Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suututtaa..

Vierailija
23.06.2009 |

olin lasten kanssa leikkikentällä ja siellä oli penkillä joku nainen ruokkimassa lintuja ja oravia. Mun tyttö meni siihen viereen kattomaan ja samantien se nainen otti tyttöä käsivarresta kiinni, töni tyttöä pois ja huusi samalla mulle että mun täytyisi opettaa mun lapsille vähän käytöstapoja.

En tajunnut itse tehdä mitään muuta kuin sanoa että niitä oravia ei tarttisi edes ruokkia leikkikentällä koska ne käy sen takia lasten kimppuun josta se hermostui vielä enemmän ja haukkui mut valehtelijaksi koska poliisi on antanut hälle luvan ruokkia eläimiä ja että hän ei voi mitään sille jos minä en ole tyytyväinen elämääni.

Jokin shokkirekatio kai, mä olen aina ajatellut että tollaisessa tilanteessa kun joku käy mun lapseeni kiinni, puolustaisin lasta, sen sijaan hyydyin jotenkin ihan täysin :´(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoituksen voisi tehdä siitä että lapseen käydään käsiksi

Vierailija
2/4 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epämääräisten puistotyyppien luokse. Sitä on tosi vaikea tietää käyvätkö ihan täysillä, kuten ei tainnut tämä nainen olla ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Asiatonta kyllä käydä lapseen kiinni. (Mutta tuskinpa ne oravat lasten kimppuun käyvät vaikka niitä ruokkisikin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se nainen ollu millään tavalla epämääräisen näköinen vaan aivan kaikinpuolin taviksen oloinen. enkä antanut lapsen mennä sen naisen luokse vaan kun koko leikkikentälle ei pääse ohittamatta sitä penkkiä.

Vierailija
4/4 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä naapurin vanhat kalkkikset ruokkii niitä pähkinöillä, oravat pyörii meidän pihalla, kaivavat mun kukkaistutuksiin jemmojaan, parvekelaatikoista kaivavat mullat ulos ja levittävät koristekatetta pitkin pihaa..ovat niin kesyjä että tulevat sisälle jos ovi jää hetkeksikään auki, ei välitä vaikka tömistelee niiden välissä ja eilen kastelin niitä kastelukannulla ja heitin sandaalilla, ei auta mikään. Seuraavan kerran kun menen kauppaan ostan jotain myrkkyä niille, loppuu tuo saatanan terrorisointi.