Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jota häiritsee asiakaspalvelijan kovaääninen hölötys ja naurunremakka?

Vierailija
04.02.2024 |

Työkaverinsa kanssa?

Vai onko teistä vaan hyvä asia, että töissä on kivaa ja rentoa?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen hiljainen työntekijä. toiv ei haittaa

Vierailija
2/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kohtaa vituttaa jos olet kassalla seuraavana ja jauhetaan vaan paskaa. Tai jos tarvitsee myyjän apua johonkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti istut itsekin tuppisuuna töissä.

Vierailija
4/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole asiakaspalvelutyössä ja keskityn työaikana työntekoon, ei ole aikaa hölöttää ja nauraa. Tauoilla voin jutella kollegojen kanssa.

Ap

Vierailija
5/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä kohtaa vituttaa jos olet kassalla seuraavana ja jauhetaan vaan paskaa. Tai jos tarvitsee myyjän apua johonkin. 

Minustakin on outoa, että ei edes tervehditä asiakasta, kun on kaverin kanssa juttu pahasti kesken.

Ap

Vierailija
6/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole asiakaspalvelutyössä ja keskityn työaikana työntekoon, ei ole aikaa hölöttää ja nauraa. Tauoilla voin jutella kollegojen kanssa.

Ap

Kaupassa ei ainakaan olla yhtäaikaa kollegoiden kanssa tauolla, jokainen käy yksin muuten pitäsi laittaa ovet lukkoon tauon ajaksi 

Vierailija
7/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. 

Vierailija
8/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaupassa ei ainakaan olla yhtäaikaa kollegoiden kanssa tauolla, jokainen käy yksin muuten pitäsi laittaa ovet lukkoon tauon ajaksi 

Niin? Tästä syystä on pakko asiakkaan läsnäollessa mölytä ja nauraa kovaan ääneen?

Ap

Vierailija
9/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu asiakkaita häiritsemättä on ok. Olin aikoinaan k cittarissa työssä ja tämä oli meidän ohje

Vierailija
10/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tekevät nuoret naiset jotka ovat ohittaneet teini-iän mutta ovat jääneet henkisesti teineiksi.

Vierailija
11/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa.

Vierailija
12/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu asiakkaita häiritsemättä on ok. Olin aikoinaan k cittarissa työssä ja tämä oli meidän ohje

Tämä onkin ihan ok. 

Ap

Vierailija
13/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mitä sitten? Kyllä jotkut asiakkaatkin nauraa räkättävät. 

Vierailija
14/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tilanteesta. Se häiritsee, jos minun tuotteita skannataan kassalla ja myyjä nauraa ja höpöttää olkansa yli kollegalleen eikä mitenkään ole kontaktissa minuun. Muuten ei haittaa, jos jollain on mukavaa töissä.

15/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sanotaan aamupalaverin päätteeksi "pitäkää hauskaa!" 😄 

Vierailija
16/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän usein juttelevat jopa kassalla ollessaan kollegalle yksityisasioitaan. Tämä yleensä kauppiasyrittäjävetoisissa kaupoissa, muualla en ole törmännyt.

Vierailija
17/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiritsee. Olen kymmeniä kertoja yrittänyt saada myyjien huomiota (jotain haluaisin kysyä), mutta myyjät ovat niin keskittyneitä jutteluun keskenään, että eivät mitenkään huomioi asiakkaan yritystä saada katsekontaktia, "anteeksi"-aloituksia tai suoria kysymyksiä. En kehtaa esim. koputtaa selkään.

Lisäksi ihan vaan se höpötys häiritsee. En halua kuulla myyjän viikonlopun vietosta ja kuinka kännissä Samu oli ja kuinka perseestä se Samu on.

Kaikista inhottavinta on kuulla ko. työpaikan haukkumista. Kun myyjä kovaan ääneen valittaa työkaverilleen, että tappaa itsensä, jos hänet vielä kerrankin laitetaan täyttämään limuhyllyjä, niin kiva siinä on itselleen valkata limpparia.

Vierailija
18/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nauraminenkin on perskokkareelle liikaa. Pysy kotona Karen

Vierailija
19/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se häiritsee, kun asiakaspalvelijoiden keskinäinen hauskanpito näyttää estävän asiakkaiden palvelemisen. Ei ole ihan yksi kerta, kun olen poistunut liikkeestä aikani palloiltuani siellä saamatta palvelua asiakaspalvelijoiden juorutessa keskenään.

Vierailija
20/53 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nauraminenkin on perskokkareelle liikaa. Pysy kotona Karen

Tunge jenkkien aivovammaiset woke-termit perseeseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan