Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näette yli kolmikymppisissä miehissä?

Vierailija
19.06.2009 |

Ihan rupsahtaneita kaikki!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljukin vielä ja muutenkin ruma.

Ei, kyllä ne on vaan nuoret urokset jotka meikäläistä innostaa.

t. ap

Vierailija
2/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on onneksi monta. Meidän naistenkin onneksi. Nuo tuollaiset hugh-tyypit ei ole mun silmissä koskaan mitään seksikkäitä olleet.

T. Se howie-fani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mahaa ja kalju löytyy, huonot hampaat ja ryppyjä vaikka kuinka. Siis naamasta voi ihan ottaa kiinni ja iho venyy...

miestä. Ei kaksikymppisellä ja nelikymppisellä ole mitään muuta eroa henkisesti paitsi että kaksikymppinen viitsii vielä olla kohtelias ja huomaavainen.. t. ap

Vierailija
4/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa enemmän "kasvatusta". Ja ulkonäkökin tulee... miehekkäämmäksi.

Olen aina pitänyt vanhemmista, ensimmäinen miesystävä oli 13 v. vanhempi kuin itse olin. Aviomieheni on ikäiseni ja tulee vuosi vuodelta paremmaksi. Olemme nyt 30v.

Itse en ymmärrä niitä naisia, jotka katselevat 15-20 vuotta nuorempia miehiä. Tai niitä poikia jotka hakevat tanssimaan. Olen kauhea, lähden kyllä tansiimaan, mutta kikatan heille koko ajan -vaikka yritän olla nauramatta. TAnssiminen on kivaa, mutta se selvä yritys johonkin muuhun saa nauramaan. En siis ole kovin hienotunteinen...

Vierailija
5/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kasvat, huomaat että sinäkin olet pian ihan yhtä rupsahtanut, 3-kymppinen :)

Vierailija
6/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen puoleen, kun tietää, että alle kolmekymppiset, siloposkiset pojanklopit on aikamoisen kypsymättömiä, ne rypyt ja muut merkit kypsemmästä iästä alkaa kummasti näyttää puoleensavetäviltä. Ei vaan pätkääkään kiinnosta enää joku Kenin näköinen tyhmeliini, jos vastassa on charmantti, elämästä jotain jo ymmärtävä kypsä Mies.

Ai onko sinun mielestäsi esim. 29-vuotias pojankloppi? :D No varmaan ihan kiva kohteliaisuus, hmm...

Vierailija
7/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grrrrr... Nam!

Ja ikää 47v.

t: 29v

Vierailija
8/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häntä ei kyllä uskoisi ikäisekseen ulkonäön perusteella. Isoin ero on kuitenkin 34-vuotiaissa naisten ja hänen välillä - en monesti uskoisi että ovat samaa ikäluokkkaa tai en voisi kuvitella että mieheni voisi tuntea vetoa niin "vanhan" näköistä kohtaan..

Vierailija
9/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 35 vuotiaat miehet eivät ole rupsahtaneita. Paljon on kiinni siitä millaiset perintötekijät ovat, miten kukin pitää itsestään huolta. Toki sitä rupsahtaa iän myötä jos mitään ei tee. Mutta kun tätä nykymiehiä katsoo, oma mieheni joka on jo 35 v on paljon paremman näköinen kuin monet 20 v, koska eivät ole huolihtineet itsestään mitenkään. Ja toiseksi 35 v miehet alkavat olla riittävän kypsiä.

Vierailija
10/50 |
21.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmikymppiset on poikia ;-)

Vierailija
11/50 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy myös värillisenä, nythän tää eltaantunut vanhus on jo yli 40v. Kuva on about 35 vuotiaasta kävystä...nämä ylemmät ovat tältä yli 40 muumioajalta. Tais muuten olla viimevuoden People-lehden vuoden seksikkäin mies...

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.rushprnews.com/press/w…

Vierailija
12/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä ei hae mistään lähipubista.

Vierailija
13/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta monet nuoret miehet on kauheita luusereita ja kaljamahoja. Makunsa kullakin.

Mun äijä 37 v. on palomies ja tosi hyvässä kondiksessa...

Vierailija
14/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin katselen yli 35 vuotiaita

Vierailija
15/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me tykätään toisistamme. Kai me ollaan rupsahtaneita, mutta se on teidän kaikkien kohtalonne.

Vierailija
16/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan parhaassa iässä ;)

Vierailija
17/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä 40vee täyttävä mieheni on mulle aviomies ja lasteni isä.

Ja on treenannut punttia puolet elämästään, joten ei se kovin rupsahtaneelta näytä. Päinvastoin - on elämänsä kunnossa!!!

Vierailija
18/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa olla nelikymppisen johtajan vaimo =)

Vierailija
19/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sillä on väliä että on jo 35? ei se siltä näytä. ja nuori vaimo pitää nuorena. :) olen siis 22 itse.

Vierailija
20/50 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se on kyllä me naiset jotka aletaan olemaan rupsahtaneita yli kolmekymppisinä. Miehet vaan komistuu vanhetessaan, jolleivät ole ylipainoisia tai kaljuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi