Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei saatana! Ei kai kukaan aikuinen enää sauno lapsuudenperheensä kanssa??

Vierailija
19.12.2008 |

mitään seksuaalista.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun puhutaan omien elimiensä näyttämisestä kanssasaunojille. Olen huomannut, että alasti ollessaan ihmiset useasti yrittävät "peittää" itseään käyttäytymisellään. Eli jos siellä oikein elimiä esitellään, niin jonkun päässä on vika!

Ja voisin myös kommentoida, että tuo ap:n kielenkäyttö on asiatonta eikä millään tavalla houkuttele olemaan kanssasi samaa mieltä. (Itse en kyllä kehtaisi muutenkaan aloittaa ketjua noin keskeneräisellä ja äkkiä kyhätyllä viestillä.)

Vierailija
42/45 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tosin en mensi edes kaverini kanssa saunaan, en käy uimahallissa niin useasti ku haluisin, koska mua ällöttää ne yhteiset suihkutilat. samoin jumpassa en ikinä mene suihkuun vaan käyn sitten kotona.

Enkä oikeesti voi ymmärtää noita kimppasaunoja kummien,mummojen,anoppien,appien ja kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saunassa ole tosiaakaan kautta aikojen juostu koko suvun kanssa yhdessä. Oli todella tarkkaan miesten ja naisten vuorot ennenkin. Sauna kulttuurissamme on vain yhdistetty jotenkin vapaaseen tunteeseen ja sallivuuteen alastomuudesta, mutta esim. naisen alaston alapää oli todella "varottava" asia, jonka näkeminen saattoi saada aikaan maagisia latauksia. Tällä tarkoitan esim. harakointi-käsitettä, jolla nainen astui esim. pikkuvauvan yli nostaen helmojaan, jolloin koettiin naisen "väen" (voiman) suojelevan lasta pahoilta silmäyksiltä.

Itse en kuuna päivänä menisi isäni tai anoppini tai veljeni kanssa saunaan, vaikka olemmekin todella läheisiä. Ja en koe mitenkään, että suhtautumiseni olisi luonnotonta.

Vierailija
44/45 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani. En tiennyt että loukkaan. Anteeksi vitusti. Täällä netissä sitä on mukavaa päästellä höyryjä, kun ei töissä tai kotona lapsille kehtaa.

Mutta vielä teille, jotka käytte kimppasaunoissa koko suvun kesken: pesettekö pyllynne reippaan rehvakkaasti siinä kun isänne peseytyy vieressä? Vai onko tässä jotain häveliästä toimintatapaa? Vaikka onhan se pebankin pesu ihan luonnollista..

Ap

Vierailija
45/45 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe mitään outoa tuossa perheen kesken saunomisessa ja oon kans sitä mieltä, että kieroutuneita ovat ne, jotka tuota eivät suvaitse.

Niiden ahdasmielisten oma ongelma se tietysti on, jos tuollaisesta pitää ahdistua!