Kuninkaalliset häät 2015: Carl Philp ja Sofia <3<3<3
Kommentit (1272)
Margaretilla on punainen puku....
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 18:33"]Jollain pollella on nyt kyllä lähtenyt suoli toimimaan ihan kunnolla! Joka mutkassa paskaa kadulla :D
[/quote]
Sitä jänskätti liikaa niin ei voinut pidättää.
Tulisi jo se Gangamstyle tai mitä ikinä yllättävää ne tanssivatkaan!
Miksi pappi on afrikkalainen siis toinen,,.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:40"]
Äsken kun Sofia käveli sisään, niin Sofian siskon ilmeestä näki että vtutti. Ei itse päässy prinssin kanssa alttarille. Hapan ilme naamalla
[/quote]
Aattelin ihan samaa. Mutta Sofia on kyllä nätimpi kuin pikkusisko.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:35"]
Victoria itkee jo nyt. Mutta miksi jotenkin surullisen oloisena?
[/quote]
Viittaatko tällä siihen, että Victoria olisi jotenkin surullinen, kun veljensä nai väärän naisen? Jos ei hyväksyisi sisaruksensa avioliittoa, niin tunne ei olisi suru, vaan viha ja pettymys, joka ei kyllä purkaudu kyyneleinä. Eiköhän ne ihan liikutuksen kyyneliä olleet.
Ihan farssi. En pysty ajattelemaan kuin Sofiaa käärmeen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:35"]Victoria itkee jo nyt. Mutta miksi jotenkin surullisen oloisena?
[/quote] niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:46"]
Eikö tuota kakkua ole tapana antaa eka lusikallinen puolisolle?
[/quote] Minäkin sitä odotin että niin tekevät. Vähän jäi limboksi tuo esitys kun itse vaan söivät. :o
[/quote]
Pikkasen on varmaan toi etiketti erilainen noissa piireissä kun suomalaisissa pirttihäissä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:41"]
Äsken kun Sofia käveli sisään, niin Sofian siskon ilmeestä näki että vtutti. Ei itse päässy prinssin kanssa alttarille. Hapan ilme naamalla
[/quote]
[/quote]
Onhan nämä teidän kommenttinne vitsejä?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:50"]
Kun suomijunttihäissä poljetaan lattiaa ja syötetään kakkua toisille niin av-mammat luulevat että ne ovat sivistyneitä tapoja kuninkaallisissakin häissä. Oh my...
[/quote] On niissä muissa kuninkaallisissa häissä niin tehty, nih. Ettäs tiedät. Ja aika monet oon katsonut tähän ikään mennessä jo.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:35"]Victoria itkee jo nyt. Mutta miksi jotenkin surullisen oloisena? [/quote] niin miksi?
[/quote]
Estelle morsiusneitona varmaan sai kyyneleet silmiin.
Onko Sofia poistattanut ainakin niskatatuointinsa vai eikö sitä vain kuvata...
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:46"]
Eikö tuota kakkua ole tapana antaa eka lusikallinen puolisolle?
[/quote] Minäkin sitä odotin että niin tekevät. Vähän jäi limboksi tuo esitys kun itse vaan söivät. :o
[/quote]
Pikkasen on varmaan toi etiketti erilainen noissa piireissä kun suomalaisissa pirttihäissä.
[/quote]
Muistaakseni Vickan ja Daniel toimivat "pirttihääetiketillä" sitten :)
Herrajesta kun victorialla pn matala ääni... Miks lausuu noin saarnaavasti?!?!
Mua ei oo tää aihe juurikaan kiinnostanut mutta satuin äsken surffailemaan oikeelle kanavalle just ennen kun morsian lähti kävelemään alttarille. Aika liikkis tunnelma ja kaunis pari :)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:41"]
[/quote]
[/quote]
Onhan nämä teidän kommenttinne vitsejä?
[/quote]
Kuin niin? Ajatuksia emmem tiedä, mutta happaman näköinen tuo nuorempi sisko kyllä on.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:42"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:35"]Victoria itkee jo nyt. Mutta miksi jotenkin surullisen oloisena?
[/quote] niin miksi?
[/quote]
Jospa liikuttui kun näki tyttärensä morsiusneitona
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:24"]
Jotenkin kovanoloinen likka tämä Sofia, ei paljoa helliä katseita tipu. Katsotaan, katsotaan mitä seuraa.
Onkohan Chris töpännyt jotenkin kun Vickan tuntui todelta kylmältä keskustellessa tämän kanssa ja käänsi katseen pois kesken jutun...? En ihmettelis yhtään.
[/quote]
Katsottiinkohan me samaa ohjelmaa? Kun mun mielestä Sofia kyllä katseli miestään hyvinkin rakastuneesti ja hellästi.