Ei saatana! Ei kai kukaan aikuinen enää sauno lapsuudenperheensä kanssa??
Kommentit (45)
alastomuus on luonnollista. miksi kaikki pitaa nahda likaisena ja seksuaalisena.
Jouluna kokoonnumme kuitenkin kaikki yhteen. On miniää ja vävyä.
Me naiset käymme keskenämme saunassa ja miehet omalla porukalla.
Joukossa on myös pienet lapseni. Kai tuo sentään on sallittua.
Kai täälläkin nukutaan kohta vaatteet päällä kuten jenkkilässä.
Ei ole mitenkään ihmeellistä että perhe saunoo yhdessä ja jos joku ajattelee siitä jotain perverssiä niin voi katsoa ihan itseään peiliin sielä se pervo luuraa.
Nykyään kun jokatoinen on homo, lesbo tai bi niin kaikkienhan tulisi saunoa yksin eikö?
Ihan normiahan se on että sitten kun on isompi poppoo niin jakaudutaan joko pariskunniksi tai naiset menee keskenään ja miehet keskenään.
Minua ei ole koskaan ilettänyt isäni aikaan riisuutua, joten saunominenkin on ollut aina luontevaa. Minusta olisi outoa ja silloin jotain todella pielessä, jos se tuntuisi luonnottomalta. Yleensä mekin käymme naiset omana porukkana ja miehet omanaan saunomassa, mutta silloin, kun vielä kotona asuin, mutta olin jo kuitenkin täysi-ikäinen, saunoin isäni ja äitini kanssa ihan luonnollisesti. Veljeni kanssa en ole lapsuusvuosien jälkeen saunonut, muttei vaatteiden vaihto hänenkään aikaan tuota minulle häpeää millään tapaa.
meitä on yhtäaikaa saunassa minä, mieheni, lapsemme ja anoppi
Velipoikien kans saunon mutta en äidin enkä siskojen. Joku roti se pitää olla.
m
Ei kai? On ihan eri asia, että jo aikuiset lapset saunovat vanhempiensa kanssa, kuin se, että murrosikäinen niin tekisi.
Murkku on yleensä luonnostaan häveliäs, mikä suojaa hänen kehitystään. Mutta sen jälkeen, kun oma seksuaali-identiteetti on varmistunut, voi jälleen mennä suvun kanssa saunaan. Niinhän se yleensä menee.
en mene miespuolisten sukulaisten tai tuttavien kanssa saunaan. Naispuolinen väki on sitten asia erikseen. En halua nähdä ketään miespuolista tuttava tai sukulaista kelteisillään, enkä myöskään halua itse alasti heidän edessään olla. Kimppasaunonta ei ole koskaan ollut mun juttu.
Ennen pitkää ap:nkin vanhemmat tarvitsevat apua saunomisessa ja peseytymisessä. Ilmeisesti ap ei aio auttaa heitä, koska ei voi mennä samaan saunaan heidän kanssaan.
pelkästään naisporukassa. Mutta toki voi saunoa, jos siltä tuntuu.
meillä mökillä saunotaan aina koko porukka yhdessä.Mieheni,minä,meidän poika,anoppi,appiukko ja mieheni täti.
ole luonnollista munkaan mielestä. suomalaisilla liian avoin suhtautuminen alastomuuteen.
Tyttö ei voi saunoa isänsä kanssa, mutta jos äiti saunoo poikansa kanssa se ei ole yhtään niin kauheaa.
Mistäköhän tämäkin on saanut alkunsa?
Teini-iässä en ikinä saanut saunoa rauhassa, hän änkesi aina mukaan. Todella tungettelevaa. Nyt pysyn kaukana.
Olisiko itsetutkiskelun paikka?
se sun mielestä on ihan normaalia niin miks pitäis olla kaikkien mielestä. en ikinä menis enää isäni enkä edes äitini tai siskojeni kanssa saunaan, eikä mussa oo mitään vikaa. en halua näyttäytyä alasti muiden kuin mieheni ja lapseni nähden, mut miks pitäis? ei se tarkota et koen sen jotenkin seksuaalisena, häveliäänä vaan. miks joka asiassa pitää nähdä seksiä. mä en halua olla muiden nähden alasti ja sillä selvä.
ehkä meidät on kasvatettu eri tavalla. ymmärrätkö. ei mun veli menis ikinä äitini kans saunaan. eikä me veljen kans haluta nähdä toisiamme alasti ja jos siinä on sun mielestä jotain outoa niin oot kyllä vähä sairas. miks sitä pitäis avoimesti alasti hillua kaikkien kanssa. hoitakaa te asiat omalla omituisella tavallanne ja antakaa muiden hoitaa tavallaan.
hyi helvetti
Minä saunon vain ventovieraiden tyyppien kanssa, pääsee vilauttelemaan persettään vieraille miehille, ihanaa! Saunahan on äärimmäisen seksuaalinen kokemus.
Tuttavani, 24-vuotias mies, saunoo vielä koko perheen voimin. Mielestäni ei vain ole luonnollista, että esim. murrosikäinen tyttö saunoo isänsä kanssa. Hyi saatana sentään.
Tuttavani, 24-vuotias mies, saunoo vielä koko perheen voimin. Mielestäni ei vain ole luonnollista, että esim. murrosikäinen tyttö saunoo isänsä kanssa. Hyi saatana sentään.