Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkasi jättää autosta tien varteen...

Vierailija
23.06.2009 |

Eli kuljetaan samaa työmatkaa ja tuli riitaa, johon mies sanoi että jos vielä jatkan niin jättää tienvarteen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä teille tasa-arvoa.

Vierailija
22/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset asukkaat olivat muuttaneet siihen keskeneräisenä ja sukulaisemme sitten rakensivat talon loppuun. Edelliset asukaat olivat asuneet talossa noin 15 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea nähdä merkittävää tapaturmariskin kasvua.

puuttunut. Joten jos ihan alkutekijöissään on miten kylvetät lapset ja itse käyt suihkussa jos saunatilat ovat kesken. On varmasti siellä tapaturma-alttius olemassa jos lapset ovat pieniä eivätkä osaa varoa keskeneräisessä tilassa, mm. naulat, lankunpätkät ym....

Vierailija
24/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputarkastusta ei ole tehty vielä, portaat puuttuu, kaikki listat,ovet puuttuu,alakerrasta lattia,yksi vessa keskeneräinen,sauna vielä paneloimatta. Mies sitä mieltä,että muutetaan heti kun portaat saapuu,muun voi tehdä myöhemmin.Itse vihaan jatkuvaa keskeneräisyyttä.

niin ehdottomasti ette muuta sinne. On siinä lisä stressin aihetta kun pitää lapsia vahtia etteivät loukkaa itseään ja mies tietenkin odottaa vaimon auttavan remontin loppuun saattamisessa. Ja sitten hermostuu kun vaimo ei pysty auttamaan! Ette muuta ja piste. Anna miehes muuttaa sinne yksinään aluksi jos niin sinne hinkuaa. Käske ostaa toinen auto, että sinäkin pääset töihin.

Vierailija
25/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi miehellesi on niin tärkeää päästä muuttamaan? Onko teillä niin, että väliaikainen asuminen yhdistettynä talolainan hoitokuluihin (korothan teidän ainakin täytyy maksaa) rasittaa taloutta liikaa?

Vierailija
26/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputarkastusta ei ole tehty vielä, portaat puuttuu, kaikki listat,ovet puuttuu,alakerrasta lattia,yksi vessa keskeneräinen,sauna vielä paneloimatta. Mies sitä mieltä,että muutetaan heti kun portaat saapuu,muun voi tehdä myöhemmin.Itse vihaan jatkuvaa keskeneräisyyttä.

sitä ennen ei voi muuttaa. Lopputarkastuksen voi tehdä myöhemminkin. Noista AP:n listaamista puutteista portaat on tietysti välttämättömät mutta kyllä muutto taloon josta puuttuu lattiamateriaali on aika ankeaa. Onhan se rakentaminenkin työläämpää jos on jo romut kannettu sisään. Ehdottaisin tiukkaa repäisyä ennen sisäänmuuttoa, jotta edes suurimmat keskeneräiset asiat saadaan tehtyä valmiiksi. Olisiko mahdollista laittaa talkoot pystyyn?

Itse asuin koko lapsuuteni vähän keskeneräisessä talossa (muutettiin täysin keskeneräiseen, jota sitten laitettiin pikkuhiljaa) ja vasta kun olin jo aikuinen ja vanhempani muuttivat muualle laitettiin loput listat ym "pikkujutut" kuntoon. Pahasti keskeneräisessä asuminen kiristää hermoja, sen olen äidiltäni monta kertaa kuullut. Aikanaan siis muutimme taloon, jossa mm. ei ollut lattiaa kuin yhdessä huoneessa, ei keittiön kaappeja, ei saunaa... Lastenhuoneen seinissä oli maalaamattomat lastulevyt ensimmäiset 10 vuotta.