3 viikkoisen äiti vei lapsen hoitoon yön yli
eihän sitä nyt juhannusta voi selvinpäin olla :(
ei vaan jaksa ymmärtää. mä oon raskaana mutta ite en joisi muutenkaan vaan olen lapsen kanssa juhannuksen ja meillä kuitenkin lapsi jo 2 vuotias.
Kommentit (39)
Tästä äidistä kun en tiedä mitään.
Mitä jos hänellä on masennusta tms? Aina asiat ei ole niin mustavalkosia.
mä oon sit varmaan vähä hysteerikkö äiti kun en tota 2 vuotiastakaan halua viedä yöhoitoon ilman tosi hyvää syytä.
Ei meidän onneksi tarvitsekaan ymmärtää eikä tuomita! Hänhän toimi vastuullisesti itse asiassa. Meitä on moneksi...
mutta kun valitettavasti kaikki äidit eivät muutu normaaleiksi, vaikka miten haluaisi, niin parempihan on se, että joku hoitaa lasta, eikä lapsi ole heitteillä vanhempien ryypätessä, kuten valitettavan monella on.
Ole siis iloinen, että sinulla on asiat paremmin, mutta pahinta ei tosiaan ole hoitoon vieminen, vaan se, että ei vie, jos joka tapauksessa hoito ei onnistu.
sillä minulla on ollut kiinteä emosuhde jälkeläisiini.
Olen imettänyt kaikkia joten senkään vuoksi ei yöhoito olisi tullut kysymykseen.
Meitä äitejä on joka junaan ja osa jää asemallekin.
Kaikki lapset ei ole toivottuja sekin pitää muistaa ja ehkä ei-toivottu on helpompi jättää muiden hoiviin.
Mä olen sitä mieltä, että pitäis olla sen verran kypsä ihmisenä, jos lapsia hommaa, että ainakin sen lyhyen vauva-ajan on sitten vauvan kanssa. Eikä vanhemmat olis heti tunkemassa vauvaraukkaa jonnekin hoitoon, kun äidin ja isin pitää saada vähän juhlia :(.
Jotenkin sairasta mun mielestä tuollainen. Mä ymmärrän ihan hyvin sitten vanhempana yökylät ja muut hoitamiset, mutta vauvan viemistä hoitoon en jotenkin sulata. Minusta se kertoo kypsymättömyydestä ja itsekkyydestä.
Kyllä jokainen täyspäinen ihminen ja äiti varsinkin käsittää ettei tuollainen ole ihan ok.
Mutta jos toinen vaihtoehto oli se että vauva on läsnä kun äiti "juhlii" niin parempi tietysti että vei hoitoon.
Mutta surullista yhtä kaikki, ja väärin vauvaa kohtaan.
Ok, vauva on tosi pieni. Mutta se on mun mielestä hyvä syy, jos äiti haluaa vähän rentoutua, tavata aikuisia ja levätä. Sen jälkeen hän voi olla iloisempi ja parempi äiti. Koska avauksessa ei mainita isää, oletan että äiti on yh, lapsi ehkä ainokainen. Eihän sitä kukaan tiedä ördääkö äiti vai miten hän yhden vapaan yönsä viettää. Ehkä nukkuu 12 h?
ja asuvat kyllä yhdessä koko perhe. ja ovat siis yhdessä kylläkin lähdössä juhlimaan.
Ok, vauva on tosi pieni. Mutta se on mun mielestä hyvä syy, jos äiti haluaa vähän rentoutua, tavata aikuisia ja levätä. Sen jälkeen hän voi olla iloisempi ja parempi äiti. Koska avauksessa ei mainita isää, oletan että äiti on yh, lapsi ehkä ainokainen. Eihän sitä kukaan tiedä ördääkö äiti vai miten hän yhden vapaan yönsä viettää. Ehkä nukkuu 12 h?
mulle tarpeeks hyvä syy oli esim ystävän häät jotka alkoi vasta kello 18. parhaan ystävän häät kuitenkin ainutlaatuinen tapahtuma toisin kuin juhannus ja meillä lapsi oli tuolloin jo 1v.
En toimisi ystäväsi tavoin, mutta en häntä halua tuomitakaan, kun en tiedä asiasta enempää.
12
sillä minulla on ollut kiinteä emosuhde jälkeläisiini. Olen imettänyt kaikkia joten senkään vuoksi ei yöhoito olisi tullut kysymykseen. Meitä äitejä on joka junaan ja osa jää asemallekin. Kaikki lapset ei ole toivottuja sekin pitää muistaa ja ehkä ei-toivottu on helpompi jättää muiden hoiviin.
vein laspeni hoitoon 3viikkoisena, ja minäkin IMETIN lastani ja pitkään.... Maidon voi nääs pumpata mukaan vaaville 8-]
Miten se isä saattoi viedä 3 viikkoisen vauvansa hoitoon???
;)
Olisihan se lapsi voinut vanhempi olla mutta hyvä silti, että on hoidossa eikä tipotteluseurueessa.
LAstensuojeluilmoitus:Äiti vei kolme viikkoisen hoitoon ja jopa juhannuksena!!
että suurimman osan mielestä se on normaalia.
taita sit aika moni pieni vauva olla viikonlopun mummolassa :)
on normaalista maininnut? Varmaan parempi kaikkien kannalta että vauva on turvallisessa hoidossa, vai mitä??
lastensuojeluilmoituksista viittaa siihen että mä oon ihan hullu ja tuo täysin normaalia
on normaalista maininnut? Varmaan parempi kaikkien kannalta että vauva on turvallisessa hoidossa, vai mitä??
kuin että olisi jättänyt vauvan yksin kotiin juopottelun ajaksi tai juopotellut vauvan läsnäollessa. Kyse ei varmaan ole alkoholistiäidistä, kun kerran toimi noin vastuullisesti?