Ikeassa nähtyä: kaksostytöt HELMIINA ja VILHELMIINA
Kommentit (35)
mutta menin ahosen kanssa naimisiin vaikka tyttönimeltä olen myös Ahonen... Oli vaikee valita sukunimi, mutta onneksi mies suostui ottamaan mun nimen... ;o)
taas yksi viihdyttävimpiä ketjuja... =D Lisää por favor!
jossa isä on Janne ja lapsi Jenna. Ja toisen perheen, jossa isä on myöskin Janne ja lapsi Janna. Ja teidän myös veljekset nimeltään Misa ja Sami ja veljekset Ismo ja Simo ja vielä yhdet veljekset, jotka ovat Karo ja Miro. Onhan näitä vaikka kuinka paljon....
Emelina, Melina, Elina, Lina ja Ina
mutta menin ahosen kanssa naimisiin vaikka tyttönimeltä olen myös Ahonen... Oli vaikee valita sukunimi, mutta onneksi mies suostui ottamaan mun nimen... ;o)
Mahtavat naurut täällä AV:llä onneksi välillä saa
Äiti on Katri ja isä Risto, lapset: Krista ja Kristo. Koiransa on Kristiina.
Vähän niinkuin Brooke & Ridge => Bridget Kaunareissa
Jormalla ja Pirjolla on poika nimeltä Jopi. Jaanalla ja Mikalla on poika nimeltä Jami. Jukan tyttären nimi Marjukka. Kuinka lystikästä! :D
samassa perheessä Riitta-Liisa ja Marja-Liisa? Tai sisarukset Piia, Miia, Tiia, Riia ja Kiia?
Nuo ap:n kaksostytöt voisivat olla kutsumanimiltään Helmi ja Vilma.
samassa perheessä Riitta-Liisa ja Marja-Liisa? Tai sisarukset Piia, Miia, Tiia, Riia ja Kiia?
Nuo ap:n kaksostytöt voisivat olla kutsumanimiltään Helmi ja Vilma.
ottaa miehekseen suomalaisen alkoholisti miehen? Ja tekee vielä kaksoset! Voi kauheeta. Ja sit vielä tollaset nimet. Yök.
on synttärit samana päivänä. Ja raskautta oli yritetty monta kuukautta... Kuopus on syntynyt 2vk myöhemmin, 2vk yliaikaisena... :-)
Mun tädillä, siskollani, ja sikon tytöllä on kaikilla syntymäpäivä samana päivänä ja molemmissa on tasan 20v ikäeroa.
Se vielä olis puuttunut että meidän äidillä olisi samana päivänä;)
on synttärit samana päivänä. Ja raskautta oli yritetty monta kuukautta... Kuopus on syntynyt 2vk myöhemmin, 2vk yliaikaisena... :-)
Ahonen-Ahonen! Eli menin naimisiin Ahosen kanssa!