Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30 vuotiaan häpykarvoitus

Vierailija
21.06.2009 |

Millainen on ns. normaali määrä häpykarvoitusta kolmekymmisellä? Meinaan siis että onko se posliini vai tuuheampi vai millainen? haluisin olla muodissa mukana :D

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tykkään itse. Eikä toi alapää näytä broilerilta vaan ihanan sileältä. Karvalakkia en kestäis itselläni, todella epäeroottista.

kun ostin lahkeellisen uimapuvun.

En ajele siksi, että tulee ikäviä näppyjä ja se ei todellakaan ole seksikästä.

Häpyhuulet kyllä ajelen aina sileäksi. Mutta edessä on aina naturel pehko.

Joskus hiukan huvittaa nämä "olen mieheni takia posliini". Punaisia ja nyppyisiä broilereita. Tai sitten kamalaa sänkeä. Seksiä ei voi harrastaa spontaanisti jos ei ole ehtinyt ajella.

Vierailija
22/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostin lahkeellisen uimapuvun.

Ei paljon lahkeelliset uimapuvut auta, pitäisi olla sellaiset vanhanaikaiset (1920-luvulta) uima-asut! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tykkään itse. Eikä toi alapää näytä broilerilta vaan ihanan sileältä. Karvalakkia en kestäis itselläni, todella epäeroottista.

kun ostin lahkeellisen uimapuvun. En ajele siksi, että tulee ikäviä näppyjä ja se ei todellakaan ole seksikästä. Häpyhuulet kyllä ajelen aina sileäksi. Mutta edessä on aina naturel pehko. Joskus hiukan huvittaa nämä "olen mieheni takia posliini". Punaisia ja nyppyisiä broilereita. Tai sitten kamalaa sänkeä. Seksiä ei voi harrastaa spontaanisti jos ei ole ehtinyt ajella.

Ei ole monellekaan ulkonäkökysymys, vaan ihan hygienia- ja siisteyskysymys ajella pois.. Oli sitten kyseessä kainalot tai alapää.

Vierailija
24/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

b-rapun puolellakin niin tuuheet karvat että niitä pitää sheivata ?

Vierailija
25/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ns. normaali määrä häpykarvoitusta kolmekymmisellä? Meinaan siis että onko se posliini vai tuuheampi vai millainen? haluisin olla muodissa mukana :D

vai voiko joku tosissaan kysellä tömmoisia vauvalehden sivustoilla.

Vierailija
26/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun tuttavapiirissä, mitä nyt saunottu on, se näyttää olevan poikkeus, enemmän näkyy siistittyjä puskia.

Tuttavapiirissä on vaan mieheni sisko myös aina ollut siisti karvaton. Samoin itselläni ja ikää on 35.

Vierailija
28/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on siistitty pehko, jossa karvat siistitty pois reisistä/isojen häpyhuulien sivuilta ja b-rapun puolelta, jäljelle jätetty ihan aitoa pörröä joko klassinen kolmio tai kiitoradan mallinen kuvio häpykummun päälle.

Siistisin myös häpyhuulilta napaan johtavan italialaisen jaaruviivan, jota tosin olen nähnyt vain italialaisilla naisilla.

t. esteetikko, naismainen ja muutenkin liian artikulaatti mies.

jess! minulla on juuri tuollainen siistitty puska, eikä miehenikään ole posliini :)

Vierailija
29/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tää on taas se jaanusjoku

mutta se tais jutella vain lapsista tässä mielessä...

Vierailija
30/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä ihan au naturel. Ihan pahaa tekee kun uimahalleissa näkee näitä DDR-puskia. Tulee mieleen, että taitaa seksielämä olla tuollaisella pusikolla aika olematonta!

Uimahallissa luulisit että minulla on puska, mutta todellisuudessa kaikki on sheivattu klitasta alaspäin, eli yksikään nainen ei sitä tiedä kun ei ole tapana haaroja julkisesti levitellä :DDD

Vierailija
31/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ihan kuvottaa uimahallissa kun siellä näkee vaikka minkämoista mörrimetsää

Näitä kauhistuttavan näköisiä "karvahattuja" aina näkee siellä uimahallissa. Voisihan sitä vaikka siistiä..

Itselläni pieni tupsu, ja muuten alhaalta ja ylhäältä paljas. Ollut monta vuotta tämä malli

Vierailija
32/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina halunnut olla mahdollisimman vähä karvainen , myös muualta kehosta.

Aloitin 3 vuotta sitten valoimpulssihoidolla karvojeni lopullisen poiston. Joten niistä ei ole enää haittaa. En ole vielä kolmekymppinen, mutta ensi vuonna kyllä.

Vierailija
33/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tää on taas se jaanusjoku

mutta se tais jutella vain lapsista tässä mielessä...

Joku nyt runkkailee ruudun edessä teidän tuherokuvauksia lukiessa. En tiedä kumpi on surkeempi tapaus, tuheronkuvailija vai niistä kiksejä saava....

Vierailija
34/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monta vuotta ihan posliini, ja siihen mahtuu 3:n muksun odotukset+ synnytyksetkin. Jos lukee Cosmon keskusteluja, niin suurin osa meistä kolmekymppisistäkin on todella vähäkarvaisia.

Vierailija
35/67 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausten perusteella saa sen käsityksen, et naisten täytyis ajella alapäänsä toisten naisten takia, ettei häiritsisi heitä uimahallissa. hah!

hyvä vinkki toi lahkeellinen uimapuku, harkitsin sitä itsekin ja nyt sen meen ostaan, naisten takia en itseäni sheivaa ja näppylöistä kärsi

Vierailija
36/67 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ajellut kaikki pois, koska en ole ikinä tykännyt karvoista. Toiset taas tykkäävät karvoista. Ei haittaa mua.

Vierailija
37/67 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mut oottehan te posliineja inhoavat tajunneet, että vanhuuden myötä sellainen tulee useimmille halusi tai ei. Karvankasvu loppuu ihan itsestään...

Vierailija
38/67 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen posliini. Mielestäni ne karvat on rumia.

-33 v. nainen

Vierailija
39/67 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse suosin ihan naturellia karvoitusta (sekä miehillä että naisilla). Joskus saatan siistiä bikinirajaa.

Ja kyllä tuo seksielämä edelleen voimissaan on ;)

Vierailija
40/67 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti posliini (brassisokerointi, ei tarvitse kärsiä näppylöistä tai kutinasta), mutta olen juuri synnyttänyt ja viimeisellä sokerointikerralla ennen synnytystä otatin poikkeuksellisesti vain bikinirajat, eli eteen jäi leveähkö kiitorata ja häppärien karvat saivat myös jäädä. En tiedä miksi tein näin, häveliäisyys kai iski. Nyt vituttaa tämä päätös aika huolella, kun jälkivuoto klimppiintyy karvoihin vaikka kuinka pyyhkisi. Hyi hemmetti, muistan taas, miksi alunperin posliinin hankin... Heti kun tikit on poistettu, varaan ajan brassiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän