Miksiköhän noissa koiraohjelmissa miehet aina vastustaa
Kommentit (5)
.. tai siis tosielämästä noi ohjelmatki voi olla, mutta oon ollu töissä 15v pieneläinklinikalla ja ei oo mitenkään yllättävää että kastraatiota harkitessa perheen isäntä on vastahangassa :) Vaikka kastraatioon olis sitten ihan järkisyytkin, kuten toistuvat eturauhasvaivat tms.
Ihmistä ja eläintä en näissä asioissa lähtis kuitenkaan vertaamaan, ihmisellä on tuo tunne- ja ajatusmaailma kuitenkin ihan eri kuin eläimellä joka menee viettiensä varassa ja elää onnellisena vain nykyhetkessä, miettimättä mennyttä tai tulevaa :)
Mutta mietippä jos eläimeltä (narttu) haluttaisiin leikata vaikkapa rinnat pois, eikö tekisi pahaa...? Ajatus siis :)
Minua ihan naisena ahdisti kun kissamme leikattiin, mutta vähän pakko oli :(
TODELLA TYPERÄ esimerkki! Hah, en mä kyllä nuin ajattele :D
tuo on kyllä totta että, miehet vastustaa etenkin kastraatiota lemmikeilleen. mikä lie "suvunjatkamis" into tämä sitten onkaan. eihän se koira/kissa sitä ymmärrä että nyt lähti pallit.
miehet vastustavat myös nartun kastraatioita enemmän kuin naiset.
munan, narttujen ja seksin ympärillä, ettei ne tajua miten elämä voisi koskaan olla elämää ilman kiveksiä.
Samasta syystä ne halveksii naisia.
Mutta mietippä jos eläimeltä (narttu) haluttaisiin leikata vaikkapa rinnat pois, eikö tekisi pahaa...? Ajatus siis :)
Minua ihan naisena ahdisti kun kissamme leikattiin, mutta vähän pakko oli :(