Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääkutsu tuli: häät kun LA:han on 1,5 vkoa

Vierailija
19.06.2009 |

kannattaako mennä...?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun la oli jo ylittynyt 10 pv. En uskaltanut lähteä. Vauva tosin syntyi käynnistyksellä vasta 5 päivää myöhemmin häistä.

Vierailija
22/25 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viime raskaudessa ystäväni häissä, kun laskettuaika oli ylittynyt 4 päivällä. Koko ajan toivoin ettei vauva syntyis ennen häitä ja pääsisin mukaan. Häät oli naapuri paikkakunnalla.

Vauva sitten syntyi seuraavana yönä häiden jälkeen, että kaikki meni ihan nappiin! =)

Minulla myös oli venyvä juhlamekko ja ihan korkkarit jalassa. Ei tehnyt yhtään tiukkaa nuo häät ja kaikki meni oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin työpaikan juhlissa viikkoa ennen laskettua aikaa ja tanssin koko yön. Pomokin kysyi mitä minä äitiyslomalla oikein teen.

Vierailija
24/25 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan lähemmin mikä on tilanne ja pääsen hääpaikkakunnaltakin synnyttelemään... Pukeutumisongelmaa vain pukkaa...

Vierailija
25/25 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksi viikkoa laskettuun aikaan ja mieheni läheinen sukulainen kuoli. Hautajaisiin olisi ollut matkaa 300 km ja oli talvi. Olisin varmaan joutunut ostamaan lähes kaikki vaatteetkin uusiksi, talvitakkia myöten. Kengät sentään sopivat jalkaan. Terveydenhoitajan kehotuksesta jäin kotiin, kun verenpaine heitteli.

Nyt on kesä, siis helpompaa löytää vaatteita ja jos häihin on vain lyhyt matka, menkää ihmeessä! Äkkiäkös sieltä kotiin pääsee, jos olo käy tukalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi