Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen raskaana ja haluan syödä Pirkka-pyykinpesujauhetta!

Vierailija
16.06.2009 |

Se tuoksuu niiiin taivaalliselta. Olen impannut pulverin hajua nyt monena päivänä minuuttitolkulla ja tänään otin jauhetta käteeni ja hypistelin sitä. Tekisi niin mieleni tunkea sitä suuhun oikein kunnon kourallinen.

Onko kellään ollut mitään vastaavaa..? :0/

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudan puute saattaa ilmeta outoina mielihaluina, kuten pesupulverin, paperin tai jaapalojen syontina. Voi olla jokin muukin kuin rauta! Ala nyt sita jauhetta ainakaan syo.

Vierailija
2/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihan vaan on noita pimeitä mielihaluja raskaana. Muistan kanssa haistelleeni asioita....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä vaan syö tai myrkytät itsesi ja vauvasi.

Itse olen kamppaillut jo kuukausia hiekan/mullanhimon kanssa ja tunne on sietämättömämpi kuin nikotiinituskat aikoinaan tupakointia lopettaessa..

Syön tähän tuskaan paljon jääsalaattia, jääpaloja ja kurkkua. Jääsalaatissa on hitunen mullantuoksua...

Mullakin on tehnyt mieli joitain aineita kuten vihreää fairya ja body shopin tea tree oil -kuorintavoidetta..

Vierailija
4/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaan ettet halua sitä sitten enää sen enempää syödä. haju on aika eri kuin maku.

Tiedän yhden, joka raskaana ollessaan söi sekaisin pirtelöä jossa oli mansikkajäätelöä ja suolakurkunlientä. Yök! Mutta tuo söi sitä joka ilta ja paljon. siis litran paketti jäätelöä ja kurkkupurkin liemet!

Vierailija
5/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin tekee mieli kaikkea outoa... mun tekee mieli haistella kaikkea kovia kemikaaleja, enkä todellakaan kyllä haistele!"! mut kova homma pysyä erossa..

Vierailija
6/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kielsi, niin tein sitä salaa

Vierailija
7/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama esikoisen odotuksessa! Toinen, minkä kanssa sain ihan kunnolla tapella, oli konetiskitabletit, ne tuoksuivat NIIN hyvälle, ja näyttivätkin ihan karkilta... no kerran sitten astioita laittaessani erehdyin imppaamaan sitä tablettia ja humps! - ylimääräiset pölyt menivät suoraan sieraimiin ja hyi hitto! Sen jälkeen ei enää tehnyt mieli ihan niin paljoa :D Niin ja tästä tuli muuten poika.

Nyt odotan toista lastamme, jota on povailtu tytöksi ja eilen rouhin merisuolaa kämmenelle ja rouskuttelin sitä - oli ihan pakko! Esikoisen (1-vee) kanssa tapellaan hiekkalaatikolla kumpi syö enemmän hiekkaa. Tosi tervettä! :D

Vierailija
8/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama esikoisen odotuksessa! Toinen, minkä kanssa sain ihan kunnolla tapella, oli konetiskitabletit, ne tuoksuivat NIIN hyvälle, ja näyttivätkin ihan karkilta... no kerran sitten astioita laittaessani erehdyin imppaamaan sitä tablettia ja humps! - ylimääräiset pölyt menivät suoraan sieraimiin ja hyi hitto! Sen jälkeen ei enää tehnyt mieli ihan niin paljoa :D Niin ja tästä tuli muuten poika.

Nyt odotan toista lastamme, jota on povailtu tytöksi ja eilen rouhin merisuolaa kämmenelle ja rouskuttelin sitä - oli ihan pakko! Esikoisen (1-vee) kanssa tapellaan hiekkalaatikolla kumpi syö enemmän hiekkaa. Tosi tervettä! :D

Niin ja pitää vielä lisätä tähän että minulla auttaa suurimpaan himoon kalkkitablettien rouskuttelu, ihan sellaisenaan :)

Vierailija
9/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 2+ palstalla joku raskaana oleva kertonut syövänsä suihkusaippuaa :x

Itse rakastin mullan hajua kolmannessa raskaudessa :)

Vierailija
10/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairyn tuoksu. Suutuin kerran miehelle tulisesti, kun oli ostanut kaupasta keltaista Fairya. Tiskailin raskausajan käsin tiskejä, vaikka meillä oli tiskikone. Pelkästään sen takia, että sain haistella tiskiainetta.

Vierailija
11/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuulostamaan ihan normaalilta minun piimä-vattuhillo -cocktailini ;-)

t: rv23

Vierailija
12/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin monta sitruunaa päivittäin runsaan suolan kanssa, oli niiiin taivallista! Ja söin myös merisuolaa sellaisenaan sekä dippailin kurkkua hienoon suolaan. Enää en suuhuni laittaisi!

Vierailija
13/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen aina tykännyt piimästä ja hillosta sekaisin, se on kuin sellaista ''kevytpirtelöä''.

Koita laittaa tehosekoittimessa ihan kuohkeaksi, nams! myös banaani + piimä on hyvää

Vierailija
14/51 |
16.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mun ei oo tehnyt mieli yhtään mitään. Päinvastoin, on pitänyt itsensä pakottaa syömään edes jotain, kun kaikki ruoka vain etoi.

Vierailija
15/51 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt rv35+rapiat ja toinen raskaus. Kummassakin on pitänyt haistella mm. kumin hajua. Kumpparit, kumihanskat, tietty shampoo, auton ilmastoinnin tuoksu, ylipäänsä auton moottorista tulevat hajut. Olen vitsaillut että pitäisi autoalalle hakeutua kun ne hajut niin kiehtoo. Yhdet halpissandaalit jotka haisee oikein kovasti muovikemikaaleilta on päivittäin nuuhkittava.

Oireet on niin samat että aavistelen tämän toisen olevan myös poika kuten esikkokin.

Vierailija
16/51 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi allekirjoittaa että tollasia mielihaluja oli kans raskausaikana ja itse asiassa muulloinkin! Hullua! Mutta kalkkitableteilla ne katosi. varsinkin ne Piimax C Kalkki D tabletit oli ihania, kun on sellasia oikein kalkkisia eikä mitään makeutettuja. Nam nam!

Vierailija
17/51 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaapa kovin tutulta..

kun itse olin raskaana, halusin syödä maalia ja sementtiä.. remontoimme silloin taloa ja ne näyttivät vaan niin ihanan herkullisilta..

Loppui kun aloin syömään kalsiumia..

Vierailija
18/51 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömään siemeniä jotta saisin fosfaattia.

Vierailija
19/51 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mulla oli vain "tavallisia" mielihaluja, ekassa raskaudessa olisin halunnut syödä VAIN appelsiinejä, mun piti oikein pakottaa itseni syömään jotain muutakin. Tokassa raskaudessa halusin vaan parsaa, toki lisukkeena kunnon pihvi ja punaviinikastike!

Vierailija
20/51 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin hiiviskellä kaikkien tupakkaa polttavien perässä. Oih sellainen tuore tupakan tuoksu! Ihanaa! Koskaan en ole kylläkään polttanut. Nytkin mietin, että kuka tuttu polttais, jotta pääsisin salaa imppaamaan. Jä mä oksennan 24/7. Ekassa raskaudessa 24 viikkoo, tokassa koko raskauden ja tämä raskaus on vielä arvoitus. Mutta kai sitä joskus elämässään piti kokea tämä tupakantuoksusta haaveilu. Mutta siis ehdottomasti tuore tuoksu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän