Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Ostarin leikkipaikalla eräs äiti

Vierailija
20.06.2009 |

laittoi noin 2-8-vuotiaiden lasten sekaan leikkimään vauvan, joka oli juuri oppinut liikkumaan tukea vasten.



Pieni jäi luonnollisestikin jalkoihin, vaikka kaikki isommat lapset leikkivät nätisti, kukaan ei riehunut tai töninyt.



Sitten tämä äiti komenteli muiden tavallisesti leikkiviä lapsia: "Varokaa vauvaa! Hei katsokaa nyt, olkaa varovasti, täällä on vauva!" jne.



Kukahan tässä kuviossa ei nyt ymmärtänyt ja mitä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän