Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä luulette, tykkääkö mies?

Vierailija
23.06.2009 |

Ei olla vietetty yötä kahdestaan 4 vuoteen. Nyt olen järjestänyt salaa lapsille yöhoitopaikan perjantaiksi, enkä siis aio kertoa tätä etukäteen.

Suunnittelin meille piknikkiä alkuillasta, ehkä nautitaan eväät omalla pihalla tai lähdetään (riippuu miten mies innostuu) jonnekin polkupyörillä. Tarjolla on monenlaista herkkua ja jälkkärinä mansikoita, kermavaahtoa ja hyvää kuoharia :) Illalla olin ajatellut ihan vain saunomista ja ehkä leffan vuokrausta, elokuviinkin voitais mennä, mutta ei oikein ole mitään katsottavaa menossa.

Aamulla yhteinen juoksulenkki, herkkuaamiainen rauhassa, päivällä lapsia hakemaan.

Eilen ohimennen huokasin, että mitähän sitä tekisi, jos joskus saisi yhden iltavapaan lapsista... Mies totesi, että ei varmaan mitään, nauttittais vaan siitä rauhasta. Oiskohan tuo nyt tarpeeksi "rauhallinen" suunnitelma? Toki tarjolla on myös lempeä suviyössä ;)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette normaalisti arkena jos toi on luksusta ja sen takia pitää lapset hoitoon viedä?

Vierailija
2/17 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette normaalisti arkena jos toi on luksusta ja sen takia pitää lapset hoitoon viedä?

Tekö syötte mansikoita ja kermavaahtoa ja käytte kahdestaan pyöräilemässä ja lenkillä vaikka lapset on kotona normaalisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin piknikit kuoharin kanssa kuuluvat ihan tavallisiin sunnuntai-aamuihin. Pyöräilyäkin harrastetaan kahden lapsen kanssa ihan kuin ennenkin...Leffoja katsellaan myös, kun lapset nukkumassa (alk.klo 19:00). Joskus tilataan illalla hyvää syötävää kotiin ja avataan viinipullo ym. Kylvyssä ja saunassakin voidaan käydä ihan rauhassa (esim. lapsille DVD pyrimään) ja ovi sen verran raolleen, että kuullaan pahimmat huudot :)

Asumme kaukana isovanhemmista ja sukulaisista, joten hoitoapua ei ole oikeastaan koskaan.

Vierailija
4/17 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkaisi varmasti ja mina myoskin.

Ei sita aina niin kauheesti tarvitse olla jotain ihmeellista. Kiva viettaa aikaa yhdessa, keskustella rauhassa, nauttia vaan toisen seurasta, nukkua hyvin ja viettaa ihana piiitka aamu ...

Mukavaa vapaapaivaa!!!!

Vierailija
5/17 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mekin saunomme, syömme hyvin yms. myös silloin kun lapset ovat kotona niin onhan se aivan eri asia tehdä niin aivan kaksin. Ei tarvitse koko ajan kuunnella onko jollain joku hätä tms. vaan saa ihan rauhassa keskittyä toisiinsa. Rauhallista yhdessäoloa se ap:n mieskin oli toivonut, joten tuohan on juuri sitä. Miksi pitäisi pää kolmantena jalkana juosta kaiken maailman paikoissa, jonne lasten kanssa ei voi mennä, kun lapset saa (harvoin) hoitoon?

Vierailija
6/17 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ilkeistä kommenteista. Nauttikaa rauhallisesta kahdenkeskisestä ajastanne täysillä!Varmasti miehesikin tykkää.

Vierailija
7/17 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kuulostaa täydelliseltä! Ei kaikilla vipata menojalka :)

Vierailija
8/17 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei silloin voi kun lapset pyörii ympärillä. Ihan kivaahan se on lastenkin kanssa- mutta ihan eri asia kaksistaan.

Vierailija
9/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että ei olla käyty kahdestaan piknikillä kuoharin, mansikoiden ja kermavaahdon kanssa silloin, kun lapset on olleet kotona... Toki tehdään perheen kanssa yhteisiä retkiä paljonkin, mutta hiukan ne sottapyttynaamojen kanssa tehdyt retket poikkeaa tästä mun suunnitelmasta. Tähän suunnitelmaan kuuluu rauhaa, aikuista keskustelua, viltillä makoilua toistemme kainaloissa ilman huolta siitä, että juokseeko lapsi mereen, tippuuko kiveltä, kaataako mehunsa jne. Eikä me kuohariakaan yleensä juoda kuin erityistilanteissa, eli ei kuulu arkeen sekään.

