Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on elämäsi tärkein asia?

Vierailija
19.06.2009 |

Mistä et luopuisi mistään hinnasta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan omat lapset:) Niistä en luopuis koskaan mistään hinnasta...miehestä voisin luopuakin, mutta se on hänen omaa syytään...ja niin pitkä juttu että kertomiseen menis varmaan vuosi...

Vierailija
22/31 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni tärkein asia on Jeesus. Häneltä saan rauhan, lohdun, ilon, turvan, loputtoman rakkauden. Kaiken mitä tarvitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heidän kanssaan oleminen ja eläminen, joka päivä.

olisin varmasti jo eronnut ukosta, jos en pelkäisi sitä etten saisikaan olla lasten kanssa joka päivä, ja sitä miten paha juttu ero olisi esikoiselle.

sitten kun lapset kasvavat, löydän kyllä taas itselleni muita juttuja. silti he ovat minulle aina tärkeimpiä.

Vierailija
24/31 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäinen rauha.

Vierailija
25/31 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen tulee vasta kaikki muu.

Vierailija
26/31 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitä ei voi pohtia mm. näitä kysymyksiä. Lisäksi ei piittaa paskaakaan vaikka perhe ammuttaisiin pellolle.

Vierailija
27/31 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ja kaikki muu on lahjaa Jumalalta, josta olen äärettömän kiitollinen. Perhe voidaan ottaa pois vaikka onnettomuudessa ja siitäkin on selvittävä. Samoin terveys voi mennä vaikka huomispäivänä. Jumalan rakkaus ja usko Jeesukseen antavat elämälle merkityksen ja kantavat vastoinkäymisissäkin. En tiedä, miten jaksaisin ilman niitä.

Vierailija
28/31 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että päätän itse mitä, miten ja miksi teen asioita. Se ei tarkoita ettenkö voisi tehdä valintoja, jotka eivät ole minulle helpoimpia ja mukavampia (esim. lasten edestä tehty työ tai uskollisuus parisuhteessa) mutta tärkeintä on että teen valinnan itse ja tiedän että voisin valita toisinkin.

Vierailija
29/31 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveys, perhe, usko.

Vierailija
30/31 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tärkeintä lapset ja mies sekä työ. Jos oikein tiukaksi menee, ja noista pitäisi vielä pudottaa yksi pois, niin ilman miestäni voisin elää, mutta ilman työtäni en. Onneksi ei tarvitse valita, mies on ihana.

Vierailija
31/31 |
20.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys, raha ym. ovat menneet jo aikapäiviä sitten (jos niitä koskaan olikaan) ja silti minulla on yhä kaikki mitä tarvitsen. Heidän vuokseen luopuisin vaikka miehestäni, talostamme ja omasta hengestäni.