Olen saanut kolmen kk aikana huutiksesta 299e!!
Päätin kevättalvella ottaa itseäni niskasta kiinni ja ryhdyin siivoamaan varastoamme. Mieheni olisi ollut valmis viemään kaikki kierrätykseen tai SPR.n kirpparille, mutta minä halusin kokeilla laittaa myyntiin huutikseen. Eipä se turhaa ole ollut, yhteensä 299e saanut tähän mennessä rahaa! :) Huippua, taas oli tullut uusia huutoja sinne laittamiin kohteisiin. Myynnissä on ollut lähinnä vaatetta, niiden postikulut kun ei niin päätä huimaa verrattuna esim. astioihin tms. painavampaan. Olen tehtyn lastenvaatteista "vaatepaketteja" jotka myy näköjään kuin häkä. Niistä on tullut ehdottomasti paras tuotto. Loput kamat voinkin sinne SPR:lle käydä nakkaamassa.
Kommentit (28)
Tsemppiä muillekin myyjille, me ollaan oltu kans tyytyväisiä myynteihin. Usein myydään kertarysäyksellä enemmän ja tuotto on voinut olla jopa 1000 e per kuu.
5 euron sukkapari, lankoihin mennyt ehkä 3 euroa. Voittoa tulee siis kaksi euroa ja siitä verot noin 20 %, valtiolta jää saamatta 40 senttiä per sukat, herranjumala sentään! Kyllä on kauheeta. Ilmoitan välittömästi verotarkastajalle.
Ei siellä kukaan mitään myis jos niistä jotain veroja pitäis maksella... :D
Ja kuka meistä voi sanoa ettei koskaan saa mistään maksua pimeänä? :D
oli pöytä itsepalvelukirppiksellä 10 päivää ja saldo oli 260€.
Vähän lastenvaatteita, muutamia omia ja miehen vaatteita, pokkareita ja jotain typerää krääsää, mitä on vaan tullut säilyteltyä kaapeissa jostain mystisestä syystä.
Ehdottomasti kaikki itselle turha tavara vaan kiertoon ja rahoiksi :)
ja niitä eri myyjiä on taas kymmenittäin, tai sadoittain, kertyy noista senteistäkin ihan mukava summa veroja.
Ja niistä käytetyistä tavaroista ei siis tarvitse maksaa veroja, jos omia/lastesi vanhoja leluja, vaatteita yms. myyt.
5 euron sukkapari, lankoihin mennyt ehkä 3 euroa. Voittoa tulee siis kaksi euroa ja siitä verot noin 20 %, valtiolta jää saamatta 40 senttiä per sukat, herranjumala sentään! Kyllä on kauheeta. Ilmoitan välittömästi verotarkastajalle.
viikossa tonnin.Mutta,mutta, siinä oli pari muumimukia,mistä maksettiin ihan käsittämättömän paljon! Olivat ihan vielä lasten käytössä.
kerran jalassa niin sit ne on käytettyjä. :D:D
Kirpparilla ei saa niin isoa hintaa vaatteista tms. ja siitä joutuu maksamaan jopa 40€/viikkoa pöytämaksua. ---> Kannattaa myydä huuto.netissä :)
ihan itsepalvelukirppiksellä myytyä yli tuhannella eurolla parissa kuukaudessa. Tai siis reilusti enemmälläkin, mutta kun summasta vähennettiin pöytävuokrat niin jäi noin 1100 euroa ja olin kyllä tyytyväinen!
Itselleni tuo on helpompaa kuin huutis ( valokuvaaminen, ilmoitusten teko, postitus jne. ), ihan liikaa hommaa..
yöaikaan, kun lapset nukkuu :) Huutis on mun harrastus! Kirpparilta en ole saanut niin hyvää tuottoa ikinä. Samanlaisia tuotteita kuitenkin suunnilleen ollut myynnissä (kaikkea vanhaa roinaa, eli vaatteita, astioita, sisustuskamaa yms.)
Postittamista en koe työteliääksi, tykkään paketoida ;) ja posti aina matkan´varrella kun kylälle lähtee.
mitä te oikein myytte? Lastenvaatteita varmaan osaksi, mutta mitä muuta?
Minä kun en saa myytyä mitään... :(
oon kade. En osaa käyttää tota huutoa... voisin kanssa myydä vaikka mitä. Yritin vaunuja myydä ja kukaan ei huutanut. En osaa laittaa hakusanoja sun muuta :(
Minä olen saanut suunnilleen saman summan, samassa ajassa.
Nyt en tiedä oikein, mitä myisin ;). Talvivaatteet odottelee tuossa syksyn myyntejä.
Kierrätystä ja samalla saa itse vähän rahojaan takaisin.
4-5e kpl eikä kukaan huutanut mitään... Miesten, naisten ja lasten kokoja.
En tiedä mitä tein väärin, ehkä pitää koittaa syksyllä uudelleen...
Onko hinta liian korkealla? Itse myyn lähes puoli-ilmaiseksi, esim. omat hameet ja mekot (n. 1-5v. vanhoja, mutta ihan pidettäviä) max.5e/kpl. Ei hintavarausta, se karsii ostajia, ainakin itse vältän hintavarauksellisia kohteita. Myös hyvä otsikko, ilman kummallisia merkkejä ( * ~ ¤ # ) ja caps lockia on ok. Lastenvaatteista: merkki myy, mutta ainakin meidän lasten käytössä olleet H&M, Lindexin, KappAhlin ja markettien vaatteet menny kaupaksi kun hinta kohdallaan.
ap
nyt tosin menee vähän heikommin kaupaksi kun kaikki odottavat vain kauppojen aleja.
Mutta ihan kivat taskurahat sieltä saa.
4-5e kpl eikä kukaan huutanut mitään... Miesten, naisten ja lasten kokoja. En tiedä mitä tein väärin, ehkä pitää koittaa syksyllä uudelleen...
uudelleen!
ap
En ole aiemminkaan pitänyt suurinta osaa täällä kävijöistä kovin välkkyinä, mutta että ei tarvitsisi veroja maksaa, buahahaaa