G: Mitä sinä et syö?AVlaisten inhokkiruoat pinoon
HUOM! Allergioita yms. ei nyt lasketa mukaan.
Itse syön tarvittaessa ihan kaikkea. Pahaa kuitenkin tekevät sisäelimet (en pidä maksastakaan) ja avocadosta en myöskään pidä yhtään.
Kommentit (65)
en tykkää - lista pitempi kuin tykkään-lista. Lähes kaikki ruuat ja juomat on jossain vaiheessa hyi yök, mutta yksi ainoa ruoka on semmoinen mitä tekee mieli ottaa lisää maun takia, ja se on oma tekemä lasagne.
Kaikkee syön kylässä, mutta joitain pahoja voisin tähän mainita. Sisäelin- ja veriruuat, hedelmäkarkit, "jauho"leikkeleet, lähes kaikki einekset, tomaatti, appelsiini, kesäkurpitsa, munakoiso, banaani, salaatit, porkkana, peruna, parsakaali, parsa, ranskanleipä, pulla, maito, mansikka- ja banaanijugurtti, mansikka-, suklaa,- banaani-, omena-, päärynä- ja vaniljajäätelö, mehujäät, paprika, puurot, murot, myslit, rusina, pähkinät (pl. cashew), vanukkaat, emmental-juusto...
Syön kyllä tuolla listalla olevia vihanneksia ja maito, mutta muuten jätän nuo kauppaan. Mutta ruokavalio koostuu lähinnä karkista ja sipseistä. Ja makaroonista ja jauhelihasta eri muodoissa.
Mä syön kyllä miltei kaikkea. Sisäelimet eivät oikein putoa, mutta olen oppinut jo pitämään esim. maksakastikkeesta ja maksapihveistä. Sushi-ravintolassa raaka tonnikala ei maistu, enkä muutenkaan tykkää syödä isoa määrää raakaa kalaa.
Jo pelkkä haju alkaa oksettaa ja saa pään särkemään.
en tykkää - lista pitempi kuin tykkään-lista; ruokavalio koostuu lähinnä karkista ja sipseistä. Ja makaroonista ja jauhelihasta eri muodoissa.
Miksi ihmeessä et syö pääsääntöisesti mitään vihanneksia tai hedelmiä? Miten varmistat vitamiinien yms. riittävän saannin?
Esim. vaikka made. Kerran näin kissakalan kaupassa ja olin syömättä mitään kalaa viikkokaupalla.
Maitoa en ole juonut kahteenkymmeneen vuoteen, enkä aio vastakaan juoda.
Sitkeä liha, ei kelpaa mulle. Pitää olla kypsennetty tarpeeksi.
Työkaverin tekemä makkarakastike. En käsitä millä ilveellä hän saa siitä sellaista venyvää limaa.
Oliveista en pidä, mutta syön jos on "pakko".
T:kokkitäti