Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMIVAUVAT KESÄKUUN LOPPUUN

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! Kun kirjoitin, niin mietin että muistaakohan kukaan enää mua. Tosin oli se uutinen varmaan aika järkytys kaikille, ettei sitä helposti unohda.

Mua kans vaivaa älytön hiustenlähtö, kuten muutamia teistäkin. Toivon, että se nyt loppuis sillä millä se tulikin eli raskaudella. :)

Kivoja kesäpäiviä teille kaikille!

Marie

102/114 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

'lomalta'... :) Kaikki muut on lomalla, paitti mä. Isännälläki on ny kaharen viikon loma, mutta senki aijan son viettäny (mun) mettäs taimikon raivaushommiis. No, mä pistin päreeksi sitte yhyren pinon rankoja tuos päivällä, ku korinhoitaja soitti ja kysyy passaasko taas tulla (eileen oli), ku oli tullu tyhyjää ehtoopäiväksi. Tokihan meille passas. :) Se pisti mukuloolle vauhtia kiikuus ja mä soittelin sirkkelillä. Lämpöönen vain tuli vaikkei eres hosunu...

Tootta pistäny uutta sariaa alakuhun...! Katjalah, Marie/enkelinäiti ja Fanni09, onnittelut uuresta aluusta. Toivottavasti ootta kohta etutanttu pystys! Ja käyttä sitte pitämäs meitäki kärryyllä, jottei tipahreta föliystä ja saarahan sitte onnitella alakuvuoresta, toivottavasti!

Tää on ny tyhyjätty 4 purkkia mössöjä. Ja suu aukee ku linnunpoijalla. Vähä isoommillaki. :D Aina on kaks tai kolome rivis suu auki, jos vaikka sais pohojat, ku ei muuten enää äitee anna. :) Mitää ei oo tullu oireeta ainakaa viä, niin kai se sitte meinaa, jotta sopii antaa lisääki. Maitua hotalehtaa perähän nii jotta tukehtua välillä meinaa, ku ei kerkiä yhtä nopiaa nielemähän.

Tää ny poraatahan taas sylihin, ku mä vähä pistin flikan kaukalohon hetkuuseksi. Isäntäki lähti kurvaalemahan isoolla mopollansa, ku kerran luvanki sai. Kortti tuloo vasta parin viikon päästä. Ei kai sitä sovi monen tonnin vehkehiä tallis makuuttaa, ku kerran ajellakki saa... Mä pääsen kuulemma ens kesänä kyyttihin, ku ensi ostetahan mullekki ajotaminehet. Ja osaa vähä ajaakki sitte paremmin. :)

Omppulin äiteen innoottamana pohojalaasittaan raapustettuna:

Äitee ja Juulia 5kk 5pv

Ps. Toivottavasti ei menny yli hilseen... =D Kysykää sitte. =) Tai käykää tutkimas! Löysin murresanastua osoottehesta : http://www.elisanet.fi/aantt/sanakirja.html =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ku oltiin pari päivää maalla mun äidin tykönä, niin meni päivät ihan hurahtamalla, ku ei tarvinnu täällä kämpässä kykkiä yksin Kallen kans vaan saatiin olla pihalla ja minäkin jopa rusketuin(tahdon aina vaan palaa).

Rattaita kokeiltiin ja hyvin meni. Ja se vaunun suoja on kyllä nyt auttamattomasti liian kuuma. Mulla oli Kalle ihan t-paitabodyssa vaunuissa ja rattaissa, ku oli niin kuuma. Pitäis ostaa jotain ohuita pitkähihaisiakin bodyja ettei pääse palamaan. Mut varjossa pidin tietenkin koko ajan ja vettä hörpiskeli poika pihallakin.

Omppulin äiti olikin käyny apteekis ostamassa aurinkorasvaa...minkä merkkinen oli tää rasva mitä saa +6kk laittaa??? Ja onnea vauvan yritykseen! :) Mulle lestaadiolaisystävä sanoi vinkin, että jalat seinälle seksin jälkeen puoleksi tunniksi niin tärppää. :D Ja tärppäshän se...tuossa vaunuissa juuri nukkuu se tärppi. :DDD

Enkelinäidille onnittelut uudesta raskaudesta. Minäkin muistan sinut kyllä ja olen onnellinen sinun puolesta, että elämä alkaa paistaan sinullekkin. :) Sinulla on varmasti ollut rankka vuosi... Tule kertoon kuulumisia ja viimeistään ku uusi vauva syntyy!

