Pidättekö mua hulluna
kun nyt jo keräilen tyttöjen joulukalentereihin pikkukamaa :-). Meillä on sellainen kankainen joulukalenteri, johon laitetaan itse ne ylllätykset.
Käytiin eilen työreissulla Porvoossa, ja ostin Riimikosta pikkuista nukkekotikamaa kummallekin yhteiseen nukkekotiinsa. Ja paperinuket. Sitten olen ostanut kummallekin samanlaiset hienot pinni-hiuslensku-yhdistelmät.
kerään näitä yleensä ympäri vuotta, kun pitää 2 x 24 pikkutavaraa saada hankittua. Parissa on kyllä jotain namejakin.
Kommentit (3)
aleista ja outleteistä kesälläkin lahjoja. Järkevämpäähän se on kuin ostaa ne kaikki joulukuussa kovalla hädällä ja kalliimmalla.
Joten en pidän ap:ta hulluna :-).
musta tuo on enemmänkin järkevää. Meillä tulee sitten samanlaisen joulukalenterin kanssa jouluna aina kiire, ja edellisenä iltana kaivetaan jotain tarroja tai suklaakonvehteja lasten kalentereihin. Näin tapahtuu joka vuosi, vaikka kuinka yritän etukäteen kerätä kaikkea "tarpeellista". Nyt on jo varastossa kylpyvärejä :)
Ostin osan kavereiden joululahjoista jo Pentinkin alennusmyynnistä tammikuussa.
Kerään joululahjoja pitkin vuottaa Iittalan outletista ja Hulluilta Päiviltä ja aleista etc.
Hauskaa ja tulee halvaksi.
Lisäksi minulla on kotona ns. lahjatavaravarasto, jossa on aina jotain äkkikyläilyn varalle ( :