Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihonalainen joka ei unohdu?

Vierailija
16.06.2009 |

Eli näen unia ihonalaisestani,unet ovat ihania. Meillä oli todella sähköinen jännite....seksi ei ehkä ollut niin täyttymys mutta se jännite..wow. En ole nähnyt häntä 5-een vuoteen ja minulla on kaksi lasta. Kuitenkin kaipaan häntä. Emme ikinä olleet yhdessä vaan petin miestäni. Miehen kanssa taas on aina upeaa seksiä, kun sitä on, mutta ei jännitettä/rakkautta. Onko ketään muuta? Uskaltaisiko laittaa facebookissa viestiää hänelle vai onko vain epätoivoista?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laa.

Vierailija
22/76 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, huono säkä et meni niin pitkälle. miehiä on kahenlaisia. Hyviä ja huonoja. Mun ihonalainen on justiinsa menestyvä, hieno perheenisä, joka ei paareissa yksin notku kerjäämässä ja asettaa oman perheensä aina etusijalle. Tunnen hänet nuoruudestani. En saanut häntä aikanaan kokonaan. Sellasessa on jopa tavoitettavaa ja siksi on ihonalaisenani. onko se väärin, kun toivoisi sitä elämän helppoutta ja onnea omallekin kohdalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan, jos jollain vinkkejä mitä tehdä..

Vierailija
24/76 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei sitä kaipaisi?

Vierailija
25/76 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieän että ihonalaiseni on menestynyt hyvin elämässään. On jopa rikas. Itse tavallinen työläinen. En tiedä vaan että miten kestän noita unia, haluaisin ne pois.

Vierailija
26/76 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tapasin Hänet tänään. Pitkästä aikaa. Yritämme olla mahdollisimman korrekteja tavatessamme, mutta jommallakummalla aina lipsahtaa.

Ken ei ole tuota kaikennielevää tunnetta toista ihmistä kohtaan kokenut ei tiedä, miten vaikeaa on elää ja olla erillään.

Pahus.

Mekin muka lopetimme ennen kuin edes "kunnolla" aloitimme suhteen, eli ns järki voitti tunteet ennen sänkyyn päätymistä.

Vaan mietinpä vain, kuinka loistavia puolisoita olemme minä miehelleni ja Hän vaimolleen, kun ajatuksemme on heti herätessämme ja juuri nukahtaessamme ja aina siinä välissä toistemme luona.

Ja näin on jo ollut kolmatta vuotta. Päivin öin. Vaikkemme välillä ole tavanneet useampaan kuukauteen.

Helpointa on silloin kun emme lainkaan ole yhteydessä.

Vierailija
27/76 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä aihe, mietin omia inhonalaisiani, joita joskus ollut.

Teille kaikille:

Yleensä ne syntyy ihmisistä, joiden kanssa ei ole vielä oikeasti tutustunut - ja arki on kaukainen käsite. kaveri saattaa tuntua mukavalta ja mielenkiitoiselta - jännää. Mutta eihän pettävä mieskään voi olla ihanne kaveri. ihmisen virheitä ei näe tai ei välitä - kaikki uutta = sähköä.

Paska seksi ei parane, huononee vain jatkossa. Jos tiedät ihonalaisesi olevan petturi ja sika - on sitä vastasuudessakin. Kusipää,valehtelija = aina sellainen. Luonnetta ei voi muuttaa. Kaikelle tälle sulkee aluksi silmänsä ja se saattaa jopa kiihottaa. Loppujen lopuksi ne on ulostullessaan ollut samaa , tai yleensä huonompiakin kuin nykyinen.

