Mistä tiedän että GUESS-laukkuni on AITO!
Hei!
Sain joululahjakasi GUESSin laukun, ja minulle vakuutettiin että se on aito laukku. Näyttää hyvin tehdyltä ja no, aidolta.
Huomasin äsken että sisällä onkin lappu jossa lukee made in China...
Tämä varmistanee epäilyni ettei kyseessä olekaan aito GUESS.
Onko ketään jolla aito Guessin laukku???Voiko niillä olla tuotantoa Kiinassa? Mistä voisin varmistua asiassa???
Kiitos jos autatte!
Kommentit (73)
Siis yritys voi olla amerikkalainen, kuten esim. Nokia on suomalainen. Yhteistä kumminkin, että tehdään halvalla Kiinassa. Sulta on tainnut mennä aika paljon globalisaatiosta, maailmanmarkkinoista?
Aitouskortteja ei todellakaan ole laukuissa, jotka olen ostanut jenkkikaupoista esim. Guessin outleteiltä. Guess EI OLE mikään Vuitton.
Eli, Guessin laukut ovat kotoisin U.S.A:sta. Kiinasta en tiedä, valmistetaanko siellä Guess-merkkisiä laukkuja. Veikkaan että se ei ole aito, mutta jos on niin sisältä pitäisi löytyä aitouskortti jossa on GUESS:in logo ym.
Eiköhän ne kaikki guessin, wittonin ym.merkkilaukut tehdä nykyisin Kiinassa niin kuin monet meille kotimaisetkin merkit...
Ensinnäkin Guess by los angeles on jenkeistä... toiseksi Guess by marciano on Italiasta... Koko merkki on italiasta... Siellä myydään myös aitoa nahkaa olevia laukkuja... Guess on varmasti halvempi jenkeissä mutta esim. suomessa myydään niitä Guessejä mitkä ovat by marciano!!!! Olen asunut 15 vuotta jenkeissä ja muuallakin maailmalla... Ollut töissä Guessin-liikkeessä ja tiedän kyllä mistä puhun... Guess by marciano on paaaaljon kalliiimpi kuin Guess by los angeles...
Ei tämä merkki nyt ihan white trash sentään ole. Guess lähentelee kyllä enemmän keskiluokkaa. Tuotteet ovat trendikkäitä ja wt ei kyllä trendejä seuraa.
varmaan joo jos on trendikästä näyttää joulukuuselta. Hirveetä bling bling-rojua, vilkkuvalot vaan puuttuu.
ollaan olevinaan niin hienoa ja trendikästä, eikä hajuakaan mistä puhuu.
Kyllä Guessillä on malleja, joissa rojua normimakuun vähän liikaa, mutta mallisto on laaja ja sieltä löytyy myös paljon hillitympikin valikoima.
Ei ole mikään sikakallis huippumerkki, mutta ihan ok perus duunivaatteita business pukeutumiseen löytyy kyllä.
Tässä yhdet kengät jotka osu silmiin tänään. Voisin helposti laittaa duuniin jalkaan, enkä todellakaan ole mikään pissis, roskasakista puhumattakaan.
http://images1.brandos.fi/fi/8/89777/89777-b.jpg
eli kyllä sitä härpäkettä löytyy merkkilauistakin. Ei kuitenkaan tämä ole sitä av:n white trashiä? :DDDD
http://www.net-fashion-1st.com/bmz_cache/c/c61010d4117494c50d65edca6be3…
p.s. itse en niin välitä tuosta tyylistä eli ei olisi minun valintani mutta kaunis laukku kuitenkin.
ja kyllä Gessejäkin piraattina tehdään siinä missä muitakin merkkejä.
Älkää olko tyhmiä.
Ja kaikki ei eed oo piraatteja joita esim kiinasta yms voi ostaa. Niistä osa on kakkoslaatua ja osa "hihnalta pudonneita"
Hei. Suurin osa Guessin tuotteista taidetaan tänä päivänä teettää Kiinassa, joten made in China niissä lukee, aito on :)
Hei!
Sain joululahjakasi GUESSin laukun, ja minulle vakuutettiin että se on aito laukku. Näyttää hyvin tehdyltä ja no, aidolta.
Huomasin äsken että sisällä onkin lappu jossa lukee made in China...
Tämä varmistanee epäilyni ettei kyseessä olekaan aito GUESS.
