Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vi**u että ottaa päähän...

Vierailija
18.06.2009 |

Täällä me s***tana kökitään kerrostalossa tenavien kanssa...kaupassa käytiin kun ukko tuli töistä...olis vielä siivousta sun muuta tehtävää ja ukko lähti porukoilleen ajamaan nurmikkoa. Oma juhannus täysin laittamatta...ja mua ottaa ylipäänsä päähän viettää sitä täällä kerrostalossa...huomiseksi ei ole mitään suunnitelmia. Olis edes lämmintä että vois lähtee piknikille, rannalle tms.

Mutta ei... tosi kylmää :( Ihan paska juhannus!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lannistu, kyllä siitä hyvä tulee kun vaan piristyt! Nautitte rauhasta ja hiljaisesta kerrostalosta. Kerrankin voi metelöidä rauhassa kun iso osa naapureista on jossain rannoilla järvien. :D

Ei sillä siivouksella niin väliä, kerkee sitä arkenakin. Tehkää hyvää ruokaa ja lähtekää huomenna vaikka seikkailulle johonkin lähialueelle tms.

Piristystä ja hyvää Jussia! :)

Vierailija
2/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei...tai naapuritaloissa ainakin on meno päällä :+( Joo, hyvää ruokaa on tulossa, mut ei sekään oo niin kivaa kun grillaaminen jossain mökillä...ja ihan hyvin mä voin siivota vaikka huomennakin, koska huominen päivä ei millään lailla eroa siitä meidän ARJESTA....sehän tässä ottaakin päähän :( kotona kun olen lasten kanssa.

Mutta kiitos piristysyrityksestä ja hauskaa juhannusta !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannusruuhkia ja kolareita. Kyllä todella huokaisin, ettei tarvi olla siellä liikenteessä, vaan saa viettää juhannusta kotona.

Juhannus tulee sillä, että koti on siivottu, liinat pöydillä ja kukkia maljakossa.

Vierailija
4/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin lohduttaa... Meillä ihan sama homma. Kerrostalossa oman perheen kesken. Ei ole mökkejä minne lähteä tms. Ja kyllä ottaa aivoon! Mutta siis, kiva tietää ettei olla ainoita himassa homehtujia ;P Ja meilläkin on luultavasti yläkerrassa hirveet bileet koko viikonlopun, joita ei sit millään saa hiljaiseks.

Vierailija
5/5 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta Tukholmaan. Itse risteily ei maksanut mitään, kun oli pisteitä sen verran kertynyt, mutta muutenkaan ei taida noi Turun risteilyt olla kuin muutaman kympin. Ruuat sit seisovasta pöydästä ainoot mihin meni rahaa, mutta saahan syödä kunnolla. Ja tiedän että lapset viihtyy. Ollaan oltu aikaisemminkin jussina ja laivalla silloin tosi rauhallista olla lasten kanssa.

Terv. Jotain vaihtelua neljän lapsen kanssa