Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30 vuotiaan häpykarvoitus

Vierailija
21.06.2009 |

Millainen on ns. normaali määrä häpykarvoitusta kolmekymmisellä? Meinaan siis että onko se posliini vai tuuheampi vai millainen? haluisin olla muodissa mukana :D

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naturelli saa alapään ihan nuorellakin näyttämään ryppyseltä.

en ole lähelläkään kolmeakymmentä mutta itelläni on kiitorata.

posliini on lapsenomainen ja vaikea pitää, puska kutittaa ja tuntuu epämiellyttävältä, ja liika karva on muutenkin musta epämiellyttävää.

kiitorata on ollut menestys sekä poikaystävän että itseni mielestä.

aloin muuten sheivata karvojani pois 11-vuotiaana (ihan tosi) ja siitä lähtien on ollut kiitorata.

Vierailija
42/67 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on kaunis nainen. Hänellä on myös kaunis pillu. Mutta kun karvat rehottavat, niin eipä tee mieli lähennellä hänen alakertaansa. Tiedän että hän pitää nuolemisesta, mutta minä inhoan karvoja suussani. Ja onhan se viidakon ulkonäkökin aika latistava.

No. Onpa tuo saanut olla ilman. Voisin innostua, jos hää vaivautuisi tekemään aloitteen.... meillä taitaa mennä hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa mitä saa. Jos ei kelpaa niin sitten voi lähteä pois. Mikäli hänelle on tärkeämpi mun posliiniuteni kuin lastensa päivittäisenä isänä oleminen niin ihan siitä vaan.

Menen luomuna. Olen myös hyvin vähäkarvainen, joten varmaan näytän ihan joltain puolinypityltä kalkkunalta.

Vierailija
45/67 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy karvaton.

Vierailija
46/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin! Täällä puhuu sellainen eukko pian 40v, jonka karvankasvu on aivan DDR-tasoa ja hormoonikierukka on varmaan vain lisännyt kasvuintoa. Kutiaminen ja näppylät ovat vaihonviimeistä, joten vältän viimeiseen asti sellaista. Lahkeellinen uimapuku on ollut jo viimeset viisi vuotta ja hyvältä tuntuu! jos joku eukko nyt kyttää uimahallissa kun karvat roikkuvat puolessa välissä (no einy ihan) reittä edessä ja takana (ei takana nyt mitään pehkoa tietty ole) niin ei voi mitään. Luojan luomia ollaa kaikkai! Näiden kanssa on elettävä ja kyllähän se suttaantuu. En voisi kuvitellakaan mitään posliinia niin olisi siinä hoitamista ja onhan se ihan epänormaaliakin, ihme esipuberteettista muotia. Naimisissa ollaan oltu pian 20v ja seksi maistuu karvat suussa tai ilman ihan miten vaan, ukkoa ei haittaa, tottunut on ja aktiivista seksielämä onkin. Aina ollut vähän liiankin kanssa... Jollen kelpaisi tällaisena miehelleni niin sitten olisi jotain peruuttamattomasti pielessä. Niin, että te karvaiset naiset kantakaa vain karvanne ylpeydellä, se ei ole ihmisarvon mitta!

Vierailija
47/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisenä voisi olla hyvä hakea omaa linjaa näissä karva- ja muissakin asioissa, että ei niinkään välittäisi muodista ja siitä mikä on normaalia.

Itse en kaipaa muodin tuulahduksia makuuhuoneeseeni. Mikä kiihottaa itseä ja kumppania on ok.

Vierailija
48/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tulee olla tuuhea häpykarvoitus. Se näyttää hyvältä ja tuntuu mukavalta.

T.Puskajussi

Vierailija
49/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan posliiniksi, joskus siistin, joskus annan olla kauan ja joskus ajan kiitoradan

tosin saan aina näppyjä.........

t. tyttö 15v

Vierailija
50/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen natural, yli nelikymppinen, mutta täytyy myöntää, että oudoin ihastukseni oli minua nuorempi mies, joka rakasti luonnollista karvoitustani, varsin rehevää sellaista. Hän palvoi pimmppiäni.

Vierailija
51/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 on varmasti ihana nainen! Tuuhea häpykarvoitus on merkki naisen intohimosta ja aistillisuudesta. Luonnollisuus kunniaan!

T.Puskajussi

Vierailija
52/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä seuraa tietysti se, että posliinista pitävät miehet ovat lasten perään :-(

Vierailija
53/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieenisyytensä vuoksi haluun olla karvaton alapäästä. Mikään ei oo ällöttävämpää ku karvoihin tuhrautunu menkkaveri. Ja en mä ainakaan kattele uimahallissa toisten naisten pillukarvotusta. Outoja ootte jos niitä kyttäätte. Jokainen tyylillään.

Vierailija
54/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä suurin osa kolmekymppisistä ei kuitenkaan lue Cosmoa. Mä en tunne yhtään, mutta toisaalta tuttavapiirissäni on sangen vähän hupakoita.

Olin monta vuotta ihan posliini, ja siihen mahtuu 3:n muksun odotukset+ synnytyksetkin. Jos lukee Cosmon keskusteluja, niin suurin osa meistä kolmekymppisistäkin on todella vähäkarvaisia.

Vierailija
55/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostin lahkeellisen uimapuvun.

Lahkeellisia uimapukuja meinaan. Oon sellaista kaivannut jo monta vuotta.

Vierailija
57/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan au naturel. Ihan pahaa tekee kun uimahalleissa näkee näitä DDR-puskia. Tulee mieleen, että taitaa seksielämä olla tuollaisella pusikolla aika olematonta!

kun kaikilla on ollut au naturel -pusikot? Kumma kun ihmissuku ei ole hävinnyt sukupuuttoon naisten häpykarvoituksen takia.

Mä itse siistin, mutta mulla on paljon tuttuja, jotka ei siisti, ja kyllä heillä on ihan aktiivinen seksielämä.

Muuten, kun nyt puhutaan alakerran kampauksista, niin kyllä mun mielestä siistitty näyttää parhaalta, posliini sopii harvalle ja kiitorata näyttää lähes poikkeuksetta jotenkin koomiselta.

Vierailija
58/67 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt viimeiset 4 uimahallikeikkaa varta vasten vilkuillut muotia näiden av-keskustelujen pohjalta (käyn säännöllisesti, mutta enpä ole ennen kiinnittänyt mitään huomiota asiaan)

Tulos: 1 posliini yhteensä kaikilta neljältä kerralta. Muut luultavasti naturellleja tai hieman siistittyjä.

Tokikin tuli vain n 10-20 henkilöä vilkuiltua/kerta kun en todellakaan kehdannut ängetä viereen tiiraamaan :)

Tulos yleistettävissä n 100 000- 150 000 asukkaan kaupunkeihin. Tutkimusta ei tehty pääkaupunkiseudulla, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
59/67 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/67 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin mieluiten posliinia, mutta näin kesällä iho on niin saakelin kutiseva :( Joten pyydän anteeksi että joudutte katsomaan mun rehottavaa viidakkoa :( Pidän karvat kyllä lyhyinä saksilla. Kaikki karvat pois olisi kuitenkin paras. Vinkkejä miten saada ne pois ilman että tulee ihan helvetillistä kutinaa? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi