Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietin juhannuksen anopin ja sen 70 v siskon kanssa mökillä!

Vierailija
22.06.2009 |

ja mies ja lapset tietty oli mukana. Olipa järkyttävä kokemus. Kun tulimme perille perjantaina olivat anoppi ja siskonsa ihan kännisssä molemmat, anoppi oli keittänyt kalasoppaa josta oli unohtunut kokonaan kala ; )Mummo jatkoi juomista koko päivän, ja alle kouluikäiset lapsemme olivat siis mukana. Ovat hänen ainoat lapsenlapsensa.. Anoppi ja sisko olivat omassa mökissään je me omassamme, pyörivät koko juhannuksen meidän kanssa,omaa rauhaa ei juurikaan ollut. Tulivat meidän kanssa grillaamaan ja saunomaanetc. Kaikki asiat mitä perjantaina olin anopin kanssa puhunut olivat jo lauantaina unohtuneet..Olen tosi loukkaantunut siitä että anoppi ei voinut hillitä juomistaan kun tiesi lasten tulevan, oli itse mökkeillyt jo keskiviikosta asti, silloin olisi voinut rauhassa juoda, niinkuin varmasti oli tehnytkin tyhjistä oluttölkeistä päätellen. Mieheni ei ollut moksiskaan tästä koko farssista, itse olin eilen ihan loppu kun päästiin kotiin.. Yritin automatkalla asiasta keskustella, mutta mies ei ollut juttutuulella, hänestä kaikessa tapahtuneessa ei ollut mitään erikoista. Kesäpaikka on mieheni suvun käytössä, voisin jotenkin kestää nämä anopin kanssa mökkeilyt mutta hänen reipasta alkoholinkäyttöään en voi hyväksyä. Mies joutui piilottamaan meidän saunajuomat kun anopin juomat olivat loppuneet. Meidän oli tarkoitus illalla saunan jälkeen juoda muutamat siiderit kun lapset olivat menneet nukkumaan. Olen kovasti miettinyt olenko itse hankala ja epäsosiaalinen, mutta en vaan ymmärrä.. Itse en haluaisi vapaaehtoisesti viettää kaikkea vapaa-aikaa äitini kanssa mökkeilemässä, joskus tietenkin. Onko kellään ideaa miten selvitä näistä mökkiviikonlopuista/lomaviikoista järjissä/suututtamatta ketään?Mies haluaa välttämättä viedä lapset sinne säännöllisesti, on hänelle niin rakas paikka lapsuudesta.

Mieheni oli luultavasti itsekin harmistunut kaikesta, illalla kun tulimme kotiin tuli meille jostain pikkuasiasta riita ja hän paiskasi kylpyhuoneen oven niin kovaa kiinni että siitä irtosi lukko ja saranat, tänään on koko illan korjannut ovea..Että näin täällä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monen toimineen niin, että sanotaan, että mielellään tullaan käymään, mutta lasten takia vain silloin kun mummo on selvinpäin.

Kyllä se mummo saattaa siitä loukkaantua. Mutta mitä siitä. Sinä vastaat lapsistasi ja itse en ainakaan suostuisi lapsia kännäävän mummon seuraan viemään mistään hinnasta.

Miehesi ei osaa käsitellä äitinsä juomista, mutta sinun täytyy sama asia selittää hänellekin. Hänkin siitä ehkä loukkaantuu, mutta lapset (ja sinä) olette tärkeimpiä.

Eli ei taida onnistua ketään loukkaamatta, mutta lopputulos voisi kuitenkin kaikkien kannalta se ihan paras mahdollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä