Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi et ole tänä(kään) kesänä ruskettunut, hoikka ja treenattu?

Vierailija
17.06.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka olen, mutta treenaamaan en ole kerinnyt eikä ole riittänyt energiaa.

Vierailija
2/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja treenaaminen jäänyt sairastelujen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja en löydä yksiäkään shortseja, joita voisin käyttää. Caprit on lyhyimmät vaatteet.

Bikineissä en viitsi normaaleissa ruskettumisoaikoissani, kuten leikkipuisto pyöriä.

Hoikkuuskin on kadonnut tämän rv 30 mahan taakse.

Treenattu nyt en koskaan ole ollutkaan.

Vierailija
4/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en niin treenattu ja vatsakin on pömppö. Liikuntaan ei jää niin paljon aikaa ja hyvä ruoka maistuu.

Vierailija
5/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskettumispaikoissani. Ja vielä pilkku siihen pyöriä sanan eteen.

Vierailija
6/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta mitään ihosyöpää hankkia.

Hoikka ja treenattu en ole sairasteluiden takia :(

Vierailija
7/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho vain palaa. Itseruskettaviin en viitsi rahaa tuhlata, niistä ei tule muutenkaan luonnollisen näköistä väriä minulle.

Hoikka olen, ja osittain treenattu, mutta sateiden takia on lenkit jääneet viime viikkoina vähemmälle. Jos edes hieman sää paranisi niin pääsisin taas rullaluistelemaan ja alkaisi sellu palaa

Vierailija
8/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus näyttää rumalta, vanhentaa ja on epäterveellistä. Olen normaalipainoinen ja treenattu. En mun tarvi olla tän hoikempi.

Vierailija
9/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytväinen kroppaani, vaikka ei olekaan timmi ja erittäin hoikka.

Aurinkoa en ota koskaan ja aina etsin varjopaikat, jos mahdollista. Olen erittäin vaalea luonnostani ja palan herkästi. Toiseksi auringon kuumuus suorasraan ahdistaa. Tuntuu kuin ei saisi henkeä.

Vierailija
10/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketus näyttää rumalta, vanhentaa ja on epäterveellistä. Olen normaalipainoinen ja treenattu. En mun tarvi olla tän hoikempi.

Ruskettuminen on nykyään ihan out!- Onneksi sillä viimeksi haikailin rusketuksen perään parikymppisenä ja nyt olen nelikymppinen. Parikymppisenä se vielä näyttää hyvältä, mutta nelikymppisenä ei todellakaan!

Vierailija
11/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa tullut +5kg, ei ole voinut näillä keleillä ottaa aurinkoa ja liikuntakin jäänyt. Kyllä mun mielestä pieni päivetys näyttää kaikilla hyvältä, ei siis mikään syvä rusketus, mutta sellainen pieni päivetys sopii jokaiselle ja kaikenikäisille. Onneksi kohta kreikan matka tiedossa niin saa vähän väriä, vielä pitäisi pistää lenkkarit jalkaan ja laihduttaa 5kg...

Vierailija
12/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana =)

Vierailija
13/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihoni on kyllä vaalea mutta minulla on ryppyjä paljon vähemmän kuin monella ikätoverillani. Hoikka ja treenattu en ole tänä kesänä siitä syystä, että nyt on menossa rv 39+1, mikä vaikuttaa jossain määrin ulkonäkööni. Raskauden myötä lisäkiloja on tosin tullut noin kymmenen ja mahakin on aika pieni pallo, joten viimeisillään raskaanaolevaksi olen aika näpsäkässä kunnossa.

Vierailija
14/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ehkä niin treenattu kun silloin kun kisasin, mutta ihan ok kummiski, ja hoikka tottakai!

Vierailija
15/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun se pilkahtaa. Hoikka en ole, kun tykkään kakusta, mutta olen minä ihan kohtuu treenattu.

Vierailija
16/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskettunut olen sen, minkä säät ovat sallineet. :) Hoikka : no en, raskausviikko 28 meneillään. Treenit jatkuu sitten syksyllä! Olen muuten ollut kolmessa viimeisimmässä raskaudessani aika lopuillani raskaana juuri kesäaikaan..!

Vierailija
17/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskettunut en ole koskaan (ihotyypiltäni vaalea, korkeintaan palan auringossa, turha edes yrittää). Treenistä en perusta (enkä oikeen "treenatusta" vartalostakaan). Pikkasen olen pilateksella ja vesijuoksulla kiinteyttänyt normaalia enemmän pari kk, jotta bikineissä on mukava olla...

Vierailija
18/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka olen, mutta en treenattu. En rusketu ollenkaan ja itseruskettavista tulen keltaiseksi.

Vierailija
19/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kuntoilla. Lenkkeilin 2 vkao, sitten iski väsymys. Väsyttää muutenkin kilpparivaivojen takia. Aurinko ei paista, siksi en ole kovin ruskea.

Vierailija
20/21 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tavoitteeni olisi ollut juuri tuo otsikon tyyppi ja olisin saavuttanutkin sen. Mutta tyytyväisempi näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi