Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkasi jättää autosta tien varteen...

Vierailija
23.06.2009 |

Eli kuljetaan samaa työmatkaa ja tuli riitaa, johon mies sanoi että jos vielä jatkan niin jättää tienvarteen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputtomasti nalkuttava muija on oikeasti liikenneturvallisuusriski.

Vierailija
2/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvä hetki ottaa neuvosta vaari ja pitää päänsisäinen kehityskeskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli riitaa ja mies huusi minulle ja minä rupesin itkemään johon mies sanoi että jättää tien viereen jos en lopeta.

Riitaa tuli siitä,että rakennamme taloa, ja mies haluaisi muuttaa keskeneräiseen taloon, esim. saunaa ei edes valmiina ja joka puolelta puuttuu listoja. Minä taas haluaisin että olisi enempi valmista, meillä 2pientä lasta.

Vierailija
4/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelemaan asiasta vaan sä alat itkemään tollasen jutun takia....uskomatonta. Ja ikää teillä oli ???

Vierailija
5/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ok uhata tuollaista, mitä nämä edelliset sössättää?????

Vierailija
6/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehellä kuitenkin ole hyvät perustelut sille, miksi muuttaisitte aiemmin (=raha?). Sen sijaan mitä se haittaa, jos muutama lista puuttuu. Siinähän ne tulee nopeammin laitettua, kun asutte samassa paikassa. Tai sitten silmä tottuu listattomaan asuntoon, joten niiden puute ei pahemmin haittaa.

Mutta tuo sinun itkureaktio oli typerä. Sen myöntänet itsekin, kunhan olit kykenemätön keskustelmaan aiheesta, ja yritit saada tahtosi läpi heittämällä "itkukortin" kehiin.

Eli olitte molemmat 5-vuotiaan tasolla keskusteluissanne. Sinä itkit asiasta, joka olisi pitänyt hoitaa keskustelemalla, miehesi uhkasi typerästi sinun jättämiselläsi tienposkeen. Tähän jatkona sopisi se, että nyt mökötätte molemmat aiheesta tahoillanne, ettekä vaan puhu tai ratkaise asiaa keskustelmalla...

Vierailija
7/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehellä kuitenkin ole hyvät perustelut sille, miksi muuttaisitte aiemmin (=raha?). Sen sijaan mitä se haittaa, jos muutama lista puuttuu. Siinähän ne tulee nopeammin laitettua, kun asutte samassa paikassa. Tai sitten silmä tottuu listattomaan asuntoon, joten niiden puute ei pahemmin haittaa.

Mutta tuo sinun itkureaktio oli typerä. Sen myöntänet itsekin, kunhan olit kykenemätön keskustelmaan aiheesta, ja yritit saada tahtosi läpi heittämällä "itkukortin" kehiin.

Eli olitte molemmat 5-vuotiaan tasolla keskusteluissanne. Sinä itkit asiasta, joka olisi pitänyt hoitaa keskustelemalla, miehesi uhkasi typerästi sinun jättämiselläsi tienposkeen. Tähän jatkona sopisi se, että nyt mökötätte molemmat aiheesta tahoillanne, ettekä vaan puhu tai ratkaise asiaa keskustelmalla...

tuntemani keskeneräiseen taloon muuttaneet ovatkin sitten asuneet vuosikausia keskeneräisessä talossa. Ja se keskeneräisyys aiheuttaa turhia tapaturmariskejä, erityisesti lasten kanssa.

Ja mistäs tiedät miten pitkään ap ja miehensä jo olivat asiasta keskustelleet! Mieshän se tässä on kykenemätön keskustelemaan aiheesta, hän se alkoi räyhäämään!

Vierailija
8/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan saletti, että kun siihen kämpään pääse asumaan ja huomaa, että voihan tässä näinkin olla niin enää ei oo mikään kiire laittaa valmiiksi.

Vierailija
9/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea nähdä merkittävää tapaturmariskin kasvua.