Miettikää oikeasti, että mitä se ihonalainen voisi sinulle tosi elämässä antaa, mitä saisit ja mitä sinulla on nyt omanasi. Onneksi mielen loiset yleensä katoavat, tai jos eivät niin niiden kanssa voi elää mielikuvituksessa ja todeta hetken päästä että onneksi vain siellä =)

Sen takia varmastikin alitajuntaisesti ne tyypit onkin enää vain ihonalaisia. niin ainakin minä olen tuntenut&kokenut. mielen turhake? Tie onneen käy kun osaa arvostaa itseään ja oikeita läheisiään. jotka oikeasti välittävät ja osaavat hommansa (myös pedissä) - kuka hullu sellaisesta luopuisi oikeasti kerran ihonalaiseksi muuttuneen vuoksi ;)

Seksistä katoaa tietty sähkö sen muuttuessa aina ajan myötä rutiiniksi, jota ei pidä säikähtää - silloin voi kokeilla yhdessä jotain uutta kivaa =)En sen takia en voisi kuvitellakaan miestä, joka olisi jo alkuunsa a)pieni munanen b)ei saa minulle orgasmia c)en voi olla oma itseni aktin aikana.

Vierailija
28/76 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO.. kuka hullu nyt OIKEESTI hyvää miestä vaihtaiskaa johkuu klassisen pettäjäluonteen omaavaan kaksnaamaseen munattomaan pelleen.

Vierailija
29/76 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu. mun mies pettäjä paska - ihonalainen maailman unelma. helppoa elämää kaipaa

Vierailija
30/76 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäkää kiinni kun saatte rehdin&hyvän. jos ukko pettää useesti, on tehnyt sitä aina ja tekee jatkossakin. oli kuka vaan kysees -ihonalaton

Vierailija
31/76 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki tallaa tavallaan.

Vierailija
32/76 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, laulettu on Tommi Läntisen laulua ja toinen koskettava biisi on Kuoppamäen Paljon sanomatta jää:

Paljon sanomatta jää, kun harvoin tavataan, mitä kaikkea mä yksin mietinkään. Kiire on, me tuskin katsein toista kosketaan, voi jos ajan saisi kerran riittämään. Liian nopeasti kaikki aina ohi on, sinä lähdet, yksin jään, onneton.

YHDEN PÄIVÄN KOKONAAN SINUN KANSSASI JOS SAAN, MITÄÄN MUUTA NIIN TOIVO MÄ EN. SANAT HELLÄT KAIKKI NUO TAKAISIN MÄ KUTSUN LUO, KAIKKI NUO, JOITA TOISTAN KAIVATEN.

Sua ajattelen usein, kun en unta saa, mitä kaikkea sun kanssas tekisin. Vaan kun saavut, eroa jo pelkään tulevaa, osaa olla en mä niin kuin halusin. Tuskin tuntea sun hetken ehdin lähelläin, kun jo poissa olet taas ystäväin.

YHDEN VIIKON KOKONAAN SINUN KANSSASI JOS SAAN, MITÄÄN MUUTA NIIN TOIVO MÄ EN. SANAT HELLÄT KAIKKI NUO TAKAISIN MÄ KUTSUN LUO, KAIKKI NUO, JOITA TOISTAN KAIVATEN.

Milloin sanoin sulle, että sua rakastan, liian kauan siitä taas vaikenin. Milloin viimeksi mä kerroin, kuinka odotan kerta kerran jälkeen sua takaisin. Milloin puhuin sulle siitä, miten tärkeää sinun kanssasi on elää elämää.

YHDEN VUODEN KOKONAAN SINUN KANSSASI JOS SAAN, MITÄÄN MUUTA NIIN TOIVO MÄ EN. SANAT HELLÄT KAIKKI NUO TAKAISIN MÄ KUTSUN LUO, KAIKKI NUO, JOITA TOISTAN KAIVATEN.

YHDEN KOKO ELÄMÄN TÄMÄN TOIVON KESTÄVÄN, MITÄÄN MUUTA NIIN TOIVO MÄ EN. SANAT HELLÄT KAIKKI NUO AINA TULLA VOISI LUO, SANAT NUO, SANAT RAKKAUDEN.