Marlenelle osanotto kummisedän poismenon takia. Ja älä missään nimessä lopeta murteella kirjoittamista, niinku ei saa muutkaan lopettaa, ku on hauskaa lukea niitä...tai yrittää lukea. :) Minä en ossaa oulun murteella niin kirjottaa ku pitäs niitä kirijaimia joka paikkaan panna. Tuon kuulin nyt, ku yks ulkopaikkakuntalainen kuuli ku puhuin, niin sanoi, että on se kumma ku täällä pannaan kaikkea. :D Sitte huomasin itsekkin, että niin pannaan...pannaan nukkumaan, pannaan kahavit tulille jne. :)

Joillakin on vaavit jo konttausasennossa keikutelleet...täällä noustaan kans ihan justiinsa! Ei ois kiire mun puolesta... Oikonojassa noustaan jo varpailleen ja pepun pungerrus yläilmoihin on kova. :)

Tuli postissa pari yövaippaa mitkä tilasin viime viikolla. Nyt pitäis ne pestä, että pääsee testaan. Hirvitti ku tuntuivat jotenkin niin paksuilta...en oo Kallelle kyllä vielä edes mallannu niitä. Mut vielä villakuori tuohon päälle. Mut kestoilijakaveri sanoi, että kertakäyttönen on ku muovipussi pyllyn ympärillä ja kankaat kuitenkin hengittää, myös villa, että ei ainakaan kuuma pitäis tulla. No avoimin mielin testaan niitä. :) Ku ois kiva kestoilla yölläkin. Ja mää en uskalla vaikka bumgeniuksilla testata ku Kalle nukkuu kyljellään ja mahallaan eniten, niin ei taitais imut pysyä paikoillaan.

Lila82- Mitkä hääasiat sulla oli mielessä? OMAT?? onko mulla menny ohi nyt jossain vaiheessa... :)

Tänään ajattelin aloittaa puuro maistelut. Katsotaan miten käy.

Amelie ja Kalle

Vierailija
104/114 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jes, kerran jo kirjotin mutta kone tai netti, teki tenät:/ Nyt tulee tosiaan vaan omaa huolta, kun on poika tos kainalossa... Lueskelen teidän jutut sit paremmalla ajalla.

Onko jollain ollu KOHTUTULEHDUSTA? Mistä sitä on osattu epäillä? Mä olen nyt aika hermona, kun muutaman päivän ajan on kasvavassa määrin sattunut ajoittain kohtuun(?) tai jonnekin niille main alavatsaan, vähän enempi vasemmalle puolen. Sellaista vihlovaa, riipivää tunnetta, ja välil pitää ihan pysähtyä kun SATTUU. Jos joku tietää jotain niin kertokaa kiltit, ennen ku hätäpäissäni kipasen lekurille:)

t. (turhasta?) hermostunut tiitinen ja poika pian 5kk

p.s. ja kyl mä yhden raskaustestinkin tuhlasin, mut negahan se oli..

Vierailija
105/114 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavast näppis kestä nää hikisormet :) Mä en käsitä mite meil voi sisälki ol iha tuskase kuuma. Tuulettaakkaa ei voi enneko menee ostaa hyttyssuojat ikkunoihi. Vaikkei se taida auttaa kans ku ulkon ei tuule ja on kaht kuumempi. No ei passaa valittaa ku mä kuitenki tykkään kuumasta kesästä...

Mä en taas pysy ollenka kärryil toin meiä vähikse syömisis :( Sil oli hetki sit joku tankkausaika ja ruokaa tuntu menevän tuhottomasti. Sit se taas lakkas ja nyt en taas ollenka tiä syömisist. eilenki heräs aamul ja köllötteli sitteris tunni enneku halus ruokaa ja nyt söi jo kuudelta ja taas kitisee... Välil aamust menee 180ml maitoo ja sit ei ookkaa nälkä enneko alka nukuttu ja välil jos laitan 140ml esim. ni haluis syödä paljo enne ku haluis nukkuu. Nytteki heräs sit vast kasilta ja jos nyt jo on nälkä ni menee kyl vaihteeks unet mullin mallin :(

Kai tää lämpöki saa lapset höpöiks? Tuntu et kitinä ja vitinä riittä isommallaki... se ei kyl oo mitenkä tavatont yleensäkä :)

Eikös Lila puhellu jossai välis et ois omat häät tulos? Vai oonk mä unt nähny? Meiänki isäntä sano, et sitte ko tule 10v hääpäivä ni varataa kirkko ja mennää uusiks naimisii :D Emmä malta oottaa ja haluisin jo suunnitel niit... mut sihe on viel 6 vuotta, joten taidan odotel viä hetke ;D Ihana ajatus hänelt! Ehkä se tajus, et melkee joka tyttö haluu ol päivän prinsessana vaik muuta väittäiski. Meilläki oli maistraatti vihkimine se ensimmäinen. Onnea Lilalle kuitenki jos en oo sanonu!