Vierailija
10/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo alkaa pillittään, mies hermostuu siitä itkusta. Kumpikin oli siis 5-vuotiaan (tai ehkä 3- vuotiaan tasolla).

Ja jos ne listojen puuttumiset ei haittaa, niin so what? Vaaralliseen asuntoon ei saa edes muuttaa nykylakien mukaan, joten ei siinä mitään vaaroja lapsille aseteta. Muuttotarkastus pitää sisällään juuri tarkistuksen, että vedet tulee ja menee, ei vaarallisia paikkoja (kaiteiden puuttumisia), ei törröttäviä sähköpistokkeita tms. Listat saa puuttua, ne on vain esteettinen haitta. Ja jos se ei haittaa talossa asuvia, niin miksi niistä pitäisi sitten ottaa stressiä? Vieraitten takiako?

Vierailija
11/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa minusta mitään ihmeellistä ole, suuttuneena ihminen nyt sanoo vähän mitä sattuu. Ja itkee.

Mitä siihen keskeneräiseen taloon tulee, niin taitaa tulla lisää riidanaiheita, jos asutte siinä ja talo jää kesken, niinkuin täällä moni todistaa.

Vierailija
12/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauna on keskeneräinen ja listoja puuttuu. Luultavasti se puutelista on paljon pidempi.

Vierailija
13/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muutama lista ja keskeneräinen sauna ei voi olla este muuttamiselle, jos muuttotarkastus on tehty. Molempia taitaa uuvuttaa rakentaminen ja jännittää muuttaminen uuteen kotiin.

Vierailija
14/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopputarkastus tehty?

Entä muut puutteet/keskeneräiset?

Vierailija
15/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskenyt pysäyttää auton ja kävellyt loppumatkan tai seuraavalle pysäkille, ehkä ottanut taksin. Mulle ei ukot vittuile, seuraavalla kerralla mä olisin ajanut ja jättänyt ukon tien varteen riidan ollessa päällä.

Vierailija
16/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskenyt pysäyttää auton ja kävellyt loppumatkan tai seuraavalle pysäkille, ehkä ottanut taksin. Mulle ei ukot vittuile, seuraavalla kerralla mä olisin ajanut ja jättänyt ukon tien varteen riidan ollessa päällä.

Ei ole tarvinnut tällaisessa tilanteessa olla, mutta erittäin hyvä neuvo :)

Vierailija
17/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerrasta puuttui listoja, joitain kiinteitä kalusteita ja sauna oli vaiheessa (kylppäri valmis, samoin sauan laatoitukset ja sähkötyöt, puuttui panelointia, lauteet, kiuas jne.), yläkerta oli ihan puolivalmis.

Kuukauden kuluttua muutosta sauna oli valmis, puolen vuoden päästä kaikki listat ja kalusteetkin paikoillaan. Nyt on kuulemma yläkertakin jo tekstiilejä vaille valmis. Eli ei ainakaan heillä pitänyt tuo "puolivalmiiseen tottuu" paikkaansa. Päin vastoin, mies saattoi joka ilta vähän nakutella inspiraation iskiessä ja toisaalta osallistua perhe-elämään enemmän ja riidat, väsymys ja kiukku jäi taka-alalle.

Vierailija
19/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettiin keskeneräiseen. Meinasi jäädä, mutta sitten tehtiin huone kerrallaan lista tekemättömistä hommista ja sitä listaa mentiin aina läpi ja yliviivattiin tehdyt työt.

Ap, musta tuo itkujuttu on asiaton. Ymmärrän mainiosti miehiä, jotka saa hepulin, kun rouva taas kerran vetää esille tuon itkukohtauksen, kun ei muuta tapaa toista alistaa enää keksi.

Vierailija
20/26 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputarkastusta ei ole tehty vielä, portaat puuttuu, kaikki listat,ovet puuttuu,alakerrasta lattia,yksi vessa keskeneräinen,sauna vielä paneloimatta. Mies sitä mieltä,että muutetaan heti kun portaat saapuu,muun voi tehdä myöhemmin.Itse vihaan jatkuvaa keskeneräisyyttä.