Ystävän "sammakko" kännissä
kaverilta katosi kännykkä ja sitä etsittiin, lopulta soitin siihen kännykkään.
Kaveri tiuskas, että "vittu kun tuokin idiootti jaksaa soitella jatkuvasti, oon jo laittanut sille eri soittoäänen. Että ei tarttee aina vastata"
Jatkuvasti on noin pari kertaa kahdessa viikossa
Kommentit (15)
umpitunnelissa se kaveri oli? Kyllä nyt humalassakin tajuaa, että jos sinä seisot vieressä ja soitat kadonneeseen kännykkään sen löytämiseksi, että et ole soittamassa rupattelutarkoituksessa jostain ihan muualta..
Ainuita ihmisiä jolle olen kertonut salaisimmista haaveista, unelmista, iloista, suruista
toki se vaivaa ja aion jutella asian halki. eilistä iltaa en ruvennut pilamaan
olet yrittänyt soittaa ja ystäväsi vastaa?
olet yrittänyt soittaa ja ystäväsi vastaa?
mietin, että onkohan sillä vaihtunut vahingossa soittoääni (esi. muistikortti mrnnyt pois paikaltaan), vai oliko se oikeasti minulle osoitettu "sammakko"
ja jos ei heti vastaa soittaa tunnin sisällä takaisin
Multakin valitettavasti pääsee ties mitä sammakoita, jos olen riittävän huonolla tuulella. Jos kaveria otti päähän kännykän katoaminen ja purki huonoa tuultaan noin..? Ei asiallista tietenkään, ja saisi pyytää anteeksi. Mutta ei välttämättä ajattele oikeasti noin.
että sä olet lähellä ja kuulet mitä se sanoo? Varmaan sekoitti sen soittoäänen. Vai oliko niin humalassa ettei enää olis ymmärtänyt sun olevan paikalla?
todella tyhmästi sanottu.
olisin heti ottanut asian puheeksi, ei kuulosta vilpittömältä ystävältä. teennäinen kuspää.
en ainakaan soittais enää, kun kerta voin sanoi. v*tuttaisi suorastaan se henkilö tommoisen jälkeen.
Ainuita ihmisiä jolle olen kertonut salaisimmista haaveista, unelmista, iloista, suruista
Ei kai kukaan sano "vittu kun tuokin idiootti soittaa jatkuvasti" ihmiselle JOKA SEISOO VIERESSÄ?? Ei siis varmaan tarkottanut sua..
kyseessä vitsi, joka meni sulta vähän ohi? Pakkohan se on tajuta, että sä kuulet kun vieressä olet. Tai sitten on laittanut sutkin "älä vastaa"-soittoäänen taakse..
kyseessä vitsi, joka meni sulta vähän ohi? Pakkohan se on tajuta, että sä kuulet kun vieressä olet. Tai sitten on laittanut sutkin "älä vastaa"-soittoäänen taakse..
ei se ainakaan äänensävy ollut vitsiin kuuluva.
Tuli ihan tunteella.
Ja juu, en ole päällepäsmäri. Kuuntelen jopa enemmän, kun puhun, mutta vaivaannuttavaa hiljaisuutta meillä ei koskaan ole.
Voithan kysyä jälkeenpäin että muistatko mitä tuli sanottua... voit silleen pilke silmäkulmassa tokaista että "niin enpä taida enää soitella kun tuli vähän sellaista palautetta silloin juhanuksena... vink vink..." tai joitan...
joo varmaan sanoi ihan tosissaan pokkana sulle tuollaista päin naamaa! :-D Ajatelkaa nyt vähän. Ihan selvä vitsi. Voi olla kaveri vähän ihmeissään jos alat jotain vink vink juttua heittää jälkeenpäin. Tuskin edes itse muistaa mitä on sanonut.
ihan selvästi vitsi. Älä nyt jää sitä enempää miettimään.