Että silleen... =)

Vierailija
33/76 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas viime yönä näin unta ihastuksestani, olen NIIN kahden vaiheilla, että laitanko viestiä. Toisaalta tiedän, että hän olisi "iloinen" mutta sitten tiedän, etten olisi kuitenkaan hänelle se oikea. =( Millainen mies sanoo sinulle, että haluaisi että ollaan aina ystäviä ja tunnettaisiin toisemme, siis eri perheinä ja sitten toisena päivänä sanoo että meille tulisi kauniita lapsia? Yritän vain ymmärtää.Emmehän koskaan nähneet tiiviisti,vaan aina noin kerran kuussa tai harvemmin. Hänellä oli aina muitakin tyttöjä...ja hän kertoikin niistä. Tää kaipaus jotain kohtaan on vaan niin hirveää! Ja olen ajatellut hänestä kaikkea paskaa ja huonoa, että saisin pois mielestä. Nyt vaan tuntuu että tunne menee järjen edelle...

Vierailija
34/76 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsh..onko epätoivoista? Hän myös puhui halventavasti eräästä naisesta jota oli tapaillut tai kahdestakin. Oli hänen kaverinsa sisko ja heillä oli seksisuhde,mutta nainen oli niin ruma,että ei voisi kuvitellakaan mitään, mutta aina he päätyivät sänkyyn.

Vierailija
35/76 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä ihonalaiset (todella outo nimitys) olisivat teille niitä oikeita, niin kyllä te olisitte niiden kanssa yhdessä. En jaksa uskoa, että olisitte menneet naimisiin jonkun huonomman vaihtoehdon kanssa, jos teillä kuitenkin on ollut samaan aikaan joku rakkaus jossain..

Nämä teidän ihastuksenne ovat varmaan suurimmaksi osin sellaisia naistenmiehiä, joilla on nainen joka kaupungissa.. Naiset kun rakastuvat renttuihin.

Vierailija
36/76 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitys, että emme voineet koskaan olla yhdessä kun emme olleet koskaan vapaita samaan aikaan. No kyllä taastusti olisin ollut heti vapaa, jos joku olisi noin paljoa minua kiinnostanut ja tunne olisi molemminpuolinen. Haaveilua, romantisointia ja itsensä harhauttamista ovat tuollaiset kuvitelmat. ilman haaveita kun elämäm olisi kovin arkista ja ehkä tylsääkin.

Vierailija
37/76 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul ei o miestä,mut urallaan esimiestehtäviin ajautuneet on musta kivoimpia.ne (yleensä) tuntee ihmisen käyttäytymisen ja yleensä arvostavat myös omaa perhettään ja vaimoa.mitä oon koklannu (vapaita), ni sängyssäki ovat hyviä ja viitseleiäitä,koska osaavat lukea sielläkin mitä nainen haluaa ja saavat siitä itsekin.Näitten juttujen takii ei paskanlapioijat niin hirveest sytytä,vaik ei tosiaa saa yleistää.

Vierailija
38/76 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei ole koskaan tämän ns. ihonalaisen kanssa varsinaisesti ollut yhdessä, on näissä jutuissa puolet omaa mielikuvitusta. Jos on "sieluntoveri" ym. niin ei siinä ole esteenä ne muut seurustelukumppanit, eihän jälkimmäisistä edes pidetä yhtä paljon kuin tuosta unelmien kohteesta. Jos vaikka muuttaisi sen prinssin kanssa yhteen, huomaisi, että samalla tavalla se jättää likaiset sukat keittönpöydälle ja piereskelee krapulassa jne. On vaan kivempi ajatella sellaisia ruusunpunaisia kuvitelmia jostain elämää suuremmasta rakkaudesta, missä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ei kukaan ansaitse pettävää vaimoa, joka haihattelee päivät pääksytysten jostain mielikuvitusolennosta.

Vierailija
39/76 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kummina" olin. Ihana. Hävitin hänen yhteystietonsa kun pelkäsin ottavani yhteyttä; seurustelin tuolloin avioliitto aikomuksena. Olisi mukavaa, jos saisi tuohon ihanuuteen vielä joskus yhteyden.

Vierailija
40/76 |
19.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sanonta "ihonalainen" oli mulle uutta, enkä kyllä ota käyttöön. Ällöttävä ilmaisu...Toisaalta, ei minulla kyllä mitään ihonalaista olekaan.