Olen saanut kolmen kk aikana huutiksesta 299e!!
Päätin kevättalvella ottaa itseäni niskasta kiinni ja ryhdyin siivoamaan varastoamme. Mieheni olisi ollut valmis viemään kaikki kierrätykseen tai SPR.n kirpparille, mutta minä halusin kokeilla laittaa myyntiin huutikseen. Eipä se turhaa ole ollut, yhteensä 299e saanut tähän mennessä rahaa! :) Huippua, taas oli tullut uusia huutoja sinne laittamiin kohteisiin. Myynnissä on ollut lähinnä vaatetta, niiden postikulut kun ei niin päätä huimaa verrattuna esim. astioihin tms. painavampaan. Olen tehtyn lastenvaatteista "vaatepaketteja" jotka myy näköjään kuin häkä. Niistä on tullut ehdottomasti paras tuotto. Loput kamat voinkin sinne SPR:lle käydä nakkaamassa.
Kommentit (28)
Hakusanoja ovat yksinkertaisesti ne sanat jotka ovat myyntitekstissäsi.
oon kade. En osaa käyttää tota huutoa... voisin kanssa myydä vaikka mitä. Yritin vaunuja myydä ja kukaan ei huutanut. En osaa laittaa hakusanoja sun muuta :(
sinun pitää maksaa veroa, ei ole kirppistavaraa jos olet itse tehnyt. Lisäksi viet leivän käsityöyrittäjän suusta, hänen kun pitää saada oikeasti kunnon kate tuotteista maksakseen kaikki vakuutusmaksut, materiaalit, jne. jne. Jollain neljällä eurolla saa hikisesti ostettua sen langan aikuisten sukkiin, joten yrittäjän on hieman enemmän työstään pyydettävä. Kukaan vaan ei halua maksaa enempää kun näitä tämän kirjoittajan tyylisiä harrastajia löytyy pilvin pimein, ja vielä suurin osa tekee hommaansa pimeänä eli eivät ilmoita tulojaan verottajalle.
4-5e kpl eikä kukaan huutanut mitään... Miesten, naisten ja lasten kokoja.
En tiedä mitä tein väärin, ehkä pitää koittaa syksyllä uudelleen...
sinun pitää maksaa veroa, ei ole kirppistavaraa jos olet itse tehnyt. Lisäksi viet leivän käsityöyrittäjän suusta, hänen kun pitää saada oikeasti kunnon kate tuotteista maksakseen kaikki vakuutusmaksut, materiaalit, jne. jne. Jollain neljällä eurolla saa hikisesti ostettua sen langan aikuisten sukkiin, joten yrittäjän on hieman enemmän työstään pyydettävä. Kukaan vaan ei halua maksaa enempää kun näitä tämän kirjoittajan tyylisiä harrastajia löytyy pilvin pimein, ja vielä suurin osa tekee hommaansa pimeänä eli eivät ilmoita tulojaan verottajalle.
4-5e kpl eikä kukaan huutanut mitään... Miesten, naisten ja lasten kokoja.
En tiedä mitä tein väärin, ehkä pitää koittaa syksyllä uudelleen...
Eipä sitä muitakaan hommia saa pimeänä tehdä, joten ei käsitöitäkään
ennenkuin alat täällä mesoamaan. Olen kysynyt vertotoimistosta, miten verotus menee jos myy itse tekemiään käsitöitä huuto.netissä. Huuto.net rinnastetaan kirpputorimyyntiin ja on siksi ihan rehellinen paikka kys.tuotteiden myyntiin. Niistä tuotoista ei verottajalle tarvi ilmoittaa.
ohis
tuottoa tuli viikossa 150 euroa. Ennen olen myynyt Huutonetissä, mutta tämä oli paljon helpompaa. Ei tarvitse paketoida eikä selvittää postikuluja. Hintataso aika sama
Minäkin olen nimittäin kysynyt asiaa sekä verottajalta, että useilta käsityöyrittäjiltä. Kirppareilla, ja Huutonetissä saa myydä myös uusia, itse tekemiään tuotteita, mutta niistä saaduista voitoista pitää todellakin maksaa veroa. Vain vanhoja, käytettyjä tavaroita saa myydä verottomasti, eikä niitäkään jos niitä ostaa toisilta siinä tarkoituksessa että myy itse kalliimmalla eteenpäin
ennenkuin alat täällä mesoamaan. Olen kysynyt vertotoimistosta, miten verotus menee jos myy itse tekemiään käsitöitä huuto.netissä. Huuto.net rinnastetaan kirpputorimyyntiin ja on siksi ihan rehellinen paikka kys.tuotteiden myyntiin. Niistä tuotoista ei verottajalle tarvi ilmoittaa.
ohis
Itse en viitsi postitella ja nähdä sitä vaivaa. Sain kahdessa viikossa enemmän kirppiksellä, kun tyhjentelin kaappeja. Sopii minulle paremmin, silloin kun olen myymässä. Itse taas tykkään ostaa Huudosta - sieltä on helpompi hakea juuri oikeita kokoja ja merkkejä =)