Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tililtäni on tyhjennetty 3000, mitä teen???

Vierailija
13.06.2015 |

Tililtäni on tänään lähtenyt ton verran rahaa, jäljellä on 45 euroa. Soitin Nordealle ja ne laitto kortin kiinni, ja sanoivat että täytyy tehdä reklamaatio ja ilmoittaa poliisille. Kuulemma menee 2-3 kk kun päättävät, saanko rahat takaisin. Ei oo todellista. :( Onko teillä käynyt näin koskaan, saako ne rahat takaisin varmasti? Viimeksi nostin käteistä viikko sitten Forumista.

Ja ostopaikat on mm. Greater Union, Transport NSW opal jne, varmaan 10 eri firmaa.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankki Ei ole korvausvelvollinen. Aino mistä saatte rahat takaisin niin Luottokunnasta. Käyttäkää luottokortteja

Lopeta jo, pässi. Sama kun väittäisit että trumppi voitti vaalit.

Vierailija
42/75 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tod.Näk. Et saa rahojasi takaisin. Pankki ei ole ole velvollinen maksamaan sinulta varastettuja rahoja eikä vakuutus ala niitä mmaksamaan, muuten kaikki tekisi vakuutuspetoksia. Tyydy siihen että olet huomannut niiden kadonneen, semmosta se elämä on.

Kyllä on ja kyllä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankki Ei ole korvausvelvollinen. Aino mistä saatte rahat takaisin niin Luottokunnasta. Käyttäkää luottokortteja

Luottokorttia käyttävä saa nopeammin takaisin, mutta kyllä debit korttihiujauksen uhrikin ne rahat aikaan saa, kestää vain pidempään. 

Nimim. kokemusta on vastaavasta debit kortin kanssa ja jokaisen sentin sain takaisin.

Vierailija
44/75 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan pankkia.

Vierailija
45/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tililtä katoaa rahaa kannattaa tutkia takaisin päin tilisivuja seuraava niin edellinen ja etsiä ne kohdat missä outoja ja monta kertaa sama tai outo nosto siirto jonnekin tai onko ollut lasku johon on vaihdettu tilinumero huijauksen takia

Vierailija
46/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tieto että me ollaan asuttu puoli vuotta Amerikassa meidän kortilla ja toinen oli joku tehnyt rinnakaiskortin itselleen ja yksi oli maksanut oman laskunsa meidän tililtä meidän kortilla Thaimaata myös soittelee rahat sinne maahan ja turkkilaiset.

Vierailija
47/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korkki kiinni!

Vierailija
48/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole Nordeassa tiliä! Enkä osta netistä mitään ja pankkiautomaatteja käytän hyvin harvoin. Kun sitten vielä hajauttaa rahavarat useammalle eri tilile eri pankkeihin, niin kaikkea ei rosvot vie, jos jonkun tilin tyhjentääkin.

Kyllä ne on muidenkin kuin Nordean kortit kopsannut

Vierailija
49/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä näet, kenen tilille ne rahat on siirtyneet tai mistä konttorista tai automaatilta ne on nostettu? 

Vierailija
50/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kortissa maarajoitus Suomi ja myös internet ostot kielletty

Vierailija
51/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli käytetty visaa luvatta. Murrettu jonkun nettikaupan kautta. Pankki kyllä korvas

Luottoyhtiö korvasi ei pankki. Mutta juuri tuosta syystä kannattaa käyttää luottokorttia eikä pankkipuolta.

Vierailija
52/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö joku oikeasti tuollaista määrää rahaa korttitilillä? Itsellä kaksi tiliä, toiseen ei ole liitetty mitään korttia, ja siellä suurin osa rahoista. Pidän korttitilillä n. 200-300 e, ja jos tiedän jostain isommasta ostoksesta etukäteen, niin silloin siirrän sinne enemmän. Samaten kortilla on rajoitus kuinka paljon voi vuorokaudessa ostella, myös nettiostoksissa rajoitus.

No, nää oli kai sitten sun oppirahat.

Vierailija
53/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on säästöt käteisenä.

Vierailija
54/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHA KETJU!

menin itsekin halpaan

Vierailija
55/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tili missä rahat ja siihen ei tule korttia koskaan.

Sitten on s-pankissa tili johon mobiili ja kortti. Siellä käyttöraha.

Pitää aina olla se tuottotili niin sinne ei pääse kopioimalla korttia.

Vierailija
56/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavan kortilla on ostettu Serbiassa muutaman sadan euron edestä tavaraa. Hän on ostanut netiltä jotain ,ilmeisesti varastettu siinä yhteydessä koodit. Minä soitin Nordeaan ja kesken puhelun tuli eräs epäilyttävä firma väliin.Nordea häipyi ja soitin uudelleen ja kerroin että se soittaja soittaa ja tietää minun tilit ym. Nordea ei kopsauttanut olkaakaan .Sanoivat että ei ole mitään tapahtunut. Neuvo itselle ja muille. Laittakaa toinen tili johon vaan muutama satanen ja siirtäkää sitä mukaa kun tarvitsee rahaa. 

Vierailija
57/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtikaa nyt ainakin ettei korteillanne voi ostaa ulkomailta. Matkojen ajaksi voi sitten erikseen sallia ne, mutta kotimaassa taas estot.

Vierailija
58/75 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tili missä rahat ja siihen ei tule korttia koskaan.

Sitten on s-pankissa tili johon mobiili ja kortti. Siellä käyttöraha.

Pitää aina olla se tuottotili niin sinne ei pääse kopioimalla korttia.

Musta tuli ylivarovainen kun multa hakkeroitiin jotain. Otin luottokiellon.

Vierailija
59/75 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskanmarjat

Vierailija
60/75 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tililtä vietiin Joulukuussa 2000e, Nordea ei korvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi