Tililtäni on tyhjennetty 3000, mitä teen???
Tililtäni on tänään lähtenyt ton verran rahaa, jäljellä on 45 euroa. Soitin Nordealle ja ne laitto kortin kiinni, ja sanoivat että täytyy tehdä reklamaatio ja ilmoittaa poliisille. Kuulemma menee 2-3 kk kun päättävät, saanko rahat takaisin. Ei oo todellista. :( Onko teillä käynyt näin koskaan, saako ne rahat takaisin varmasti? Viimeksi nostin käteistä viikko sitten Forumista.
Ja ostopaikat on mm. Greater Union, Transport NSW opal jne, varmaan 10 eri firmaa.
Kommentit (75)
Minun tililtä vietiin Joulukuussa 2000e, Nordea ei korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kortissa maarajoitus Suomi ja myös internet ostot kielletty
Onkin tänä päivänä tosi näppärää, ettei voi ostaa netistä
Iäkkään sukulaiseni tililtä oli viety yli tonnin, pankki oli sanonut että selvityksessä voi mennä viikkoja, mahtaako saada rahojaan takaisin?
Vierailija kirjoitti:
VANHA KETJU!
menin itsekin halpaan
Samat ongelmat jatkuu, pankkeja ei kiinnosta edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mun luottokortilla oli maksettu 10 (kymmenen) euroa Barcelonassa hotellissa. Ilmoitin etten ole koskaan käynyt siellä luottokunnalle eikä laskua hyväksytty. Kortia ei suljettu tms. Kertoivat,että oli koeostos. Jos en olisi reagoinut, olisi tili ostettu tyhjäksi.
Onks sulla luottokorttitilillä rahaa, vai miten luottokortilla olisi tili tyhjennetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kortissa maarajoitus Suomi ja myös internet ostot kielletty
Onkin tänä päivänä tosi näppärää, ettei voi ostaa netistä
Eikö tuo estä myös kaikki netflixit tai spotifyt sun muut maksut, kun nuo menee nettimaksuina kait nimellisesti? Tietty myös verkkokauppaostokset.
1. Laittakaa puhelimen pankkiapista päälle push toiminnot. Näette, jos joku velottaa tiliä, käyttää korttia tms.
2. Nostorajat verkkomaksuun, kertamaksuun ja päivittäiseen käyttöön.
Minulta Nordea blokkasi ihan oma-aloitteisesti parinsadan euron maksun joka oli tullut jostain epäilyttävästä lähteestä. Sulkivat samalla kortin, ilmoittivat asiasta minulle ja laittoivat uuden kortin automaattisesti tilaukseen.
Joten kyllä pankin ainakin joskus myös huomaavat nuo huijaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun luottokortilla oli maksettu 10 (kymmenen) euroa Barcelonassa hotellissa. Ilmoitin etten ole koskaan käynyt siellä luottokunnalle eikä laskua hyväksytty. Kortia ei suljettu tms. Kertoivat,että oli koeostos. Jos en olisi reagoinut, olisi tili ostettu tyhjäksi.
Onks sulla luottokorttitilillä rahaa, vai miten luottokortilla olisi tili tyhjennetty?
Vedät velkaa koko luottorajan edestä ostamalla jotain tietty. Maksut jää kortin omistajalle, tavarat huijarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedät velkaa koko luottorajan edestä ostamalla jotain tietty. Maksut jää kortin omistajalle, tavarat huijarille.
Maksut jää luottoyhtiölle.
Ihana ikivanha ketju, joka nykyisin tosin koskettaa monta eläkeläistä. Eläkevakuutusta maksettu vuosia, mutta rahoja ei saa itselleen eläkkeenä, varat on päätetty antaa nuoremmille. Siksi sieltä eläkevakuutusyhtiön maksetuista varoista ei voi antaa rahaa ne varat pakkosäästäneelle eläkeläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksut jää luottoyhtiölle.
Vain jos valitat ja vain jos luottoyhtiö uskoo ettet itse ostanut noita.
Eikö Nordeassa ole lainkaan tunnistuspakkoa ennen kuin voi edes netissä ostaa mitään?
Huhuu, yli 10 vuotta vanha ketju!
Kannattaa vaihtaa, Ainakin Nordea ei ole kiinnostunut.