Kohta Suomessakin on sharia-laki
Suvivirren poistaminen, musujen uimahallivuorot, eivät hyväksy vapaa-ajattelijoiden bussikampanjaa. Mitä seuraavaksi?
Kommentit (67)
Sieltähän se solvaus tulla ruiskahti, heh-heh. Meinas kahvit mennä rinnuksille profilointiasi lukiessa.
Ja niin suopea en ole, että antaisin siitä arvosananaksi enempää kuin naurettava miinus; eikä sinun ei kannata kovin isolla summalla lyödä vetoa tuon väittämäsi puolesta.
Sen vähän mitä olen palstaa ehtinyt seurata niin täällä selkeästi miehinä esiintyy kaksi, joista toinen on Tatuoitu jätkä.
Henkilö, jolla on pikkasen silmää asioihin, pystyy erottamaan miehet toisistaan jopa ilman nimimerkkiäkin pelkän tyylin perusteella. Yleistä Miesfobiaa potevalla on vaikeuksia siinä.
Vaikkei Puska kuulukaan erityisiin suosikkeihini eikä Puskan hallinnon taloudellisista syistä suurelta osin vääristellyt syytökset islamilaista maailmaa kohtaan ole vaikuttaneet mielipiteeseeni niin kielteinen kannanottosi voi tämänkin kohdalla johtua fobiastasi.
Ei tässä nyt mitään mykistäviä asiantuntijalausuntoja, mutta tuosta mainitsemastasi uskonnon ja kulttuurin sekoittamisesta korjaisin, että islamilaisessa maailmassa uskonnolla on liian suuri vaikutus ihmisiin ja kulttuuriin. Uskontoa edustavien henkilöiden sadistis-fasistiset joukkojen ohjailut ja valtapyrkimykset myrkyttävät huomaamatta kansalaisten mieliä ja mielipiteitä.
Ei voi syntyä rakentavaa vuoropuhelua eri uskonnon edustajien kesken jos toinen pitää ja kohtelee omasta mielestään ”vääräuskoista” koirana. Ongelmaa ei olisi mikäli tuo asenne olisikin vain häviävän pienellä osalla, mutta näin ei näytä olevan.
Läntisessäkin maailmassa uskonnon vaikutus oli samanlaista keskiajalla ja samasta minunonainoaoikeauskonto-asenteesta sekä sen pakkolevittämispyrkimyksistä oli seurauksena monenlaisia kauheuksia.
Muu osa tekstistäsi sen sijaan ei ollut sontaa.
Mukavaa Juhannusta kaikille
- eräs mies -
Muotoilun takia ei edellisessä viestissä näkynyt tuo solvaus
"Lyönpä vetoa, että tuo edellä puhunut "eräs mies" on tatuoitu jätkä. Ja tiedän, että kyseinen henkilö on vankilakundi ja hänen puheistaan ei kannata paljoa välittää. Hän on vähän seko..."
- eräs mies -
Kyllä Espoossa ainakin todistettavasti on laulettu suvivirsi kevätjuhlassa. Olin itse paikalla :-)
suvivirren laulaminen on kielletty koska se loukkaa uskonnottomia ja etenkin muslimeja. :((
Enkä todellakaan nouse misään seisomaan, kun tuota lauletaan. Myöskin sanoisin kahdenkeskisessä keskustelussa päiväkodin johtajalle, että toivoisin tällaisten laulujen jäävän pois joulujuhlasta. Itse olen aika huojentunut, kun on ilmaantunut muitakin, jotka eivät purematta näitä juttuja niele. Uskonnon harjoittaminen rajoittukoon kirkkoihin, pyhäkouluihin ja ihmisten omiin koteihin.
laulettiin "Enkeli taivaan" ja siinä viimeisessä säkeistössähän lauletaan "nyt Jumalalle kunnia..." ja noustaan seisomaan niin eturivin mamut istuivat tyynesti paikallaan. Kyllä pisti silmään, ehkä ensi jouluna lauletaan vain tontuista...
Britanniassa jo sovelletaan.
Brittien ja suomalaisten juomatavoissa ei nyt niin isoja eroja ole etteikö asia tästä syystä rantautuisi Suomeenkin kuten jotkut tuossa aiemmin epäilivät.