Nyt toveri hiljeni ku pääsi sylii, mut pitänee koittaa selvittää onk nälkä vai häh. Tai sit hampaat vaivaa ku kuolaa tulee iha järjettömii määrii ja alkaa naurattaa ku ikenii kutittelee.

Kääntyily on nyt menny nii hyvi jakeluu, et voi alkaa puskee pyllyy ylös. Mut en usko, et konttaus-asentoo hakeutuu viä hetkee.

Kohtu-tulehduksest mul ei oo mitää hajuu, mut kuukaude verra synnytykse jälkee muaki vihlo ja sattu välil mahaa ja terkkari sitä paineli ja koitti. Se käski sillo katel sen vkl et mihi suuntaa menee ja heti jos pahenee tai kuume nousee ni pitä men lääkärii.

Ai nii... esikoine oli eile anoppilas ja oli sanonu sil "sää olet mummi lihava". Sit anoppi oli ihmetelly, et kuka nii o sanonu, ni toine silmät kirkkain "äiti"... Arvatkaas olik se heti soittan mun miehel ja mussuttanu jotai ja nyt se varmaa sit kiukuttelee taas :( vaik mies oli sil sanonu, et toi o alkanu muutenki löpisemää mitä sattuu ja "valehtelemaa" tollasii...

Mut nyt mä hilpasen. Koht alka Lemmen Viemää ja sit varma pihal. Jos vois ol kauemmin ko eile ku isompi iski kätensä naulaa :(

Mukavaa päivää mamit ja mussut!

Marlene ja vähis tänää 5kk!!

Vierailija
106/114 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli ihan kamalia uutisia... Miehen veli oli ihan sekaisin, kun vaimonsa soitti neuvolasta - oli noin 15-16 viikkoa raskaana - ja sydänääniä ei oltu löydetty... sitten oli ultrattu ja sieltä löytyi liikkumaton sikiö. Nuo passitettiin Tampereelle, missä sitten tuli lopullinen tuomio, lapsi oli kuollut. Perjantaille saivat kutsun tyhjennykseen (miten kaamea sana!)

Taidanpa pysyä toistaiseksi hiljaa tästä vitosesta ja kertoa vasta sitten jos kaikki hyvin lähtee menemään, pakkohan tuo sitten on kertoa. Mutta kuinka voin nuo kohdata, kun heillä kakkosta on yritetty pitkään ja tuloksena tuo kamaluus ja meilla tunnutaan lisääntyvän itsestään. Siis ihan hirveää... kamala olo.

Vierailija
107/114 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä sauna meidän kämppä.. mut silti oli äsken vie pakko siivota hiukan, kun oli jo niin kaameen näköstä. Oon ollu aikas poikki tän viikon ja on oltu ulkona yms, et ei oo tullut tehtyä suurempia. Ja mies lähti terassille...gggrrrr.. onneks esikoinen hoidos, niin mulla vaan tää pieni tääl ja siivous..

Semmosta tulin kysyyn, et saako imettäessä käyttää allergialääkkeitä? Noi heinät, kun nyt pahimmillaan ja jos mökille suuntaa huomen.

Ja sit minipillereistä: Eli mitä teille on sanottu luotettavuuden ohjeeks, kun aloittaa minipilerit imetettäessä eikä ole ollut menkkoja??? Mulle lääkäri sanoi, että voi luottaa niihin heti..!?!?

Palailen myöhemmin, kun pikkuinen nukkumassa.. jos saisin jotain kommentoituakin.

! Ainakin raskautuneille onnittelut!

Ja uusille tervetuloa!

