Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette usko Jumalaan /Jeesukseen.

Vierailija
20.06.2009 |

Miten selitätte mitä minulle tapahtui Pirkko Jalovaaran tilaisuudessa? Kaaduin ja kuulin Pirkon sanovan "Jeesus on nyt tämän äidin vieressä". Samalla tunsin erittäin voimakkaan kosketuksen/ hieronnan rintakehäni sisällä ja sen jälkeen oli pitkään valtava hyvän olon tunne.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan usko näihin saarnaajiin enkä karismaattisiin kaatumisiin jossain tilaisuuksissa. Uskon vaan siihen, että ihminen sisimmässään, ihan itsekseen, voi saada tunteen Jumalan ohjauksesta - en mihinkään hokkuspokkushihhulointiin.

Vierailija
2/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kaatumista, nauramista, itkemistä...

Sanoisin tuohon, että joko Jumala kosketti sinua tai sitten kyseessä oli suggestio. Ihminen voi helposti psyykata itsensä ja miksei muutkin kokemaan uskonnollisia tunteita.

Mistään yksittäisestä kokemuksesta ei voi ulkopuolisena sanoa, oliko se aitoa vai huuhaata. Tärkeintä kai lienee, miten sinä sen koit ja antoiko se sinulle jotain. Jos tällaiset kokemukset antavat elämäniloa, voimaa tai rauhaa, niin eihän niissä ole mitään pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällaiset kokemukset antavat elämäniloa, voimaa tai rauhaa, niin eihän niissä ole mitään pahaa.

[/quote]

Vierailija
4/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko muita uskovaisten keksimiä, kumottavia "todisteita"?

Vierailija
5/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä uskon että sä valehtelet tai kuvittelet. en usko jumalaan mutta monesti sitä luulee kaikenlaista, se on vaa mielikuvitusta.

Vierailija
6/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :)

Mikäpä elämässämme EI perustuisi valheeseen? Tai valhe on ehkä väärä sana, oikeampi olisi sanoa, että jokainen meistä rakentaa itselleen uskomusmaailman ja vakaumuksen, jonka mukaan elää ja johon "uskoo".

Kuitenkaan yksikään uskomusmaailma ei ole objektiivisesti tosi. Se mikä on totta tai oikeaa yhdelle, on valhetta tai väärää toiselle.

Vierailija
7/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan yksikään uskomusmaailma ei ole objektiivisesti tosi. Se mikä on totta tai oikeaa yhdelle, on valhetta tai väärää toiselle.

Jumala joko ON tai EI ole olemassa, se ei ole mielipideasia!!!

Vierailija
8/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Pirkko niitä naisia...?

Vierailija
9/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala joko ON tai EI ole olemassa, se ei ole mielipideasia!!!

Meillä ei ole asiasta kumpaankaan suuntaan muuta todistetta kuin mielipiteemme.

5

Vierailija
10/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon jumala joko on tai ei ole olemassa, ja tämä tosiasia ei ole havaitsijasta riippuvainen (so. objektiivinen, ei subjektiivinen totuus).

Vierailija
11/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo todistusten perään huutelijat haluaisivat sisimmässään uskoa, mutta sitä pohjaa ei ole luotu lapsena tai jokin muu pistää hanttiin.

Uskontokin vaatii heittäytymistä. Se mihin uskoo, on totta.

Mä toivon että te epäilijät löydätte etsimänne.

Vierailija
12/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se mihin uskoo, on totta."

Hakeudu hoitoon skitsofrenian takia.

Vierailija
13/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n kokemus perustuu valheeseen, niin sinulla on Jumalan olemassaolosta MIELIPIDE, ei todistettavissa oleva fakta.

Vai olitko se sinä, joka näin väitit?

Minä muuten itse asiassa ajattelen, etteivät edes "objektiivinen totuus" ja "subjektiivinen totuus" ole ehdottomasti totta. Joku on tämänkin ajattelumallin kehittänyt, ja siinä voi olla virheitä. :)

5

5

Vierailija
14/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskova on väärässä kunnes toisin todistetaan.

Uskotko lentävään spaghettihirviöön? Onko sen olemassaolo objektiivinen vai subjektiivinen totuus?

Vierailija
15/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen vahvasti kokenut Pyhän Hengen läsnäolon ja olen iloinen siitä että seurakunnissa rohkeasti käytetään Jumalan antamia armolahjoja. Niinkuin Raamatussa sanotaan: "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima." Loppujen lopuksi on uskonasia, uskooko Jeesukseen vai ei. Me voimme vain kertoa todistuksemme ja rukoilla että kylvö tuottaa satoa.

Vierailija
16/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kokee tytöt lembibändinsä konserteissa.

Vierailija
17/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se mihin uskoo, on totta." Hakeudu hoitoon skitsofrenian takia.

Se paistaa läpi viestissäsi

Vierailija
18/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä olla. Ehkäpä tämä maapallo on spaghettihirviöiden lelu, kuka tietää.

Aika kulunut fraasi tuo, että todistustaakka on uskovalla. Kenenkään ei tarvitse (eikä kukaan voi) todistaa Jumalan olemassaoloa, eikä toisaalta sitä, ettei häntä ole.

Kuten jo sanoin: jos uskonto antaa ihmisen elämään hyvää, niin ihminen pitäköön uskonnon. Jos sinä olet onnellinen ilman, niin be my guest.

5

Vierailija
19/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto saa pelkkää pahaa aikaan, sodat, lasten hyväksikäytöt (katoliset papit) ym.

Vierailija
20/39 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin kuinka kuollut ihminen kosketti minua ja minut valtasi lämmin hyvä olo.

aivot totta tosiaan on metka elin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi