Anna-Kaisan mies (SHH)
on aivan kummallinen ja epävarma tyyppi.
Kuulusteli siitä miesmallikuvasta, tulevasta joulusta, häistä.."onko meillä sitä ja tätä sitten".
Ihan kuin olisi jotenkin kiristänyt..
Kommentit (33)
olla pois lapsen luota 7 vkoa. Ehkä se vain heiltä paremmin onnistuu. Jostain syystä eivät kaiketi lastaan niin ikävöi kuin äiti. Enkä halua moralisoida Anna-Kaisaa. Lapsi oli hyvässä hoidossa. Itse en vain olisi pystynyt kisaan keskittymään, kun olisin niin ikävöinyt lasta. jos joku pystyy, niin hyvä.
on myös heikon itsetunnon ja epävarmuuden merkki.
se, että eikö ne olleet maanviljelijöitä? Se lapsi sanoi puhelimessa, että on ollut mukana "ajamassa paskaa pellolle".
siitä, että äiti on muutaman kuukauden poissa ja mies hoitaa lapsen? Ihan oikeesti, kyllä asioita voi hoitaa monella eri tavalla ilman, että lapsi automaattisesti kärsii siitä. Jos on toimiva parisuhde ja hyvä ja rakastava perhe, niin ei se lapsi saa mitään ikuisia traumoja siitä, että äiti on muutaman kuukauden poissa. Luultavasti lasta on valmisteltu tähän ja hän tietää mitä on edessä. Olisi luullut, että se miesikin olisi asian ymmärtänyt.
Tässä mennä taas siihen, että naisen paikka on ainoastaan kotona. APUA!
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että A-K:n mies oli ihan ääliö. Tai sitten siitä tahallaan tehtiin sellainen.
että ei siinä 7 vkon ero lapsesta nyt maailmaa kaada. Puhelimella sai kuitenkin soitella kuulumisia lapselle, ja näkikin kerran. A-K:han itsekin sanoi että vaikeinta on ollut ero lapsesta, kun on ollut niin kova ikävä. Juuri tuollaisessa tilanteessa olisi odottanut että mies kannustaa ja tsemppaa naistaan. Näin ainakin mun mies ois tehnyt, vaikka ois vähän harmitellut että joudutaan olemaan erossa niin pitkään. Siitä huolimatta hänelle olisi tärkeintä että minä saan tavoitella omaa unelmaani. Aika pieni hinta siitä kuitenkin tuollainen muutaman viikon ero.
Edelleen sanon että aika pelle oli tuo jannu. Aika vahvan kuvan sai että millainen peräkylän "poju" on kyseessä.
terkuin jo aiemmin ketjuun kirjoittanut
siis mustasukkaisuus suuren rakkauden merkki?!?! Surkeasta itsetunnosta ja osaamattomuudesta se kertoo! Ikinä en katsoisi ruikuttavaa vinkuja miestä.
se, että eikö ne olleet maanviljelijöitä? Se lapsi sanoi puhelimessa, että on ollut mukana "ajamassa paskaa pellolle".
Mies ei varmaan sitä paskaa pellolle ajanut.
oikeuksista ja tasa-arvosta tässä kommentissa, vaan sitä että nainen ITSE omasta tahdostaan sanoo, että ikävöisi silmät päästään ! Nimittäin oli minulla millainen ukko tahansa, niin en ITSE HALUAISI lähetä 4 v lapsen luota viikoiksi ja kuukauksiksi työmatkoille PISTE.
lapsensa vain kerran 7vkon aikana, niin aikas nainen on. Itse olisin ikävöinyt silmät päästäni jo kahden vuorokauden jälkeen.
jos kyseessä olisi ollut miesten mallikilpailu ei kukaan paheksuisi. Miehiltä on sallittua tuollainen ja sittenkin vaan tuumattaisiin että mitä se akka siellä kotona purnaa.
