Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*********TAMMIKUUN TÄHDET*********

17.06.2009 |

Aloitanpa nyt uuden pinonkin, kun tuo edellinen on jo ihan hirvittävän pitkä ja itse en ainakaan jaksa skrollata sitä aina sinne loppuun asti :) Päivitän vaikka iltasella sen listankin :)

Hei taas kaikille, pitkästä aikaa!

Voi Jennuli, nauroin kyllä silmät kyynelissä sun neuvolakäynnille, itsekään en nimittäin tykännyt omasta neuvolatädistäni-oli vähän pöljä. Meillä täällä Oulussa ilmeisesti on heikkolaatuista neuvola henkilökuntaa :) Ainakin osa siis... Ellei meillä sitten sattunut sama tunari olemaan :D

Pahaa oloa kuuluu aika monella olevan, otan osaa ja toivon että menee pian ohi. Mulla on helpottanut etominen, nyt vielä vähän väsyttää ja rinnat on arat kun ne ei vieläkään tajua lopettaa kasvuaan :D Energiaa on kuitenkin jo paljon enemmän kuin pari viikkoa sitten ja saan jo huomattavasti enemmän kotona aikaiseksikin.

Kellähän se oli kans paino noussut aika paljon ja sokerirasitukseen laitettu, joku uusista. Mulla on nyt painoa tullut yhteensä 7 kg, neuvolatäti piti kauhean saarnan ja varasi mulle kans ajan sokerirasitukseen viikoille 25 tai jotain.. Turvotusta on kuitenkin yhä edelleen ja muutenkin painon nousu on tosi kovasti hidastunut joten en itse enää ole siitä huolissaan. Luulen että alussa johtui siitä kun oli pakko syödä vähintään muutaman tunnin välein jotta etova olo pysyis poissa. Oon hoikka ihminen ja raskautta aiempi syömiseni oli hyvin hyvin epäsäännöllistä ja harvaa, joten tais siinä olla syy lihomiseen kun keho ei ollut tottunut saamaan koko ajan murua pinnan alle :) Nyt onneks on pahoinvointi loppunut niin voi taas pitää pidempiä välejä syömisien välillä, syödä vähän enemmän niinku ennen.. Ja niitä pillereitä mä syön 2 per päivä jotta vauva saa kuitenki kaikki vitamiinit.

Mä oon tuolla koti fetal dopplerilla saanut sydänäänet kuuluviin jo viikoilta 9+5. Yllätyksekseni en olekaan joka päivä niitä kuuntelemassa :O Mukava se laite kuitenkin on niin saa kuunnella silloin kun tahtoo ja jos vähänkään huolestuttaa.

Tänään mulla on eka ultra ja mä näen sen pikkuisen masuasukin ihan ihkaensimmäistä kertaa!!! Voi vitsi, miten mua jännittää! Oon täällä ihan täpinöissäni! Ja pääsen semmoisen mukavan neuvolatädin luokse tänään, en oman hirmuni! :D Kerronpa teille sit ultrasta terkkuja, joko tämän kerran tai maanantain kerran jälkeen. (meillä maanantaina virallinen ultra)

Mä muuten käytän jo surutta äitiysvaatteita, joita oon saanut kavereilta pussikaupalla lainaan. Massukivut hellitti heti kun oon pukeutunut vaatteisiin jotka ei kiristä ollenkaan. Suosittelen kokeilemaan niitten joilla oli mahakipuja..

Nyt valmistautumaan ultraan :)

Sognatore79 10+6

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaahan Sognatore minutkin mukaan, kun päivität listaa seuraavan kerran.

Tänne ei kuulu nyt yhtään mitään, perjantaina on nt-ultra, joten sitä odotellessa! Sit taas uskaltaa ajatella asiaa eteenpäin ;)

Töistä ja raskaudesta: mä oon tällä hetkellä työtön, mutta toivottavasti en elokuun puolivälin jälkeen. Työpaikasta ei vielä ole tietoa, joten eipä ole tarvinnut sitä kertomista murehtia ;) Ja jos ei näy elokuussa päältä, niin en kyllä sano mitään siinä vaiheessa, kun töitä haen. Eri asia on sitten, kun on sopimus valmiina seuraavaan kesäkuuhun saakka :) Ja itse asiassa viime syksynä silloisessa koulussa oli muutama kollega kutakuinkin samassa tilanteessa, eli tekivät sijaisuutta ja olivat tienneet raskaudesta jo sen saadessaan, mutta töissä kertoivat vasta myöhemmin.

t. Ope rv 10+jotain

Vierailija
22/50 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans uusi odottaja :)

Mulla ensviikolla vasta eka neuvola, että viikoista ei ole mitään tietoa, mutta alussa mennään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin olen viela mukana joten jos viitsit seuraavan paivityksen yhteydessa merkata minullekin tahden.

Toissa en ole kertonut kuin kahdelle mun ryhmalaiselle, niillekin oli pakko kertoa joskus viikolla 8 kun oksentelin toissa ja olin tosi huonokuntoinen parin viikon ajan. Muille alan kertoon sitten ensiviikolla pikkuhiljaa kun on np-ultra takana. Aika varattuna taman viikon perjantaiksi. Nama kaksi ovat kylla sitten sanoneetkin etta raskaus sopii mulle tosi hyvin, kuulemma hehkun ja olen paljon rauhallisempi :)

Vatsaa ei ole tullut viela paljoakaan, kaikki normaalit vaatteet menee viela paalle ja pari viikkoa sitten puntarilla kaydessa oli paino pudonnut 2kg. Aamulla toihin tullessa just nauratti kun joku alkoi flirttailla ja kysyi sitten viela onko mulla tulta, naureskelin mielessani etta voi kun tietaisitkin! :)

Anan 12+1

Vierailija
24/50 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä treenailen keskustelupalstan käyttöä, aihe on ainakin kiinnostava nimittäin ensimmäistä tässä odotellaan ja kaverin olisi määrä putkahtaa maailmaan 16.1.2010. Kauheesti kysymyksiä mielessä, esim millon kertoa töissä ja joko tämä näkyy (10+2) kun ainakin itsestä maha tuntuu pallolta! Pyöreä olen muutenkin, mutta ei kyllä kovin kireää paitaa viitsi enää pitää...

Kovasti on väsyttäny ja etoo, muttei ole tarvinnut "halata pönttöä". Turvottaa ja takamuskin paukkuu, onko normaalia?!

Mukavaa lukea samassa sarjassa painivien juttuja, lähipiirissä kun ei ole odottavia eikä meidän odotuksesta itse asiassa pari kaveria lukuun ottamatta tiedä kukaan. Milloinkahan sitä kertoisi? Millaisia kokemuksia teillä uutisten kertomisesta?

Vierailija
25/50 |
23.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläviikolla ei vielä mitään uutta. Perjantaina olis se eka neuvola jota ootan ku kuutanousevaa. Turvotusta, ähkyä, ilmavaivoja, mahakipuja, kuvotusta, ruuanhimoa, väsymystä, rintojen arkuutta, näitä löytyy tällä hetkellä.

Omista viikoistani olen kyllä tosi pahasti hakusessa että onko niitä kymmenen vai yksitoista, no perjantaina se selviää.

Ehdottaisin et tehtäs tammikuun tähdille uusi pino joka viikko niin ei tartte aina skrollata hirveen pitkää letkaa ja vois sit lukee uudet mietteet ja tuntemukset helposti. Mitä mieltä muut ovat?

Ellille: me ollaan kerrottu aikaisemmista raskauksista vasta noin rv 20. Ekaa odottaessa piti kertoo kun muuten anoppi ois ihmetelly miks juhannuksena ei kalja maistu ja mahaki rupes jo näkymään ja tokasta kerrottiin mahan näkymisen takia äitienpäivä kortissa, kaikkien nimet ja +vauva. Oli iloinen äitienpäivä anopilla. Tästä kolmannesta kerrotaan kans varmaan samoilla viikoilla. Oon miettiny et jos kertois elokuussa meidän hääpäivänä kakkukahvien aikaan.

Hömelö

Vierailija
26/50 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään mattopyykillä, ei hullumpaa hommaa näillä keleillä ja painepesurilla :)

Tervetuloa Ellille, Mmammalle ja Lapsirakas85:lle!

Mä ehdotan et pidetään tää pino kuun loppuun asti ja katsotaan ketkä kaikki käyvät ilmoittautumassa, muut voi sitten poistaa listalta mun puolesta ensi kuuksi. Ja jos joku tulee takaisin niin saahan niitä lisättyä takaisin, tuntuma vaan on se että moni häipyi sinne suljetulle puolelle. Jos ei jaksa skrollailla niin laittaa näkyviin "vaan" sen 25 viestiä kerrallaan, käy vähän helpommin. En tiedä miksi se vaihtelee kuinka monta viestiä kerrallaan näkyy, itse hämäännyin siitä ensiksi.

(.) Mulla on ollut eilen ja tänään todellisia luontoelämyksiä: meillä on hoitokani jonka sisällä pysymiseen (huoneistossa siis) emme oikein luota, joten takaoven edessä on iso tyyny esteenä. Eilen illalla alkoi kuulua terassilta ihme räpinä ja pelästyin että nytkö se karkasi pihalle? Nousin ylös ja menin ovelle katsomaan, kani nojailee tyynyyn olkkarin puolella ja yrittää kurkkia ulos ja tyynyn toisella puolella sen yli yrittää kiivetä siilinpoikanen! Siinä sitten ihmettelin toimintaohjeita kyseiseen tilanteeseen ja päädyin varovasti ravistelemaan tyynyä jotta molemmat osapuolet häipyisivät :) Vein kaverille ulos vähän herkkuja ja nyt istun takapihalla läppärin kanssa vaklaamassa jos se söpöliini ilmestyisi uudestaan.

Ja ilmestyihän se! Tarjoilut kelpas ja niitten jälkeen se pötkähti sadevesiputkeen päikkäreille, voi ei miten söpö!

Tänä aamuna sitten olin lenkittämässä siskoni koiraa (westie) kun yhdestä pihasta alkoi kuulua hirveä rähinä, mietin että tuleeko sieltä joku koira meidän kimppuun. Samassa pensasaidan läpi ampaisikin kaksi kania, joista uros piti mahtavaa kiimaista ärinää! Naaras yritti juosta karkuun, uros sai sen kiinni keskellä tietä ja yritti siinä alkaa nylpyttää. Mietin että no means no kaneillakin mutta päätin olla puuttumatta tilanteeseen. Naaras juoksi tien varren nurtsille ja pysähtyi siihen alkaen syödä ruohoa kyllästyneen näköisenä kun uros bylsi sitä. Koira ei tietenkään suostunut jatkamaan matkaa kun näki livenä jänisseksiä viiden metrin päästä... Aloin jo huolestua että mitä jos se hullu äijäjänis yrittää seuraavaksi astua siskon koiraa, olisi siinä ollut selittämistä. Vaihdan kyllä reittiä huomiseksi ;)

Omaan napaan vielä sellaista että nyt menossa jo kolmas päivä ilman oksua, jee! Vähän mä tuuletan!

Jennuli 10+2

Vierailija
27/50 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinpäs vihdoin ja viimein taas kirjautumaan näille sivuille... HUH. Otin yhteyttä tekniseen ylläpitoon (vai mikä lie) useamman kerran ja nyt sit alkoi pelittää :D "Käsin" kirjoitin uuden salasanan ja sähköpostiosonkin, niin avot tässä ollaan :D

Mulla alkaa pikku hiljaa etominen helpottamaan, tosin edelleen se iskee lähes joka päivä iltapäivisin-iltaisin. Mut kestää lyhyemmän aikaa ku aiemmin. Kahvi ei edelleenkään oikein uppoa, paitsi aamulla maistuu ja kertaalleen ehkä päivälläkin (töissä). Muuten teetä tai mehua/vettä olen juonut. Siis toki maitoa/piimääkin, mut juu :D Rinnat on edelleen kipeät, varsinkin aauisin herätessä.

Mitäs muuta... väsyttää edelleen ja välillä huimaa. Neuvolassa olen kerran käynyt, viime viikolla. Se meni mainiosti, terkkari on AIVAN huippu ihana, entuudestaan tuttu. Sydänääniäkin yritti kuunnella sillä Dopplerilla, mut ei kuuluneet vielä. Näkyivät vaan kuulemma kuitenkin 147-153 muistaakseni :) Se auttoi mua jotenkin älyämään, että tuolla masussa on oikeasti joku :)

Me ollaan kerrottu raskaudesta tuon neuvolakäynnin jälkeen jo aika monille... töissäkin varmaan kaikki jo tietää, pomollekin kerroin, ettei muita reittejä kuule ;) KAIKKI on olleet vilpittömästi onnellisia mun/meidän puolesta ja ne onnittelut on tuntuneet hyviltä :) Meillähän piti olla lapsiluku jo täynnä, mut sain kuin sainkin tuon miehen suostuteltua ja siksi olen extra onnellinen :)

Ekaa ultraa odotetaan, se olis 8.7. Mies tulee sinne siis mukaan, lapsia (6v, 4v) en aikonut ottaa, kun se tehdään alakautta... ja muutenkaan. Rakenneultraan sit ehkä jo :)

Sellaisia meille siis. Pääasiassa kirjoittelen varmaan sinne meidän "suljettuun" ryhmään (mikä ei siis ole suljettu, uudet tervetulleita luottamukselliseen ympäristöön, missä ei ulkopuoliset pääse kirjoittelee/lukee), mut joskus käyn täälläkin kirjoittelemassa ja lukemassa.

t.aLmA77 rv 10+1

Vierailija
28/50 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt melko varma, että olen liikkeitä tuntenut. Pari päivää sitten töissä oli ensimmäinen epäilys, ja nyt iltaisin olen maannut sohvalla käsi alamahalla ja kyllä siellä jotain tuntuu. Ei ole ilmakuplia. Muistan edellisestä kerrasta sen verran.

Ihan kiva fiilis :)

Elisabet rv 13+4

Vierailija
29/50 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet.

Itse olen myös tuolla "suljetulla", mutta tännekin aion kirjoitella. Ultassa kävin viime viikolla ja ihana nähdä, että kaikki on hyvin, koska taas on vuodellut silloin tällöin. Vauva oli isompi kuin kk mukaan, mutta sen tiesinkin jo koska ovis oli selkeesti aiemmin. Eivät muuttaneet LA, mutta jos oisivat muutaneet ois uusi 1.1.10. Niskapussissa ei turvotusta eli siinä suhteessa hyvältä näyttää. Verisulakin otettiin ja se vastaun tulee kun tulee. Vointikin rupee olemaan kohtlainen ja julistan energisen ja iloisen keskiraskauden alkaneeksi, hus pois väsymys ja kuvotus. Tiistaina kyllä huippas ja kuvotti ihan kunnolla kun en päässyt syömään vaan piti kököttää lääkärinkierrolla vielä puol yksi, no syömään oli pakko lähteä ennen kuin meni taju. Ihan kun olisin jo liikkeitäkin tuntenut tänään ja eilen. Ihanaa aikaa.

Työpaikalla suurinosa tietää raskaudesta ja ihan ok niin. Tietävätpä kun on ollut kaikenlaista oloa.

Itse käyn ultrassa työajalla kun tuohon naapuritaloon tunnelia pitkin hilppasen. Työetuna kuuluu poliklinikkakäynnit muutenkin ilman maksua.

Jennulilla ollut vaihderikas koiran lenkitys ja kani vs siili sessio :) Oksuttomuuteen peukutus.

kolmosmuru 12+2

Vierailija
30/50 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä elämä jatkuu normaalisti. Ainoana erona on että paha olo ja väsymys rupeavat väistymään, jee! :D Saa nauttia kesäpäivistä, kun vihdoinkin on lämmintä. Vatsa on omasta mielestä jo pieni pallo, vaikka muut sanovatkin ettei se nyt niin iso ole. Sikäli harmittavaa, sillä välillä tuppaa usko menemään.. Ei oikein jaksa uskoa että kaikki olisi hyvin vaikka tiedänkin että tammikuussa meille tulee terve vauva. Toki viime aikoina on ruvennut tuntumaan että voisikin olla kaksi tuolla masussa.. No, viisi päivää ultraan niin silloin näkee :) Jos vaikka piristyisi, tuntuu tosiaan että pientä masennusta ilmassa...Mutta kiitos Jennulille, tuli edes pientä piristystä :D

kesäheinä 10+5

Vierailija
31/50 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä "suljetulla" keskustelette? :) Ei ymmärrä... ;) Vasta muutaman päivän käyttänyt tätä vauvan keskustelu-palstaa!

Mäkin olen työasioita miettinyt kun äitiysloma loppuu elokuussa niin miten sitä syyskuussa töitä saa, vaikka eihän raskauden pitäisi (?) vaikuttaa työn saamiseen. Työpaikkaa ei ole ja uusi etsittävä, ehtii kuitenkin muutaman kuukauden töitä tehdä.

Vierailija
32/50 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä "suljetulla" keskustelette? :) Ei ymmärrä... ;) Vasta muutaman päivän käyttänyt tätä vauvan keskustelu-palstaa!

Hih... meidän tammikuussa 2010 ihan ikioma "suljettu" osastomme löytyy täältä: http://groups.yahoo.com/group/TammikuunTahdet2010

Jos et omista Yahoon tunnusta vielä, niin se pitää ensin luoda... ko. "palstalle" voi sit kirjoitella joko sähköpostin välityksellä tai noiden kotisivujen kautta (kuten itse ainakin teen).

Vierailija
33/50 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet ja mukava nähdä teitä vanhoja, jotka olette suljetulta osastolta ;)

Tuo suljettu on hyvä siinä mielessä, jos jollakin on jotakin sellaista sanottavaa/kysyttävää jota ei halua julkiseen levitykseen. Ja täällähän voi kirjoitella ihan hyvin molemmissa tai sitten vain toisessa juuri niinkuin kukakin haluaa :)

RvaRuljanssi.......25.12.2009

*Elisabet_B.........26.12.2009....Jorvi

Jafa...............30.12.2009

Auringo............01.01.2010....TYKS

mussukka76.........01.01.2010....Naistenklinikka

Niina1980 .........01.01.2010....

*Larubia............02.01.2010....Jordania

*Ankka..............02.01.2010....

nuvolina79.........02.01.2010....Naistenklinikka Hki

Pepiliina..........03.01.2010

Katariina-82.......03.01.2010....KYS

Peber..............03.01.2010

Mairanne...........04.01.2010....TYKS

*Anan...............04.01.2010....Israel

mein386............04.01.2010....TAYS

Emilia74...........04.01.2010....

Manteli79..........04.01.2010....Tammisaari

*Kolmosmuru.........05.01.2010....Naistenklinikka

ihmetys............05.01.2010....OYS

Tanjuska77.........05.01.2010....SEKS

tiialiia...........06.01.2010....TAYS

Tiikeri............06.01.2010....Tammisaari

Sannis85...........07.01.2010....Päijät-Hämeen keskussairaala

tuplamami08........07.01.2010....TYKS

Tammitähti.........07.01.2010....PHKS, Lahti

Tuiskuliina........07.01.2010....

*Sognatore79........07.01.2010....OYS

Äitsyliini.........10.01.2010....Naistenklinikka

Lotta-78...........11.01.2010....Jorvi

Mama78.............11.01.2010

*Jennuli-81........11.01.2010....Hyvinkää

Una-84.............11.01.2010

lokakuu83..........13.01.2010....SEKS

sirusade...........13.01.2010....Jorvi

piritus............14.01.2010....TAYS

Dizzy..............14.01.2010....K-HKS

*Ope01..............14.01.2010....TYKS

Lisbet81...........14.01.2010....KPKS

ciara81............15.01.2010....Hyvinkää

ama-riia...........15.01.2010....K-SKS

Vihreä.............16.01.2010....Jorvi

*Elli................16.01.2010

*kesäheinä..........16.01.2010....TYKS

Vanilla84..........17.01.2010....OYS

Mimskis............17.01.2010....Naistenklinikka/Kätilöopisto

*Mmamma.............18.01.2010....