Ai niin, on nyt kiinteitä vähän yli viikko syöty ja pienellä NIIN kovalla kakka, että ihan itku tulee.. tosi kurja :( Onneks äsken tuli sitten satsi ja äiti oli tosi iloinen.. pienestä asiasta sitä nykyään iloitaan :D

Nyt seukkaan pikkuisen kaa :)

Emmuli ja poitsu 4 kk ja 1 vko :)

108/114 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys, olen taustaillut jo raskausajalta asti keskusteluitanne. Meidän (minä ja avomies) vauva syntyi tammikuun alussa ja täältä palstalta on saanut paljon tosi hyviä vinkkejä yms. Ja kiva seurata, miten muut saman ikäiset vauvat kehittyy.

Nyt päätin kirjoitella ja vastata Emmulille, kun itsellä on ollut sama tilanne allergioiden kanssa aiemmin (koivu). Minulle neuvolan lääkäri sanoi, että loratadiini on sopiva allergialääke (tai siis vaikuttava aine) kun imettää. Sekä sitten se cetirizin jotain... En osaa kirjoittaa sitä, eikä nyt ole mitään purkkia, mistä luntata, mutta mm. Zyrtecissä on sitä vaikuttavana aineena. Itse olen käyttänyt tuota loratadiinia, enkä ole huomannut vauvassa mitään oireita siitä. Ja meillä siis vielä pääasiassa imetetään. N. kuukauden päivät on maisteltu soseita, mutta aika pieniä määriä ja maito on vielä pääasiallinen ravinto.

Tohon kakkaamisasiaan vielä sellainen vinkki, että kannattaa säännöllisesti antaa vähän luumusosetta. Meillä ainakin auttoi viikon jatkuneeseen kakkalakkoon ja kovaan mahaan=)

Jatkan palstailua ja josku vaikka nyt rohkenisin useamminkin osallistumaan keskusteluun...

Mae ja vauva 5,5 kk

Vierailija
109/114 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla kirjoittelin tänne pitkän viestin ja se sitten katosi jonnekkin taas,grrrr!!Yritänpä nyt siis uudelleen,lyhyesti!

KATJALAHille Onnittelut raskaudesta!!Melkoinen suurperhe teille tulossa,vau!

ENKELINÄITI/MARIElle niinikään Onnittelut iloisesta uutisesta,joka sai minullakin kylmät väreet juoksemaan.Se suruviestisi ei kyllä kovin hevin unohdu.Sitä kun luin,oli itselläni parin päivän vanha vauva sylissä ja itkusta ei meinannut tulla loppua!

Meilläkin kiinteät maistuvat Netalle hyvin.Perunan joukkoon olen laittanut kesäkurpitsaa tai maissia,nyt pitäisi aloittaa porkkanan kokeilu.Samoin hedelmäsoseista on kokeiltu nyt ruusunmarja,päärynä ja marjat.Seuraavaksi vissiin omenaa ja persikkaa kokeilen.Meillä noita ruokalajeja on aloitettu varovaisesti kun Netalla hieman kuivahko "atooppismainen"iho,niin käskivät neuvolassa vältellä aluksi noita tiettyjä ruoka-aineita.

Kakkaaminen on meilläkin aika työlästä puuhaa;tyttö ähkyy naama punaisena ja verisuonet pullistuu otsalla...Välillä kakkaa vain kerran päivässä välillä taas tosi monta kertaa pikkuruisia pipanoita.Paljonko sitä luumusosetta uskaltais kerralla antaa???Jos niinkuin "välipalana" antais,kun tavallisesti syö koko purkillisen hedelmäsosetta,mut ei kai luumua koko purkillista voi antaa???

Netta nukkuu 2-4 unet päivän aikana.Useimmiten yhdet on pidemmät iltapäivällä,mutta nyt tää kesäreissaaminen saa hänet nukkumaan milloin missäkin...Yöunille meillä mennään klo 20 aikoihin iltavellin saatuaan ja heräilee yöllä kerran syömään.Sitten seuraava herätys onkin aamulla klo 05.30-07 aikoihin.Eli LUKSUSTA on nuo meidän yöt!!Josko aloittais pikkuhiljaa iltapuuron antamisen,niin jättäisiköhän sitten tuon yösyönnin kokonaan?Isot siskot meillä lopettivat yösyönnin 5 kk vanhoina.

Eipä tässä ihmeempää;5kk neuvolaa odotellaan,joka on 1.5 vkon kuluttua.Ensi viikoksi pitäisi ajaa tyttöjen kanssa Itä-Suomeen lomalle,mies on töissä silloin.Hiukan hirvittää tuo 500km:n matka,kun hellettä luvassa ja minä kun en ole hirveästi noita pitkiä matkoja yksin lasten kanssa ajellut,vaikka muuten paljon autoilenkin.