Mekin saunotaan monesti iltaisin kun lapset nukkuu tai katsotaan leffoja. Se on meillä ns. arkea kyllä. Olin ajatellut siis sitä leffan lähtemistä, kun ei päästä ikinä minnekään lähtemään kahdestaan, mutta tämän pienen kaupungin ainoassa leffateatterissa ei mene mitään katsomisen arvoista. Teatteri on kesätauolla. Ei ole mitään konserttia tms. juttua, mikä kiinnostaisi minua tai miestäni. Me emme ole baareissa tai terasseilla viihtyvää porukkaa, eli ns. menojalkaa ei vipata. Ja kun miehen heitto oli tosiaan se "olla vaan rauhassa", niin en viitsisi väkisellä mitään keksiäkään :)

Lisäksi yhteinen juoksulenkki olisi ihan eka kerta :) Ja se rauhallinen aamu, kun ei tarvi miettiä lasten aamupaloja ja pesuja, kun saa keskittyä vain itseensä ja puolisoonsa, syödä rauhassa ja lukea lehteä, mennä takaisin sänkyynkin välillä, jos siltä tuntuu ;)

Mutta on mulla toki takataskussa pari ideaa, esim. kesäkahvila meren rannalla, sinne voitais mennä jos huvittaa tai tosiaan leffaan, jos mies innostuukin jostain elokuvasta. Mutta toisaalta alan itsekin uskoa, että tuo kaavailemani ilta voisi olla oikeastaan juuri se paras vaihtoehto. Saadaan olla yhdessä ja nauttia kauniista kesäillasta ja yöstä kahden :) Jännittää jo :)

ap

Vierailija
10/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin millaista teidän ARKI on? ehkä en halua edes tietää.

taidat olla aika vähään tyytyväinen?

jotain extraa pitäisi olla, ei mitään tavallista

Vierailija
11/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin pitää ollakin :) Tärkeintä on että todella on läsnä puolisolleen -ei siinä prameita puitteita tarvita.

Vierailija
12/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin lapset pois kotoa yoksi , niin varmaan jotain samanlaista suunnittelisin.

Me käydään miehen kanssa joskus ravintolassa ilman lapsia, mutta olisi ihanaa viettää ilta/yo/aamu oman kodin rauhassa ilma lapsia.

Minäkin olen sitä mieltä että tärkeää ja rentouttavaa on olla puolisolle läsnä, viettää aikaa, nauttia toistensa seurasta. Se on ihanaa, ei siihen tarvita läheistä terassia tai yokerhoa :-) .

Meillä alkaa kohta kesäloma, joka vietetään suurimmaksi osaksi mummolassa ja kaikkein eniten osotan etta pääsen miehen kanssa rauhassa kahdestaan juoksulenkeille ja saunaan .

Mukavaa viikonloppua ap:lle ja miehelle.

Vierailija
13/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä he tekisivät miehensä kanssa, jos saisivat yhden vapaaillan lapsista. Kiinnostais tietää!

Vierailija
14/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten jos ei olekaan mitään erikoishienoa extraa? Keneltä se on pois?

Minusta jo se tunne, että ollaan ihan kaksin miehen kanssa on erikoisen vapauttava :) Meilläkin katsotaan leffaa ym. kun lapsi on nukkumassa, mutta aina sitä on kuitenkin tietyllä tavalla valppaana lapsen varalta (jos muksu herää, sairastuu, näkee pahaa unta ym.). Kun lapsi on hoidossa, voi olla toisella tapaa rentoutuneempi ja vapautuneempi.

Meillä myös tuollainen "arkisempi" ylläri uppoaisi mieheen varmasti paremmin kuin tiivis ohjelma hienostoravintoloineen, teattereineen tms. Kun ei aikatauluta vapaailtaa, niin voi tehdä vaikka mitä extempore!

Vierailija
15/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava suunnitelma! Nauttikaa!!!

Jo pelkastaan ajatus siita, etta saa aamulla miehen kanssa nukkua just niin pitkaan kun nukuttaa on eittain houkutteleva. Siis etta toisen ei tarvitse herata lasten kanssa 6-7 aikaa aamulla ... Se antaa jo illallekin erilaisen savayksen :-)

Vierailija
16/17 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä näitä mollaajia. Meillä on sentään vaan 1 lapsi, sekin rauhallinen tyttönen, joka leikkii paljon itsekseen jne. mutta ei meidän arkeen silti kuulu mansikka-kuoharipiknikit tai oikeastaan mikään muukaan ap:n mainitsema.

Nauttikaa illastanne täysillä!!

Vierailija
17/17 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys nousee, lapset on viety ja valmistelen täällä eväitä ja järkkäilen paikkoja. Kuohuviini on jäähtymässä, mansikat pitää vielä hakea. Oon kuin pikkutyttö, en malttais pitää salaisuutta. Kohta lähteän miehelle tekstarin, että tekee lyhyemmän työpäivän (jos mahdollista), kotona odottaa yllätys :)

Ihana ilma, ollaan molemmat oltu muutama päivä tosi hyvällä tuulella, romantiikkaa on ollut ilmassa tavallista enemmän ja nyt vielä tämää. Mä oon rakastunut :)

Niin ja siis yhdessä ollaan oltu jo yli 12 vuotta, pian vietetään 8. hääpäivää ja lapsiakin kaksi, ei siis mitään ensihuumaa ;)

Kiitos kaikille tsempittäjille, oli kiva lukea, ettei mun ideaa kuitenkaan ihan kokonaan teilattu, vaikka alkupäästä siltä tuntuikin.

ap

Ps. Kerron sitten, miten meni :)