Olen tehnyt tänään töitä puolituntia
Kommentit (21)
2 vielä jäljellä.
ja enää 2 päivää ennen lomaa!!!!
töissä olen ollut klo 8 asti...
Koko päivä töissä, mitään en ole tehnyt.
Kyllä tulis sanomista jos olisin kuudesta asti istunu tallilla ja hevoset olis vielä hiittaamatta ja karsinat paskasina eikä ruokaakaan annettu.... :D
Kyllä tulis sanomista jos olisin kuudesta asti istunu tallilla ja hevoset olis vielä hiittaamatta ja karsinat paskasina eikä ruokaakaan annettu.... :D
jos sitä vaikka sit lähtis tästä...
kysyn et eiks teillä oo mitään määrättyjä tehtävii mitkä pitää suorittaa...?
Minäkään en ole saanut mitään tänään aikaiseksi. Koneella istun ja roikun av:lla, huutiksessa yms. Liekö helle pehmentänyt pään!
Niin, ja näitä töitä, joissa jokainen itse vastaa tekemisistään, löytyy kyllä! Meillä ainakin palkkaa maksetaan aikaansaannoksista, ei läsnäolosta. Kyllä nämä luppopäivät kostautuvat sitten, kun deadlinet syksyllä lähestyvät. Sitten pitää painaa niska limassa illat ja viikonloputkin.
vahdin omia ja naapurin lapsia hikipäässä päivät pitkät ja heinäkuun lopulla alan näiden hoitohommien lisäksi illat tekemään ens vuoden suunnittelua. Missä se loma on, kaipaan niin lepoa tai rauhaa tai edes hiljaisuutta joskus! Pääsispä tollasiin toimistotöihin lepäämään...
vahdin omia ja naapurin lapsia hikipäässä päivät pitkät ja heinäkuun lopulla alan näiden hoitohommien lisäksi illat tekemään ens vuoden suunnittelua. Missä se loma on, kaipaan niin lepoa tai rauhaa tai edes hiljaisuutta joskus! Pääsispä tollasiin toimistotöihin lepäämään...
Täällä ei tarvitse enää katsella oppilaita, vaan voi vapaasti tehdä luovaa tutkimustyötä...
toimistotöissä olla aikaa vaikka mihin. Olen töissä toimistossa ja mulla on oikeasti aivan liian vähän töitä! Teen koko päivän hommani alle kahdessa tunnissa. Olenkin päätellyt, että minulla maksetaan lähinnä siitä, että olen työpisteeni läheisyydessä siltä varalta, että jotain yllättävää ilmaantuu ja minua tarvitaan. Nuo hommat, jotka teen kahdessa tunnissa, ovat kyllä tärkeitä ja pakollisia eikä niitä kukaan muu tee. Kyse on melko lyhyestä työsuhteesta, joka loppuu lokakuussa, joten en ole tehnyt ongelmaa töiden vähyydestä.
minä olen myös toimistossa ja kyllä huomattas ja tulis sanomista jos työpäiväni vain netissä surffailisin.
toimistossa. En saa ns. isoja juttuja vaan pientä selvitystyötä vaikka rahkeet riittäis parempaan. Mut sama se teenkö jotain vai en, kun on oma huone ja palkka juoksee.
Tehokasta työaikaa tänään puoltoistatuntii, loppu surffailua. Kylä olis ankeeta ilman nettiä...
loput netissä.
Terkut toimistosta ;)!
Pomokin lomalla ja palkka juoksee...
Harmi vaan, että mun koneen näyttö on käytävälle päin, eli aina pitää klikata pois netistä jos joku kulkee ohi ;) Tehokkaasti taisin tunnin tehdä töitä aamusta. Oon kesätöissä enkä aio tulla tänne toiste. Mullakin on sen verran vähän hommaa, että ne loppuis jos en välillä surffailis. ja kunhan teen tän homman kesän loppuun mennessä, niin kaikki on tyytyväisiä :)
Olen laittanut muutaman paperin mappiin, en muuta! Olin tuossa työkavereiden kanssa lounaalla terassilla 1,5 tuntia sit takas toimistolle ja nettiin. Kyllä mä olen tekeväni töitä täällä, mutta kun ei oikeestaan ole mitään tekemistä ellei ihan keksimällä keksi jotain "ylimääräistä".
Kyllä vielä viime viikolla oli kiire, mutta tällä viikolla ei enään mitään. Korkeakoulun opintotoimistossa olen ja koko koulu on ihan kuollut.
t AP
jotka näillä helteillä hajoamme toimistossa!!
Mulla ois kyllä ihan kovastikin töitä, mutta jotenkin ei enää mitään jaksaisi eikä viitsisi tehdä. Ja haluaisi olla jossain rannalla eikä toimistossa.
Opelle tiedoksi, että kyllä me perheelliset toimistotyöläisetkin sitten oman lomamme ajan vahditaan omia lapsiamme hikipäässä eikä sitä rauhaa ja hiljaisuutta ole yhtään sen enempää.
istunut seiskasta lähtien, surffannut lähinnä netissä.
Viimeiset päivät ennen lomaa, tuskaa