assiS..............19.01.2010

*aLmA77.............19.01.2010....P-KKS

Pyörre.............19.01.2010....Naistenklinikka

Riesa75............20.01.2010

Evea...............22.01.2010....TYKS

odottaja85.........22.01.2010....TYKS

Sohvi..............23.01.2010....Hyvinkää

kaylies............24.01.2010....Iisalmi, Kys

maji...............25.01.2010....Hyvinkää

*vauva-10...........31.1.2010.....TAYS

Minsku............. .............Hämeenlinna

Hömelö.............

Lapsirakas85.......

Vierailija
34/50 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Jennuli-81........11.01.2010....Hyvinkää

*Elli................16.01.2010

*Hömelö.............

*Lapsirakas85.......

Vierailija
35/50 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina lähdetään reissuun ja kaksi viikkoa ollaan siellä, jänskättää jo :) Eilen kävin lääkärissä ja kaikki oli hyvin, kohtu oli jo noussut puoleen väliin napaa kohti. Sydänäänet oli tosi kuuluvat ja selkeät, syke 160. Potkaisikin vauva muutaman kerran, silloin syke nousi n. 164.

Kävin eilen uusimassa myös alusvaateosastoni. Kaikki rintsikat piti ostaa kuppikokoa isompana ja alushousut isompana ettei ne paina. Oon huomannut, että ihoni on hirveän herkkä tämän raskauden myötä, en normaalisti ole näin herkkähipiäinen. Mutta aijai miten piristikään uudet alusvaatteet. Mulla on ahdistanut nämä muuttuvat muotoni, mutta nyt tunnen oloni kauniiksi. Eilen sovituskopissa ensimmäistä kertaa massuni näytti ihan oikealta vauvamahalta, pieneltä, somalta ja pyöreältä :) Täytyy myöntää että nyt tulee peilailtua aika paljon ja iloittua näistä uusista asioista jotka muistuttavat vauvan olemassaolosta. Nyt sen alkaa jo pikkuhiljaa uskomaankin. MInun mahassani kasvaa pieni vauva, meidän ikioma pikku vauvamme!!!!! OI, miten uskomatonta, miten mahtavaa, miten ihanaa :) :) :)

Jaaha, mies tuli. Täytyy lopettaa ja mennä pihatöihin avuksi. Meillä tulee pihan asfaltoijat sillä välin ku ollaan reissussa niin täytyy siivota tuo piha. Mutta ihanaa kun rakennushommat edistyy :)

Aurinkoisia kesäpäiviä!

Sognatore79 12+1

Vierailija
36/50 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli siis tuo odotettu nt-ultra, ja kaikki oli niinkuin pitääkin, kaveri osasi nätisti "hymyillä kameralle" ja niskaansa ei ois halunnut esitellä ollenkaan ;) Niskaturvotusta ei melkeen sitten voinut mitata, kun ei sitä ollut käytännössä lainkaan, mutta jonkun lukeman lääkäri veti lähinnä hatusta, että oli mitä korttiin kirjata :)

Appiukko oli esikoisen kanssa sillä aikaa, ja esiteltiin sitten kuvat jo hällekin. Varsinkin, kun juhannuksena "pikkusen" epäilytti, kun en juonut ruuan kanssa viiniä ;) Anoppi nyt tietty jo oli heti arvannut, missä syy, muttei uskaltanu kysyä :D Ja me ei miehen kanssa viitittty kertoa, mitäs ei kysyny ;)) Mun vanhemmat odottakoot viikon verran, niin kerrotaan kun nähdään kasvokkain.