Naisten asema ei ainakaan parane(?).http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=794148
Jaksaisitko lukea tämän
http://www.dlc.fi/~etkirja/islam_naiset.htm
Tuosta video maailmanvalloituksesta
http://patriootti.com/artikkeli/ehka_tarkein_video_minka_valkoinen_euro…
- eräs mies -
Minkäköhän sortin uskovainen tämän viestin lähettäjä on. Tekstithän on suoraan kristittyjen muslimivastaisilta sivustoilta.
Olen itse vaaleaihoinen suomalainen, mutta huvittaa tämmöiset fanaattiset suurelta osin virheelliset artikkelit, joita näille "new born Christian" raukoille syötetään. Ottakaa itse selvää asioista lukemalla, älkääkä uskoko siihen mitä teille syötetään uskonnollisissa piireissä (ja tämä koskee kaikkia uskovaisia, uskonnosta riippumatta).
Ainakin poistamasi minun kirjoittamani viestit eivät olleet millään tavalla rasistisia. Kuulisin mielelläni perustelusi niiden poistamiselle.
Vihervasemmistokukkahattutädit ei vain ymmärrä asioita.
Vihervasemmistokukkahattutädit ei vain ymmärrä asioita.
Kannattaisiko jo vaihtaa levyä..
menisin ulos alasti heilumaan niin poliisi tulisi äkkiä, mutta jos sanoisin, että sori vaan, olen maahanmuuttaja ja jonkun uskonnon edustaja, niin eiköhän sekin jokapäiväisenä sallittaisi. Eli, samoin tavoin niinkuin naurettavat kaavut yms on nyt "sallittu" jopa siinä määrin, että kaapu-uimapukujen pitäjillä pitää olla omat SÄÄNNÖLLISET ja loputtomat uimavuorot.
Enkä todellakaan nouse misään seisomaan, kun tuota lauletaan. Myöskin sanoisin kahdenkeskisessä keskustelussa päiväkodin johtajalle, että toivoisin tällaisten laulujen jäävän pois joulujuhlasta. Itse olen aika huojentunut, kun on ilmaantunut muitakin, jotka eivät purematta näitä juttuja niele. Uskonnon harjoittaminen rajoittukoon kirkkoihin, pyhäkouluihin ja ihmisten omiin koteihin.
laulettiin "Enkeli taivaan" ja siinä viimeisessä säkeistössähän lauletaan "nyt Jumalalle kunnia..." ja noustaan seisomaan niin eturivin mamut istuivat tyynesti paikallaan. Kyllä pisti silmään, ehkä ensi jouluna lauletaan vain tontuista...
pelkäävät ovat vain sosiaalisesti lahjattomia jurottajia. Juuri niitä samoja tyyppejä, jotka aina yleisissä tilaisuuksissa istuvat tuppisuina ja hyvä, että uskaltavat toisille päivää sanoa.
Näkevät kymmenen vuotta painajaisia jos vastaan on jossain kävellyt musta mies tai, voi herranen aika, joku jolla on ollut joku kankaanpalanen päässään. Ja pelkäävät jopa naisia joilla on kukkahatut.
Kovin on ahdas tällaisten ihmisten maailma.
Kehottaisin vähän matkustelemaan. Mutta ei niillä sossun rahoilla varmaan kovin matkustellakaan.
Jos minun pitäisi päättää, että äänestänkö seuraavissa vaaleissa jotakuta pönöttävää "erästä miestä" vai kukkahattupäistä naista niin äänestäisin tietenkin sitä naista.
Se kukkahattu on kuitenkin omilla rahoilla ostettu eikä millään sossun tukirahoilla.
pelkäävät ovat vain sosiaalisesti lahjattomia jurottajia. Juuri niitä samoja tyyppejä, jotka aina yleisissä tilaisuuksissa istuvat tuppisuina ja hyvä, että uskaltavat toisille päivää sanoa.
Näkevät kymmenen vuotta painajaisia jos vastaan on jossain kävellyt musta mies tai, voi herranen aika, joku jolla on ollut joku kankaanpalanen päässään. Ja pelkäävät jopa naisia joilla on kukkahatut.
Kovin on ahdas tällaisten ihmisten maailma.
Kehottaisin vähän matkustelemaan. Mutta ei niillä sossun rahoilla varmaan kovin matkustellakaan.Jos minun pitäisi päättää, että äänestänkö seuraavissa vaaleissa jotakuta pönöttävää "erästä miestä" vai kukkahattupäistä naista niin äänestäisin tietenkin sitä naista.
