Miehille mitään muita housuja kuin farkkuja?
Palstalla oli joskus ketjuja miesten vaatteissa. Niissä tuli ilmi, että 95% naisista oli tätä mieltä:
-colleget on lapsille ja liian rennot
-"suorat housut" on liian formaalit
-chinos-housut on ihan pappamaiset
--> tästä voidaan vetää johtopäätös, että miesten tulisi käyttää aina ja kaikkialla vain farkkuja.
Miksi helkutissa näin?
Kommentit (17)
Tuo on kuulostaa kyllä erikoiselta, että chinokset olisi pappamaiset. Ellei arvioija itse ole sitten kouluikäinen tms.
Eittämättä jää kyllä aika laiha valikoima, jos avauksen mukaan menisi. Khakit?
Chinokset on ainoat oikeat ja siistit housu miehille.
Reikäfarkuissa hilluu nuorso, lököcollareissa wt työttömät ja mt-ongelmaiset, maastohousuissa eräjormat ja odinit.
Onneksi isoiss kaupungeissä asiantuntijamiehet pukeutuu siistiin chinoihin.
Komppaan chinoja. En ole koskaan kuullut että olisivat pappamaiset. Riippuu tietysti mitä muuta on päällä...
Toki siistit farkutkin on ihan jees.
Suorat (puvun) housut ok vain jos töissa täytyy pitää sellaisia.
Ehkä kannattaisi viettää vähemmän aikaa tuntemattomien mielipiteiden miettimiseen ja käyttää mitä itse haluaa.
Mustat reisitaskuhousut on tosimiehen valinta. Sopii niin arkeen kuin juhlaan.
Sellaiset maksalaatikonruskeat chinosit ja joku villaneuleliivi siihen yhdistettynä ruudullisen kauluspaidan päällä hönkii melkoiset pappa-fibat ympärilleen.
Mustat työhousut mallia wurth on parhaat. Myös mustat tai harmaat kangashousut on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuulostaa kyllä erikoiselta, että chinokset olisi pappamaiset. Ellei arvioija itse ole sitten kouluikäinen tms.
Eittämättä jää kyllä aika laiha valikoima, jos avauksen mukaan menisi. Khakit?
Meidän lukiolaispoika käyttää chinoja aivan kuten muutkin koulukaverinsa. Farkkuja käyttävät todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset maksalaatikonruskeat chinosit ja joku villaneuleliivi siihen yhdistettynä ruudullisen kauluspaidan päällä hönkii melkoiset pappa-fibat ympärilleen.
Kannattaa ehkä ostaa jonkun muun kuin maksalaatikonväriset chinot...
Tuulipuvun housut
Collegehousut Adidas tai Nike "en tunne heistä kumpaakaan"
Verkkarit
Black horse kalsarit pitkät tai lyhyet
Shortsit
Tulisipa muotiin sellaiset housut, joissa on riittävän iso kalukukkaro.
Samettihousut on vähän last season.
Collegehousuja pitää vaan jotkut retardit
Reisitaskuhousut on vähän wt.
Addun verkkarit on lähinnä wannabe sporttisille
Pussihiusuja pitää lähinnä erääseen vähemmistöön kuuluvat.
Mulla on ollut käytössä varustelekan reisitaskuhousut ja olleet muuten hyvät mutta kerää hitosti karvaa ja pöly jää kiinni. Farkut on todella epämukavat muutenkin verrattuna kevyempiin housuihin
Maastohousut vielä jäi ja verkkarit. Maaseudun perinnevaatetusta.