Eli oikein lämpöisiä hellepäiviä kaikille!!

T:kotiäityli kera Netta-tyttösen (himppua vaille 5kk)

Vierailija
110/114 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo pitkään aikaan ehtinyt kirjoittaa kun ukko kotona lomalla :)

Neuvolassa käytiin tiistaina ja tyttö painaa 6745g (2715g) ja pituutta on 62,5 cm( 46 cm) hyvin siis painoa tulee.

Meillä ei oikein maistu mikään hedelmäsose, tykkää riisipuurosta ja nyt ollaan kokeiltu liharuokia niin niistä tykkää :)

Enkelinäidille todella paljon ONNEA sinun uutisesi on yksi pysäyttävimmistä ja pistää aina miettimään asioita että kaikki ei ole niin itsestään selvää!!!!Tarrasukkia matkaan :)

Viellä olisi ukolla noin viikko lomaa ja mennään viimesenä viikonloppuna puuhamaahan muksuje kanssa, se onkn tämän loman koho kohta.

Juhannus meni rauhallisissa merkeissä Lohjalla miehen vanhempien luonna. Mukavaa oli.

Nyt ei muuta kun unten maille ja yritän käydä useammin "skriivamassa" juttuja tänne:)

Se on moro

Vierailija
111/114 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytyn sain vihdoin ja viimein rauhottumaan päikkäreille, niin "hiljainen hetki" ennen kävelylle lähtöä. Ihana vaan istuskella nurtsilla, kun tuuli just sopivasti viilentää :) Aah, tästä pitää nautta ihan täysillä..

Nyt näillä helteillä päikkärit on ollu vaan lyhyitä torkkuja, n. 30min ja parit vaan päivässä. Ei kyllä kuumakaan pitäis olla, mut ei kai vaan väsytä? Ulkona ollaan kyllä pari päivää vaan oltu ja hyvin on rattaissa viihtyny. Nyt nukkuu vaunuissa kun kotona ollaan.

Eilen oli ihana ilta, kun EKAA KERTAA 5kuukauteen oltiin miehen kans KAHESTAAN reissussa. Kolmisen tuntia pärtsäiltiin syrjäteitä ja kateltiin maisemia. IHANAA! Ja mun äiti nautti kun sai viettää laatuaikaa tytyn kanssa. Ehkä jo ennen joulua seuraava noin pitkä kahdenkeskeinen aika?

Anoppiin tympäännyin taas täysin toissapäivänä, kun piti taas kaikkea arvostella. Ollaan ostettu vääriä vaippoja, kun ovat niin kovia ja paksuja, hän aikoi ostaa pampersia kun ovat niin hyviä, ohuita ja pehmeitä ym... Kestovaipat on niin huonoja, epäkäytännöllisiä ja ne haisee ja niitä pitää kuskata ym ym... Scootereissa on huono hyttysverkko, pitää käyttää niissäkin sitä minkä HÄN on vaunuihin ostanut... "Olis se tutti vaan niin hyvä....." MITÄ VIELÄ??? Että eipä tartte meikäläistä taas kylään ootella eikä ihmetellä, miksen hänelle tytyä vie hoitoon. Anteeksi vuodatus, mutta pakko oli purkaa.. Vähän helpottikin, kiitos! ;)

Tervetuloa Mae ja rohkeasti vaan kirjottele! Just tuossa mietin, että olis toisaalta kiva tietää vähän minkälaista porukkaa siellä "ruutujen takana" oikeasti on, kun kaikista on jonkulaisen mielikuvan muodostanu.

Täytyy lopetella, kun kone tuntuu kuumuvan liikaa ja vaunut hytkyy niin liikkeelle on lähettävä.

Ihanaa päivää ja viikonloppua kaikille!!

Hömppä ja Aino-neiti tänään 5kk

Vierailija
112/114 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 7480g ja pituutta 65cm. Sano että painoa tulee paljon lisää... toinen on hoikka ku mikäki ja edellisest neuvolast oli tullu lisää 430g. Mua inhotti jo ekan 5min jälkee taas se akka ja halusin livistää. Koko perhee voimin oltii mut isäntä piti seuraa lähinnä isommal.

