Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoa Pitkäperjantain menuun, kiitos!

Vierailija
07.04.2009 |

Ajattelin laittaa savusiikaa tms., lisukkeeksi keitettyjä perunoita, tuoretta parsaa, täytettyjä munanpuolikkaita, MUTTA mitä muuta tähän sopisi?

Tykkään, kun on paljon erilaisia lisukkeita, joten vinkkejä otetaan vastaan!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tekisin ihan vihanneksilla sen.

sitten voisi tehdä ranskankermapohjaista tahnaa (esim punasipuli, kapris, tilli ja graavilohi) ja sitä ruisneppareiden päälle. meillä tahna usein savulohesta, mutta ei sovi savu ja savu..

entäs kirsikkatomaati-mozzarellapallo-basilika tikut. Värejä pitää saada myös :)

Vierailija
2/7 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vähän outoa? Silloinhan on vielä paasto. Ainakaan lihaa tms. en söisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin jotain kastiketta. Hollandaise jo tulikin ehdotettua. Jos jotain muuta, niin yrttinen kermaviilikastike (tuoreista yrteistä mieluiten). Perunat laittaisin itse kyllä muuten kuin keitettyinä, joko uunissa lohkoina tai hasselbackan perunoina. Jos ei parsaa, tekisin ehkä valkosipuliperunat uunissa. Tietysti vihersalaatti tuohon lisäksi.

Vierailija
4/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuullostaa menuu! Itse lisäisin vielä vihreän salaatin, persiljalla maustetut porkkanat ja ehkä lisäisin leikkeleitä ja juustoja leivän kanssa pöytään.

Vierailija
5/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle vastaisin meidän perheen kohdalta, että Pitkäperjantainahan tarjotaan perinteisesti kalaa... Ja sitä ap tarjoaa. Meidän menusta sen sijaan voisi repiä pelihousunsa, meillä on kalkkunan sisäfilettä!

Vierailija
6/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi ohje uusimmassa Pirkka ruokalehdessä (nappasin Citymarketista viikonloppuna). Se on tonnikalatäyte. Ja oli hyvää. Tein nimittäin vieraille palmusunnuntaina.

Vierailija
7/7 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarjolla meillä, lisäksi punajuuri- ja perunasalaattia. Jälkiruuaksi mämmiä kuohukerman kera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän