Kysymys Aydin Tekaysta
Moi!
Tietääkö kukaan onko Aydin Tekay erehtynyt lapsen sukupuolesta, kun on tehnyt rakenneultraa 20 raskausviikolla?
Kommentit (16)
vaikkakin kyseinen lääkäri on varmaan maailman laajuisestikin alansa huippu. Meillä piti sukupuoli molemmilla lapsilla paikkaansa. Mutta kuten aiemminkin todettiin, niin tuntuu sen tyypin lääkäriltä, että sanoo suoraan jos asiaa ei saa sillä kertaa ultralla tarkastettua. Voihan sikiö olla sellaisessa asennossa, että jalkojen väliin ei pääse katsomaan.
ei suostunut ottamaan kantaa asiaan. sanoi ettei voi kunnolla nähdä eikä halua arvailla. viikkoja oli 31 mutta tyttönen oli niin alhaalla ja perätilassa ettei näkynyt kunnolla.
1. kun täällä puhutaan yksityishenkilöistä nimellä
2. kun uä tehdään lapsen sukupuolen selvittämiseksi ja vieläpä pelätään erehtymisen mahdollisuutta!
kai haastatte lääkärin sitten oikeuteen jos menee väärin?
näyttänyt tulevan tytön kohdun, munasarjat jne :-) Että jos se nuo näkee rakenneultrassa niin aika varmaksi luottaisin.
Minulle sanoi hetkeäkään epäröimättä sukunimen ja toiselle tutulle oli luvannut ostaa koko lastenhuoneen sisustuksen sinisenä jos meni pieleen. No ei mennyt.
Minulle sanoi hetkeäkään epäröimättä sukunimen
vauvan sukupuolen ihan varmana. Neuvolan terkka sanoi kuultuaan, että tämä mies oli ultrannut, totesi että vauva sitten todellakin on tyttö. On kuulemma tosiaan luvannut sisustaa lastenhuoneen uusiksi jos hänen "veikkaus" on mennyt pieleen.
LOL :DD
-6/7
1. kun täällä puhutaan yksityishenkilöistä nimellä 2. kun uä tehdään lapsen sukupuolen selvittämiseksi ja vieläpä pelätään erehtymisen mahdollisuutta! kai haastatte lääkärin sitten oikeuteen jos menee väärin?
Vaikka nyt tässä kehutaankin häntä. Koska AIVAN VARMASTI tänne tulee myös haukkumista.
Oispa kiva yllätys, jos lukisi jos täällä omasta itsestään. Että aatteleppa omalle kohalle.
T. toinen joka ei pitänyt tästä aloituksesta
ja totesi että poika, ja poikahan sieltä tuli
Samoin huomasi lapsemme halkion, joka usein jää näkemättä rakenneultrassa.
meni 100% oikein.
Olipa hyvä, ettei mennyt esim. 75% oikein... =)
Kai se nyt on selvä ja varma tieto jos näkyvyys on hyvä. Ei se riipu ultraajasta, vaan siitä mikä on näkyvyys, mikä vauvan asento on jne. Tieto on varma jos näkyvyys on hyvä, mutta jos jalat ristissä tms. niin silloin voi virheitä tulla.
luulisin ettei sanoisi jos ei varmaksi tiedä. Meillä kyllä piti paikkansa.