Me vaan eletään, maksamme verot ja kuollaan pois.
Kommentit (28)
Ottakaa huomioon että siitä kaikesta on vedetty henkinen kasvu kokonaan pois, mikä on oikeasti oleellisin osa ihmisten elämänkiertoa ollut aina. Nykysysteemi on ottanut sen kokonaan pois.
Semmoista se on. Siksi kannattaa valita sellainen ammatti mistä tykkää. Raamatussakin sanotaan: " parasta on kun ihminen on onnellinen työssänsä, sillä se on hänen osansa..." (Saarnaaja, kolmas luku).
Siihen mahtuu myös sadut ja nukkuminen!
Sata vuotta sitten vain viljeltiin ja tehtiin jotain aivan kuraduunia saadakseen jokunen pennonen ja ehkä jotain ruokaa perheelle. Työtä on aina painettu ja paljon vuosikymmenten saatossa. Itseasiassa vasta nykyään ihmisillä on enemmän mahdollisuuksia vapaa-aikaan, mutta tätä ei ymmärretä koska ruoka, sähkö, lämpö ja lääkkeet syntyvät tyhjästä nykyihmisille. Sen sijaan ihmisten sosiaalinen kanssakäyminen on muuttunut eikä yhteisöllisyyttä enää ole juuri lainkaan.
Ja joku haluaa vielä lapsiakin tehdä vaikkei se kannata.
Vierailija kirjoitti:
Sata vuotta sitten vain viljeltiin ja tehtiin jotain aivan kuraduunia saadakseen jokunen pennonen ja ehkä jotain ruokaa perheelle. Työtä on aina painettu ja paljon vuosikymmenten saatossa. Itseasiassa vasta nykyään ihmisillä on enemmän mahdollisuuksia vapaa-aikaan, mutta tätä ei ymmärretä koska ruoka, sähkö, lämpö ja lääkkeet syntyvät tyhjästä nykyihmisille. Sen sijaan ihmisten sosiaalinen kanssakäyminen on muuttunut eikä yhteisöllisyyttä enää ole juuri lainkaan.
Fiksu kirjoitus.👍
Suurin osa ihmisistä oliko 98% (en muista tarkkaan)
työskentelee 1%:lle rikkaita.
Onneksi lapseni ovat jo muuttaneen perheinen ulkomaille työn perässä kun ovat korkeasti koulutettuja. He ovat nyt hyvissä ammateisa ja palkkakin on sellainen josta suomesa voi vaan uneksia. Paluumuuttajiksi he eivät ole joten se siitä veronmaksusta. Miten minä tästä hyödyn; 1) heidän kautta pysty ostamaan suurin osan ulkomailta mitä tarvitsen, joten Suomi menettää verotuloja. Mikä on ihan hyvä kun täällä verotetaan kaikesta liikaa jne
Noinko on? Minä olen tässä sivussa säästänyt ja sijoittanut itselleni miljoonan omaisuuden ihan normaalilla keskituloisen palkalla. Voi olla, että perijät ilahtuvat asiasta, jos en kaikkea ehdi tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Noinko on? Minä olen tässä sivussa säästänyt ja sijoittanut itselleni miljoonan omaisuuden ihan normaalilla keskituloisen palkalla. Voi olla, että perijät ilahtuvat asiasta, jos en kaikkea ehdi tuhlata.
Peintövero korjaa asian.
Vierailija kirjoitti:
Jos sota syttyy toden teolla, niin säästösi ja sijoituksesi muuttuvat nopeasti aika merkityksettömiksi.
Maksan veroa työttömyysrahasta. Ja se kyrsii kyllä koska hallitus tuhlaa ne verorahat rikollisille joita tulee itä rajalta tähän maahan.
Kuollaan pois ja sitten mennään taivaan kotiin. Tai ainakin me uskovaiset.
Onhan elämän tarkoitus elää Herran tahdon mukaista elämää.
Jotkut maksaa verot. Aika monet ei pääse töihin vaikka haluaisi joten ei voi veroja maksaa. Suomi on pieni maa jossa kuitenkin on paljon niitä jotka ei veroja maksa. Mistähän se johtuu ettei töitä haluavia palkata töihin.
Niinhän se menee, ihminen syntyy, elää ja kuolee, maksaa toki ainakin suomessa rutosti verojakin siinä välissä. Jos vihervasurit saisivat päättää niin vielä paljon enemmän kuin nykyään. Heidän unelmissaan Puolue päättäisi yksilöiden veroprosentitkin ja maitolitran hinnat, ihan vaan puoluekannatuksen mukaaan, jos marinin hallituksen tavoitteiden mukaan mentäisiin. Suomi olisi kommunistisempi kuin Kiina. Siellä kapitalismi hoitaa rahat jotta kommunisteille jää fyrkkaa millä mällätä. Täällä tyydyttäisiin pelkkään kommunismiin. Olen aivan varma, että suomi on kymmenen vuoden sisällä halveksutumpi kuin kreikka tai italia aikoinaan oli, tämä homma ei tule kantamaan, se on aivan varma.
Niinhän se varmaan on. Siitä varmaan johtuu osittain tuo valtava katkeruus työttömiä kohtaan ja varsinkin sellaisia jotka käyttävät ansiosidonnaista hyväkseen. Sellaisia ihmisiä kohtaan jotka ovat hypänneet pois oravanpyörästä mutta tulevat silti toimeen vähällä.
Kuolen 25 vuoden päästä. Ei ole ketään suremassa koska kaikki tuttuni kuolee minua ennen koska elän terveellisesti ja ne muut ei. Eniten vituttaa ettei töihin pääse vaikka kuinka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuollaan pois ja sitten mennään taivaan kotiin. Tai ainakin me uskovaiset.
Onhan elämän tarkoitus elää Herran tahdon mukaista elämää.
Miksi valehtelet? Raamatun mukaan vain 144 000 ihmistä pääsee taivaaseen.
Voithan sinä samalla tehdä kaikkesi että rikkaat rikastuu lisää ja nuolla orpon ja ek:n pyllyjä