Esikoisesta kerrottiin myös nt-ultran jälkeen. Silloin oltiin just menty kihloihin, ja aloitettiin juttu niin, että "oltiin tossa kihlajaiskuvassa..." Nyt oli just pari vko sitten 3-v hääpäivä, niin ajateltiin sitten jatkaa tarinaa, että oltiin taas valokuvassa ;) Katotaan josko vanhuksilla leikkaa jo tosta. Pari mun kaveria tiesikin jo asian, ja "lopuille" ilmoitin just fb:ssä :)

Samantien "päätin" nyt ruveta olemaan "virallisesti raskaana =D Eli kaivoin laatikosta esiin "BellyBelt" vyötärönjatkeen, vai mikä tuo nyt lienee, kun jostain kumman syystä ei noi sortsit mee oikein enää nappi kiinni mitkään :O Eli tietämätömille selvennettäköön, kyseessä on siis lajitelma kuminauhoja & kangaskappaleita, joilla voi pidentää housun vyötäröä napi& vetoketjun kohdalta. Tässä vaiheessa, kun varsinaiset äippävaatteet on vielä turhan isoja mulla ainakin, tuo on oiva apu!

Taidanpa siirtyä pihalle aurinkoon!

Aurinkoista viikonloppua toivoo Ope rv 11+1

Vierailija
37/50 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se oli nimittäin eka neuvola. Ihanaa, kaikki oli hyvin ja sydämensykkeetkin kuului tosi voimakkaasti ja selkeästi, nyt sitä oikeastaan vasta tajuaa että siellä masussa on jotakin ihanaa ja pientä. Ens viikolla äippäpolilla ultra ja sitä seuraavalla viikolla käyn neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet en muuta. Oikein helpottunut olo kun sai vihdoin ja viimein varmuuden että kaikki on hyvin.

Huomenna aamusta reissuun sunnuntaina takasin, ja ehkä uus auto mukana.

Nyt ei ole enään ollut oikeastaan kuvotusta ja oksetusta pitkään aikaan ainoastaan vanhana tuttavuutena päänsäryt alkoivat joten lenkkeilypuoli varmaan korostuu nyt ja yritän käydä jokapäivä pikku lenkin happihyppelyllä.

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille!

Hömelö 10+4

Ja LA 18.1.2010

Synnytys paikkana KYS

Vierailija
38/50 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Jennuli-81.........11.01.2010....Hyvinkää

*Elli...............16.01.2010

*Hömelö.............18.01.2010....KYS

*Lapsirakas85.......

39/50 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ole päässyt kirjautumaan sisään ennen kuin otin yhteyttä tuonne...

Olin ekassa neuvolassa toissa ma ja odotin okein innolla, että pääsen kuuntelemaan sudän äänet... Ei se täti olisi kuunnelut niitä ollenkaan jos en olisi pyytänyt... Hetki kesti ennen kuin se löysi ne ja huimaa 170 vauhtia mentiin:)

Maha tuntuu kasvaneen ihan hirveästi jo nyt ja ei mee normi housut enää jalkaan...tääytyy varmaa ostaa jo jotain mamma vaatteita... Se on varmaan jo tämä neljäs raskaus kuin näkyy jo niin hyvin:/

Jennulilla on näköjään ollut hyvin eläin aiheinen kesä ja Paljon tsemppejä Jennulille oksuttomista päivistä!!! Mullakin alkaa jo hiipumaan(Thank god!) 4 pv ilman oksua:)

Tervetuloa uusille.. Kiva kun on sitten kenen kanssa jubailla!

Kannatan ideaa laittaa ultra kuvia:) Kiva ajatus!

Noh... ensi viikolla lääkäri ja ultra ja verikoe...en kyllä tiedä haluanko mennä veri kokeeseen, kun ekan kohdalla jäin kiinni siihen seulaan ja jouduin lapsivesipunktioon... Täytyy miettiä...

moips!

Ciira 11+1 (ent ciara81)

Vierailija
40/50 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistun paistattelemaan aurinkoa pariksi viikoksi ja tulen sitten ruskeana takaisin kommentoimaan ja päivittelemään :)

Aurinkoisia kesäpäiviä tänne kotimaahankin!

sognatore