Onko ketään jolla aito Guessin laukku???Voiko niillä olla tuotantoa Kiinassa? Mistä voisin varmistua asiassa???
Kiitos jos autatte!
Guess laukut valmistetaan pääsääntöisesti Kiinassa :)
Minä kyllä muistan tuon yhden haalari-tapauksen. Sehän oli n. kahden vuoden takaa.
Onko sinulla mitään käsitystä, miten paljon H&M myy vaatteita vuodessa? Tai kuinka monta myymälää sillä on maailmassa? Ei taida olla.
Jos maailmanlaajuisesta myynnistä vedetään pois yhdet haalarit, niin miten se saa sinut sanomaan "jatkuvasti löytyy liikaa ties mitä myrkkejä". En ymmärrä sinua.
Jos maailmanlaajuisesta myynnistä vedetään pois yhdet haalarit, niin miten se saa sinut sanomaan "jatkuvasti löytyy liikaa ties mitä myrkkejä". En ymmärrä sinua.
Ja ymmärrättekö te sen, että noissa pistokokeissa paljastuu vain murto-osa tapauksista! Niitä myrkkyjä löytyisi paljon enemmänkin, jos KAIKISTA tuote-eristä testattaisiin osa, niin kuin pitäisi.
Mutta money talks, bullshit walks.
Ostakaa te niitä hooämmiänne JA MUITA halparytkyjänne ilman tunnontuskia, kuten tähänkin saakka.
Ei ne kaikki laukut mitään bling blingiä ole, valikoima on todella laaja. Itselläni on useampia Guessin laukkuja ja kaikki ne on ihan erilaisia. Ei mitään krumeluuria, ja hyvä kun edes logo näkyy. Eikä tarkoitus olekaan.
Itse ostin vuosi sitten ihan Guessin omasta liikkeestä ja kyllä siellä sisällä lukee made in china. Maksoin jotain 50-60 dollaria.
sait kyllä aidon laukun. Mun laukuissakin on made in china... Aika monissa merkkilaukuissani sama teksti. Guessia en kyllä merkkilaukuksi sano. Menetti ehkä hohtoa silmissäni, kun niitä on nyt jokaisella. Jenkeissä ne ovat "peruskamaa".
niitä alkuperäisiä laukkuja tehtaissa tekee niitä piraattiversioita firaabelityönä vid sidan om ja niitä sitten myydän paikallisilla "Mustamäen" toreilla.
täällä jenkeissä tosiaan guessin liikeet ostarilla ihan siinä missä H&M:kin eli ei ole sen kummempi merkki. toki hintataso on kalliimpi kuin h&m mut ei ei todellakaan ole samaa sarjaa vuittonien ym kanssa.
ja asiasta viidenteen: te jotka täällä palstalla kovasti viljelette tuota white trashia, niin mistä ihmeestä se on tullu? oletteko nähny mitä white trash oikeesti on? ei sitä suomesta löydy!
kuin ne "aidotkin" - kun se tarkastajien hyväksymä työaika on päättynyt, alkaa joko samoilla työntekijöillä tai kakkosketjulla kopioiden teko.
Joten ei, et välttämättä erota aitoa kopiosta mitenkään.
noista H&M:n lapsityövoimasta tai sen huonoista työoloista voisi ottaa selvää esim. myös Onlyn, veromadan ja jack&jonesin valmistajista eli bestsellerin tuotteiden alkuperästä. Ja samoin lindex, kappahl ja muut tunnetut merkit käyttää ihan samallalailla niitä "hikipajoja" kuin mitä H&M.
jonku ohjelman kerran ni siinä oli että laukun vuoresta ja tikkauksista erottaa.joskus voi olla niin hyvä jäljennös et tosi vaikea huomata!!
Ei tämä merkki nyt ihan white trash sentään ole. Guess lähentelee kyllä enemmän keskiluokkaa. Tuotteet ovat trendikkäitä ja wt ei kyllä trendejä seuraa.
varmaan joo jos on trendikästä näyttää joulukuuselta. Hirveetä bling bling-rojua, vilkkuvalot vaan puuttuu.
jopa hintaan 29 dollaria + verot. Guess ei ole ehkä muualla niin arvostettu merkki kuin Suomessa. Guess on vähän kuin Seppälä.