Se kukkahattu on kuitenkin omilla rahoilla ostettu eikä millään sossun tukirahoilla.
Luin noi nimim. "eräs mies" laittamat linkit ja ei ole sellainen ihminen kovin suurilla älynlahjoilla pilattu, joka luulee, että tuollaisilla roskaraporteilla olisi jotenkin minkäänlaista validiteettia. :DDDDD
""Te sivistyneet ihmiset!
Vasta eilen kieltäydyitte huomioimasta kristillisen natsismin ja kommunismin vaaroja. Vasta eilen tuitte islamilaista Talibania vaikka he tallasivat naistensa ihmisoikeudet jalkojensa alle. Teidän kieltäytymisenne vastustamasta militanttia islamilaisuutta tänään voi maksaa meille enemmän kuin oman henkemme - meidän rakkaat saavutuksemme - meidän sivilisaatiomme. Uskomuksilla on seurauksia - Islam on keskeinen henkisen, sosiaalisen, älyllisen ja kulttuurillisen takapajuisuuden aiheuttaja. Organisoidut rikokset naisia ja vähemmistöjä kohtaan; fundamentalismi, ääriliikehdintä ja nykyaikaisen terrorismin olemassaolo ovat mahdottomia kiistää.. "Rauhan ja suvaitsevaisuuden uskonnot" ovat pelkkiä sanoja.
Islam on järjestäytynyt rikos ihmisyyttä vastaan.""
Tällainen teksti haiskahtaa aika epäilyttävältä. Niskakarvat nousee pystyyn, koska tämä on propagandaa puhtaimmillaan ja muistuttaa eräidenkin kristillisten herätysliikkeiden lentolehtisten tyylistä.
Terveisin eräs kolmas mies joka täällä myöskin joskus pyörii
""Te sivistyneet ihmiset!
Vasta eilen kieltäydyitte huomioimasta kristillisen natsismin ja kommunismin vaaroja. Vasta eilen tuitte islamilaista Talibania vaikka he tallasivat naistensa ihmisoikeudet jalkojensa alle. Teidän kieltäytymisenne vastustamasta militanttia islamilaisuutta tänään voi maksaa meille enemmän kuin oman henkemme - meidän rakkaat saavutuksemme - meidän sivilisaatiomme. Uskomuksilla on seurauksia - Islam on keskeinen henkisen, sosiaalisen, älyllisen ja kulttuurillisen takapajuisuuden aiheuttaja. Organisoidut rikokset naisia ja vähemmistöjä kohtaan; fundamentalismi, ääriliikehdintä ja nykyaikaisen terrorismin olemassaolo ovat mahdottomia kiistää.. "Rauhan ja suvaitsevaisuuden uskonnot" ovat pelkkiä sanoja.
Islam on järjestäytynyt rikos ihmisyyttä vastaan.""
Mä tiedän mitä toi muistuttaa. Bushin valtakauden aikana käytettyä -scare tactics- uutisointia joka vetosi herkästi niihin hyvin yksinkertaisiin kansalaisiin.
No, onneksi meillä on nyt Obama ja maailmassa on taas kaikki hyvin :)
Pitäisi, koska mitään jumalia ei ole.
Pitäisi, koska mitään jumalia ei ole.
tarvitse alistua minun tahtooni. Jokainen saa tehdä mitä tahtoo kotonaan tai samanmielisten seurassa.
Kuitenkin niissä yhteyksissä, joihin osallistuminen on PAKOLLISTA ja LAKISÄÄTEISTÄ - esimerkiksi koulutus ja armeija - kaikki uskonnolliset tunnusmerkit tulisi poistaa.
Valtio ja kirkko tulisi poistaa lopullisesti, ja valtion osallistuminen minkään kirkon ylläpitokustannuksiin esimerkiksi yhteisöveron kautta olisi lopetettava välittömästi.
Säästyvällä potilla voidaan esimerkiksi hautaustoimi järjestää mainiosti neutraalilla tavalla.
Antaisin siis muiden tunnustaa juuri sitä uskontoa, jota tahtovat ilman valtiollisesti säädeltyä indoktrinaatiota.
ennen kuin joku puuttuu kirjoitusvirheeseen.
oman pillinsä mukaan kuten muslimit. Ei ole rasismia odottaa että omaa uskontoa/uskonnottomuutta kunnioitettaisiin yhtälailla.