Hääkutsu tuli: häät kun LA:han on 1,5 vkoa
Kommentit (25)
MORSIAMEN la on 1,5 vkon päästä :D.
mun laskettua aikaa.
En lähde, vaikka rippijuhlapaikkakunnalla on synnytyssairaala. Kotipaikkakunnallani on kumminkin yliopistollinen sairaala eikä mikään rupu maakuntasairaala.
suurin piirtein sama aika. Häät oli samalla paikkakunnalla missä asuttiinkin, joten tietenkin mentiin. Ilmoittautuminen tehtiin sillä varauksella, että tullaan, jos ei olla synnyttämässä. Jos matka ei ole pitkä, niin tietenkin menet...
Jos raskaus sujuu normaalisti, kehotamme elämäänkin normaalisti.
Sinua hoitavat lääkärit kyllä sanovat jos ei kannata lähteä 2h matkaa pitemmälle synnytyslaitokselta.
T. lääkäri
kun laskettuun aikaan oli 2vk.
Ihan hyvin meni, poika syntyi vasta viikko ennen la:ta.
Olisi ollut kyllä aika legendaarista jo olisi alkanut vesiä mennä kesken kokouksen...
vaikka laskettu aika on tiistaina. Mihinkään mökille en enää lähtisi, mutta kävin kyllä torstainakin junalla 50 km:n päässä kaverin luona kylässä ja saatan ihan hyvin mennä toisen kerran lasketun ajan jälkeenkin, jos ei vauva rupea syntymään.
Ellei häät ole jossain satojen kilometrien päässä lähimästä synnytyssairaalasta. Otatte vaan turvakaukalon varoiksi mukaan!
lähellä. Mistähän sitä mitään vaatetta/kenkää kehittää...
häät on Los Angelesissa ja matka sinne kestää 1,5 viikkoa. =)
Jos pitää ajaa autossa kuusi tuntia sinne ja kuusi tuntia takaisin, varmaan sanoisin suosiolla että liian tukalat oltavat tulee viimeisillään olevalle.
Josjosjos synnytys sattuisi käynnistymään eri paikkakunnalla, niin sinua ei käännytetä synnärin ovelta, vaan saat synnyttää.
Sinua hoitavat lääkärit kyllä sanovat jos ei kannata lähteä 2h matkaa pitemmälle synnytyslaitokselta.
Jos ei ole montaa sataa kilometriä autossa istuttavaa, niin tietysti menet!
seppälästä ihan hyviä, venyviä. Itse ostin sieltä juhlamekon viimeisilläni.
Sitten esim H&M.llä on ihan äitiysvaatemallistossa edullisia mekkoja yms.
Sandaalit käy kesällä juhlakengiksi. Kyllä ne siekkä ymmärtää ettet ole korkkareissa 9kk raskaana :) Mene toki juhliin syömään hyvin ja tanssimaan.
en mene jos syntynyt jo ;)
kiitos kannustuksesta, menen siis juhlimaan :) joku kolttu joo Seppälästä, ja eikös Zarassakin ole jotain leveitä kesämekkoja? Ja matalat juhlavat sandalit pakko ostaa kyllä.
Otatte vaan turvakaukalon varoiksi mukaan!
Turvakaukalon? Itse ottaisin kyllä sairaalakassin, en vielä välttämättä turvakaukaloa. Eikö sairaalassa kuitenkin synnytyksen jälkeen muutama vuorokausi olla vauvan kanssa - ja isä joutunee välillä joka tapauksessa kotona käymään? Vai onko nyt ihan toisella puolella maata olevat häät kyseessä, jolloin koko porukka olisi ja pysyisi sitten synnytyksen tullen siellä...
niin mikä ettei. Minnekään pidemmälle en kyllä lähtisi.
jos vaan oma olo on hyvä. Oman jaksamisen mukaan voi sitten päätellä kuinka kauan juhlapaikalla on.
Hääpari tuskin ottaa itseensä vaikka lähtisitkin jo ajoissa kotiin (:
Minä olin hyvän ystäväni häissä viikkoa ennen laskettua aikaa. Matkaa sairaalaan oli noin 50 km. Kirkossa supisti yhden kerran kipeästi, mutta muuten juhlat menivät mainiosti. Vauva syntyi alle 3 vrk häistä. :)
ellei juhlat ole kovin kaukana kotoa. Nyt on alennusmyynnit joten halpaa päällepantavaa kyllä löytyy.
Loppuraskaus on niin tylsää ja pitkäveteistä aikaa että jokainen tilaisuus pitää hauskaa kannattaa hyödyntää. Kun sopii sopivasti ohjelmaa, ei odotus tunnu ihan loputtoman iäiselle viimeisillä viikoilla.
laskettu aika oli edellisenä päivänä.
Naapurikunnassa oli häät, ei pitkä ajomatka kotiin eikä sairaalaan.
Ihan tavallinen mekko oli, muistaakseni Lindexistä. Vaatii kyllä sovittelua joka on tuskaisaa minusta ison mahan kanssa.
Mulla oli korkokengät ja kun kotona illalla otin kengät pois jalat oli turvonneet. Ei olisi mahtuneet takaisin jalkaan. En sitä juhlissa kyllä huomannut, kun en kauheasti seisoskellut.
Lapsi syntyi 40+3.