Rokotteita saatii kaksin kappalein. Se tavallinen ja sitte tutkimukseen kuuluva. (Jahka se pösilö oli ensi saanu vartin verran selostettua siitä taas niitä samoja asioita.) Toinen ihan pieni siinä parkasi kerran kunnolla ja lopetti huomatakseen, et taas saa huutaa. Noh, rohkee oli pikkumies ja muutaman parkasun jälkee vaikeni... äiti ja tutu on niin hyvii paijaamaa :)

Must on nii kamala käydä neuvolas ku en ollenka jaks ees yrittä tul toimee sen eukon kans. Sit se kysele kaikki siit ku se perhetyöntekijä on meil käyny... Emmä haluu sille selitellä niitä juttuja ja useimmite vaa myhäilen jotai vastauksen tapasta. Ja nyttekä ei voinu sit heti niit piikei anta vaik tiesi et aikoo pitää meit väkisi sen jälkee viä pual tuntii siä. Vaik mä sanoi, et koitetaa nopeest ku ollaa nii lähel päikkärei ja syödäkki pitäs ehtii enne. AAARGH!! Huh, helpotti :)

Ja anopin riivaamia täälläki ollaa taas. Taisin siit lihavuudest jo mainita viime kirjotukses ni eipä oo taas sen jälkee kuulunu. No, kiukutelkoo meiän puolest. Onneks mies on samoil linjoil mun kans aina, et ei se oo sit vaa mun pää joka viiraa... (ainaka täs asias)

Mites TIITINEN se sun epäily? Vai olitko se sinä? Kävitkö lääkäris?

Missä FANNI?? Ei oo mitää kuulunu vai oonko ollu sokee?? Miten menee?

Nyt tuli mies kauppareissulta. Oli näemmä hakenu mansikoitaki :) Heippa ja hauskaa viikonloppua!!

Marlene ja vähis 5kk 1pv

Muoks viä vähä: TERVETULOA taustailijat kaikki mukaan!!! Onko teitä paljonki siellä? Ootteko ollu alusta asti mukana / takana? ;D Kukkuu!!

Vierailija
113/114 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtutulehduksesta tulin...

Mulla oli noin viikko synnytyksen jälkeen kohtutulehdus. Oireina oli ajoittain älyttömän kipeä alavatsa. Mies ja Helmi kattoivat avuttomina kun mä kieriskelin sohavlla, kun sattui niin lujaa. Mut ei tosiaan koko ajan. Sen sijaan tärhdykset esim. aivastaminen, yskiminen ja hyppääminen sattui tosi paljon. Tää mun käsittääkseni on aika keskeinen oire siis tärähdyskipu. Kosketusarka oli alamaha myöskin ja isolla hädällä sai itkua vääntää, kun niin sattui. Terkkariin menin ja lääkäri passitti mut Tays:aan. Siellä ultrattiin ja totes jotain hyytymää kohdussa olevan. Laittoi ab-kuurille. Kaapia ei onneksi tarvinnut.

Sellasta. Meillä syödään menestyksekkäästi edelleen kiinteitä. Tänään vetäs jo koko purkillisen. Siis viikko sitten tiistaina aloitin. Tuun maanantain jälkeen kertomaan enemmän, kun on tuoreet mitatkin selvillä.

Jepsis ja Hertta sunnuntaina 5kk !

114/114 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips taas. Luumusta ja sen antamisesta sen verran, että alkuun annoin ehkä sellaisen 1 kuudesosa purkillisen, jos sitäkään. Pari päivää meni ja sitten alkoi maha toimia. Nyt annan päivittäin yleensä aamupuuroon sekoitettuna ehkä sellaisen 1 neljäsosa purkillisen. Ja maha toimii aika tarkkaan joka toinen päivä, eikä mitään masuvaivoja tunnu enää olevan.

Tosin kun lihaa kokeiltiin, niin nukkui tosi huonosti ja kiukutteli monta tuntia. Eli meillä laitettiin liha vielä taka-alalle vähäksi aikaa.

Tuohon listaan voisi merkitä minun osalta sellaiset tiedot kun: Mae 31v. tyttö 01/09, Itä-Suomi

Ihanaa, kun paistaa ja on lämmin. Tänäänkin vietettiin melkein koko päivä ulkona. Vauvakin viihtyi yllättävän hyvin, kun sai olla varjossa viltillä makoileimassa. Pari päivää sitten oppi kääntymään selältä mahalleen ja sitä taitoa onkin nyt sitten kiva esitellä=)

Ihanaista kesäistä viikonloppua kaikille toivottelee Mae ja vauva 5,5 kk