Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesin että näin tulee käymään, vaikka uskottelin itselleni muuta

22.06.2009 |

Kaksi ja puoli vuotta olen tolkuttanut itselleni, että "hairahdukseni" toiseen mieheen oli vain hetken huumaa ja erehdys. Siitä on tuon verran aikaa, kun ajattelin sortuneeni häneen vain hillittömän ihastuksen vallassa.

Kotona oli hyvä mies, kelpo perheenisä ja mukava kumppani. Se jokin vain puuttui, kipinä ja intohimo. Olen alusta asti ollut hyvin erilainen kuin mieheni. Hänelle on aina riittänyt pienet piirit, koti-illat ja turvallinen perhearki. Minä taas olen kaivannut maailman merille, kokemaan ja tuntemaan.

Pitkään ajattelin löytäneeni miehestäni turvasataman, jonka kanssa olin saanut asettua aloilleni. Sitten tapasin Hänet, joka vei jalat alta. Hän oli nuori, minua 7 vuotta nuorempi. Naureskelin itselleni, kun ihastuin nuoreen pörröpäiseen villikkoon. Hänkin kuitenkin ihastui minuun, perheenäitiin. Pitkään torjuin hänet, mutta lopulta annoin periksi.

Ymmärrettävästi tästä kaikesta seurasi kriisi, joka miltei särki perheeni. Jätin toisen, ja pikku hiljaa luottamus palasi avioliittooni. Mieheni löysi elämäänsä uutta sisäistä rauhaa uskonnosta. Minäkin koetin parhaani mukaan löytää tasapainon, vaikka sisälläni myllersi jatkuvasti.

Asiat olivat jo jotenkuten "unohtuneet", kun palasin äitiyslomalta töihin keväällä. Mutta... siellä hän oli taas, ihana pörröpääni. Näin tietenkin ajattelin vain salaa, pokka piti ja elämä jatkui. Jännitettä ei kuitenkaan voinut olla aistimatta ilmassa joka hetki. Tiesin etten voisi mokata uudestaan, oman perheeni takia. Hänelläkin oli jo vuoden ollut avopuoliso.

Nyt viikonloppuna tajusin, miten asiat oikeasti ovat - miten ne ovat koko ajan olleet. Vietin juhannusta työkaverin kesäasunnolla. Perheeni oli ja on edelleen ulkomailla mieheni kotimaassa, siksi menin pienen työporukan juhannuksen viettoon. Siellä oli myös hän.

Osa porukasta otti viinaa antaumuksella ja minä kyllästyin siihen jossain vaiheessa iltaa. Vetäydyin piharakennukseen katsomaan telkkaria, mutta hän tuli sinne pian perässäni.

Mitään ei tapahtunut, paitsi pääni sisällä. Me juttelimme aamuyöhön asti: maailmasta, elämästä, unelmista... Suhteestamme tai menneistä ei kumpikaan sanonut sanaakaan. Ei tarvinnut, se yhteyden kokemus oli aistittavissa muutenkin.

Tuon illan jälkeen kaikki on ollut kirkkaampaa. Minä en ole päässyt hänestä koskaan yli, enkä tule koskaan pääsemään. Hän on ihonalaiseni ja sielunkumppanini. Sydämeni sykkii hänelle, hänelle kuulun. Uskallan sanoa, että rakastan.

Nyt kun katson näitä vuosia taaksepäin, olen alitajuisesti tiennyt tämän koko ajan. Vaikka olen uskotellut itselleni muuta, eivät tunteeni ole muuttuneet miksikään.

Mitä tosielämään sitten tulee? En voi enkä aio koskaan kertoa tätä kenellekään. Aion elää tämän asian kanssa. Se riipii, helvetti että se riipii. Mutta olen edelleen sitä mieltä, etten voi rikkoa perhettäni enkä hänen parisuhdettaan. Myös aviomieheni on minulle tärkeä enkä voi jättää häntä, lasten kodin rikkomisesta puhumattakaan. En tiedä miten tämän kestän, mutta on pakko.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotiaalle elämä on peliä...

Vierailija
22/29 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin eläytyä täydellisesti! Mahtaa tosiaan riipiä. Mutta vaikuttaa siltä, että olet onnistunut vuosien jälkeen todella kuuntelemaan intuitiotasi ja silti tekemään kypsän, vastakkaisen päätöksen. Eli en voi kuin onnitella siitä, että olet tietoinen siitä, missä menet ja mitä haluat.

Lohdutukseksi voi varmaan sanoa, että kipinällä ja intohimolla on tapana laimeta joka tapauksessa vuosien vieriessä. Varmaankin on myös hyvä juttu, että sinulla on tällainen "päiväuni" sadepäivien ratoksi...

Äläkä piittaa ilkeistä, moralisoivista kommentoijista, ne ei vaan ymmärrä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin samassa työpaikassa tuon pojun kanssa?? Ja tietääkö että menit työporukan kanssa juhannusta viettämään?

Vierailija
24/29 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reginan tarinalta. vain seksikohtaus tarkkoine yksityiskohtineen puuttui...:D!

Vierailija
25/29 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi kiva että koko netti tietää, mutta mies ei tiedä mistään mitään.

Kannattaisko jo alkaa selvittää näitä asioita ihan IRL miehen kanssa yksityisesti sen sijaan että levittelee näitä juttuja tänne koko kansan luettavaksi???

Ja miksi piti tehdä miehen kanssa vielä yksi lapsi, kun kummiskin kaikki oli vähän epävakaata?? Oliko järkeä??

Vierailija
26/29 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies ja lapset ulkomailla

- hän työkavein mökillä

-tullut juuri äitiyslomalta

- töissä nuorempi mies jonka kanssa tulee toimeen jne

Starlight on pyörinyt täällä niin kauan että ihan tasan tarkkaan tietää, että tuollaisesta paljastuisi henkilöllisyys hyvin nopeasti kaikkille työkavereille, sukulaiseille

Uskon että tarina on pohjimmiltaan totta, mutta suurinosa yksityiskohdista on valehdeltu.

Tai sitten hän on Stella 2 joka on keksinyt itselleen virtuaaliminän ja joka keksii juttuja joiden tietää herättävän keskustelua

Vierailija
27/29 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starlight on pyörinyt täällä niin kauan että ihan tasan tarkkaan tietää, että tuollaisesta paljastuisi henkilöllisyys hyvin nopeasti kaikkille työkavereille, sukulaiseille

Uskon että tarina on pohjimmiltaan totta, mutta suurinosa yksityiskohdista on valehdeltu.

Ei kukaan täällä pitkään palstaillut ole niin tyhmä, ettei muuttelisi kirjoitustensa faktatietoja peittääkseen henkilöllisyytensä!

Vierailija
28/29 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika auttaa. Ja pidemmän päälle jos ihminen ei ala unohtua voi asialle tehdä jotain. oletko varma että hän tuntee samoin vai onko tuntemuksesi vai siitä että ette ole saaneet tarinaanne loppuun saakka?

Ihmisellä on taipumus haikailla juuri niitä asioita joita ei saa... :((

Vierailija
29/29 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot kyllä aikamoinen