Onhan se hieman eri asia lähteä tieten tahtoen sellaisen ihmisen kelkkaan, jonka jo lähtökohtaisesti tietää joutuvan olemaan paljon pois kotoa. Jos lyöt kimpsut yhteen huippu-urheilijan kanssa, tiedät jo leikkiin ryhtyessäsi mitä on tiedossa: kisamatkoja, harjoitusleirejä ja paljon muuta treeniä. Minusta on aika paljon vaadittu puolisolta, että ilomielin ja ilman rutinoita jää hoitamaan lasta kotiin kun äiti, tai isä yhtälailla, lähteekin yhtäkkiä viikoiksi pois ja alkaa havitella uraa, joka tietää PALJON matkustamista. Kyllä minäkin rutisisin (ja paljon) jos mieheni yhtäkkiä päättäisi lähteä vaikka reissutöihin niin, että näkisimme häntä ehkä kerran pari kuukaudessa. Sopeutuisin toki jos olisi PAKKO, mutta aika pitkinhampain kyllä sen tekisin.
tsiisös, ja sit a-k sanoi että kyllä se tukee häntä kaikissa päätöksissä. nuriseva itsetunnoton kakara se äijä.
että kyseinen kisa oli Anna-Kaisalle MAHDOLLISUUS luoda parempi tulevaisuus perheelleen...!
Elämä on valintoja; joskus on tehtävä raskaitakin päätöksiä jos se loppujen lopuksi parantaa elämää.
Varmasti oli kamalaa olla pojasta erossa, mutta kisa myös taatusti avasi monia ovia A-K:lle ja sitä kautta parahtaa heidän elämänlaatuaan.
Jos ajatellaan mallin työtä, niin se vaatii matkustelua ulkomaille, mutta myös Suomessa on töitä. A-K voi nyt tehdä muutaman vuoden töitä, ja saada itselleen hyvän pohjan tulevaisuuteen (--->velattoman omakotitalon, suhdeverkoston jota kautta saa parempia töitä kun "Siwan kassana" olemisen jne.)
Ja unohtaa ei sovi sitäkään, että monesti mallin työpäivä on aika lyhyt (riippuu toki kuvausten/näytöksen kestosta/onnistumisesta ymv.)eli muutaman tunnin työllä saa viikon saman palkan mitä tavallisesta työstä viikossa ---> kummalla enemmän aikaa olla lapsensa kanssa?
Ja jos hyvä tuuri käy ja pääsee jonkin firman keulakuvaksi johonkin kampanjaan, niin se tietää töitä ja hyvää palkkaa ---> ei tarvitse juosta niin paljoa castingeissa.
Niin ja A-K ulkomaille lähtee töihin, mikään ei estä miestä ja lasta (tai mummua tmv.) lähtemästä hänen mukaansa! Monella mallilla on perhe, ei se ole hidasta jos siitä ei sellaista tee. Olettaen että A-K saa ja haluaa työskennellä ulkomailla, olisi hyvä että "kiintopiste" eli koti olisi jossain hieman keskemmällä Eurooppaa kun Suomessa, niin olisi lyhyempi matka ja enemmän lentoja muotikaupunkien välillä. Lapsellekkin olisi suuri pääoma tulevaisuutta ajatellen että hän oppisi vieraan/vieraita kielen/kieliä jo noin pikkuisena:)
...Ehkä mies on 99% tsempannut, mutta hänestä on haluttu tehdä "mustis" ja siitä 1% missä on valittanut on päätynyt kaikki itse ohjelmaan, vaikka 99% olisi ollut kannustava...
Melkein joka kaudella kaikissa huippumalli haussa ohjelmissa on joku "malliuraa ei hyväksyvä" mies tmv. ja ei vaan Suomen vaan myös muiden maiden ohjelmissa. Aika samalla kaavalla muutenkin tuo formaatti toteutaan ---> leikataan jokaiselle se oma rooli jne. joku on ylikiltti, joku se bitch, joku gay jne.
nähdä lastaan vain kerran seitsemässä viikossa, ei ainakaan niissä piireissä missä minä liikun. Ja minä ainakin ymmärtäisin, jos sellaisen miehen vaimo purnaisi kotona.