Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tänään syntymäpäivä...

Vierailija
19.06.2009 |

Laitoin miehelleni äsken viestin että mihin aikaan tulee kotiin, vastaus oli pelkkä "en tiiä". Ei onnitteluja. Lahjaakaan mies ei ole ostanu ku on ollu töissä kiire... Ois varmasti voinu lahjan jotenkin järjestää, mutta ei kai viitsinyt. Tuntuu tosi kurjalta kun oma mies ei huomioi millään tavalla...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. Munkaan mies ei ikinä muistanut mua mitenkään. Se on tosi inhottavaa. No viime äitienpäivänä loukkaannuin totaalisesti kun mies ei mitenkään muistanut ja oikein rautalangasta väänsin, että haluan että mua muistetaan! Seuraavana päivänä mies kävi ostaan kukkia ja ihanan lahjankin! Suosittelen tarttumaan härkää sarvista.

Vierailija
2/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mies joskus muistaa olla ajoissa liikkeellä ja hommata lahjan. Nytkin sano että osta ite mitä haluat. Mutta kun en halua ostaa itse, haluaa että mies ajatelee mua ja edes yrittää ostaa jotain mistä pidän. Olis ollu kiva saada edes nyt joku oikea lahja kun ihan pyöreitä täytän... No, mies on kaverinsa kanssa jossain, eikä häntä tunnu hirveästi kiinnostavan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliselle vastaajalle: Mitä se lämmittää maanantaina hädissään ostettu lahja, kun alun perin ei mies ole sinua viitsinyt muistaa?

Vierailija
4/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tajua kuinka tärkeetä tällaiset asiat on mulle. Mä tunnen oloni niin usein yksinäiseksi kun oon hoitovapaalla, ystävät käyvät harvoin ja mies tekee koko ajan pitkää päivää... Haluaisin että edes tällaisena merkkipäivänä muistaisi jotenkin. Veikkaampa että saan aamulla myös herätä lapsen kanssa kun mies ei jaksa... -ap

Vierailija
5/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin eipä muakaan paljoa merkkipäivänä muisteta. Viime jouluna sain lahjaksi aattona pikkuruokakaupasta ostetun lyhdyn... Ei tunnu kivalta, mutta yritän niellä aina tilanteen... Ukko kun ei perusta lahjoista ja juhlimisista, oli kyseessä itse hän tai joku muu.

Vierailija
6/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehestä huolimatta hyvää juhannusta.

Vierailija
7/7 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli synttärit toissapäivänä ja vaikka se oli mulla mielessä niin varsinaisena päivänä en muistanut edes onnitella :( ja nyt olen ihan surkeana sen puolesta... Tänään kun aloitetaan juhannusjuhlinta tuossa iltapäivällä tuttavapariskunnan kanssa, tulee sitten yllätyskakku, laulut ja pieni lahja... Varsinaisena lahjana haetaan sille parit kengät alennusmyynneistä (kun itse ei raaski oikein ostella ja minä taas kenkäfriikkinä rakastan niin naisten kuin miestenkin kenkiä...). Varsinaisesta lahjasta ollaan jo sovittukin, mutta varmaan ihmettelee, kun en ole edes onnitellut...

Mutta ehkäpä mies jotenkin yllättää sut myöhemmin?