olen 25.v. näytän 16-20vuotiaalta. Kohtalotovereita?
ku tää ei oo kivaa! eipä paljon tässä vaiheessa lohduta sanat, että näytät sitten vanhana nuoremmalta...
Kommentit (40)
aina on luultu nuoremmaksi. 26-vuotiaana kun odotin esikoistani, tädit kaupungilla tuhahtelevat että taas joku pentu raskaana. Nyt olen 41v ja odotan viidettäni, ja kaikki kyselee onko eka lapsi ja arvaavat ikäni 10-15 vuotta nuoremmaksi kuin olen.
No, henkisen ikäni arvioisin itse n 17 v paikkeilla olevaksi, joten minulle sopii hyvin että myös luullaan nuoreksi. Nuorena muuten tunsin itseni kuusikymppiseksi henkisesti, joten tässähän vaan nuortuu, kohtaa alkaa varmaan lapsuus ;)
ja muutenkin.
Kaikki aina ihmettelevät, että olenko minä muka jo naimisissa ja onko jo lapsiakin, vaikka olen niin nuori... siis luulevat jotain 16.v jotkut jopa 15.v. Ei oo onnenlahjoja mulle annettu!
ap
Mutta tämä on onneksi kiusa, jonka aika vääjäämättä hoitaa, ennemmin tai myöhemmin.
Mä olen jo 30 mutta mua luullaan usein paljon nuoremmaksi. Jatkuvasti mua epäillään opiskelijaksi tai lukiolaiseksi. Ihmiset eivät meinaa uskoa että minulla voi olla lapsi. Argh!
Olen 33 ja minua luullaan edelleen 16-kesäiseksi. Teinipojat katsoo perään kadulla, ja jos käy ilmi että mulla on kolme lasta joista vanhin 9-v. niin ilmeet on näkemisen arvoiset. Ja kun lisäksi on korkeakoulututkinto ja uraakin hyvästi tehtynä niin...
Toisinaan häiritsee, toisinaan ei. Ammatillista itsetuntoa loukkaa, jos suhtaudutaan "tyttöseen" alentuvasti.
Viime vuonna minulta kysyttiin paperit 4 kertaa.
Kerran Alkossa, kerran kun ostin kaljalootan marketissa, kerran tanssilavalla kaljatuopilla ja kerran baarissa.
Pohjat tuli kuitenkin tänä vuonna... Marketin kassatäti halusi nähdä paperit kun työnsin kolikon senttipokeriin! Olenkohan jo 15v...???
Ja ikää siis nyt 29v...
Aina olen kuitenkin nauttinut tilanteesta ja vähän harmistunutkin jos ei ole kysytty papereita.
työelämässä aikansa mutta ennen kuin huomaattekaan alatte itse ihmettelemään minkä takia firma palkkaa lapsia töihin :)
Olen 33 ja minua luullaan edelleen 16-kesäiseksi. Teinipojat katsoo perään kadulla, ja jos käy ilmi että mulla on kolme lasta joista vanhin 9-v. niin ilmeet on näkemisen arvoiset. Ja kun lisäksi on korkeakoulututkinto ja uraakin hyvästi tehtynä niin... Toisinaan häiritsee, toisinaan ei. Ammatillista itsetuntoa loukkaa, jos suhtaudutaan "tyttöseen" alentuvasti.
oli sama ongelma, kunnes sain lapsia ja valvoin liki viisi vuotta putkeen...
joka näyttää 17-22-vuotiaalta. Etenkin vanhemmat ihmiset luulevat minua nippanappa 20-vuotiaaksi. Opiskelijaksi luullaan usein. Juuri viime viikolla lähipubin ukot kutsuivat pikkulikaksi. Joo-o, lähes 30v, korkeakoulutettu perheenäiti... =)
Kun pituutta on vielä huimat 158cm, niin tytöttely on valitettavan tuttua. Muuten ei haittaa, mutta työelämässä se vähän syö auktoriteettia ja uskottavuutta. (olen sosiaaliohjaaja)
Meidän suvussa on kaikki naiset nuoren näköisiä, ja nyt kun katson omaa 55v. äitiäni, olen ihan tyytyväinen jos näytän silloin yhtä nuorelta kuin hän. =)
enkä uskonut kun ihmiset sanoivat että olisin jonain päivänä vielä tyytyväinen siitä että näytän nuorelta. Se päivä tuntui niin kaukaiselta kun oli parhaillaan keskellä sitä nöyryytystä että kysyttiin papereita muutaman keskioluen ostamisesta tai ei meinattu päästää baariin kun luultiin papereita väärennetyiksi...
Mutta nyt kun ikää on 35, se päivä on koittanut. Nykyään musta on ihanaa ettei uskota ikäisekseni.
Malttia, malttia.
oon 31v ja varmasti luullaan 2kymppiseksi.
Mutta kyllä se riemun päivä vielä koittaa kun nuorekkaasta ulkonäöstä on vielä hyötyäkin :D
nuoremmaksi. Tosielämässä harvoin ketään tulee vastaan, joka näyttäisi ikäistään nuoremmalta :)
ps. Jos jotkut vanhat pubihörhöt luulee nuoremmaksi, en laittaisi paljon painoarvoa sille. Omat naamat niillä näyttää n. 150-vuotiaalta, joten kaikki alle 50-vuotiaat näyttää lapsilta :)
mutta sitten lapsen saannin myötä taisin vanheta hetkessä ja nyt 35-vuotiaana taidan näyttää toisinaan jopa ikäistäni vanhemmalta.
Silmälasien käyttö muuten auttaa tuohon ikävaikutelmaan. Hankkii sitten vaikka feikkilasit haastatteluihin ;)
t. 22vuotias jota luullaan 30-35vuotiaaksi
nuoremmaksi. Tosielämässä harvoin ketään tulee vastaan, joka näyttäisi ikäistään nuoremmalta :) ps. Jos jotkut vanhat pubihörhöt luulee nuoremmaksi, en laittaisi paljon painoarvoa sille. Omat naamat niillä näyttää n. 150-vuotiaalta, joten kaikki alle 50-vuotiaat näyttää lapsilta :)
Kuinka sinä voit tämän tietää vastaantulijoista - sinähän näet vain heidät et tiedä heidän ikiään.
Terkuin,
Se yksi nuorennäköinen nelikymppinen
Multa kysyttiin just kaks kertaa paperit samana päivänä, ensin Alkossa, sitten kaupassa kun hain olutta. Ikää on 25 v.
22v.:na naapurin vieras tiedusteli, kuinka lukioni sujuu ja mitä meinaan sen jälkeen tehdä. Ties vaikka lähtisin ulkomaille ja tapaisin siellä ulkomaalaisen miehen. Hehe, siinä vaiheessa opiskelin ulkomailla jo ja seukkasinkin paikallisen miehen kanssa. En kuitenkaan malttanut korjata vierasta, kunhan hymyilin takaisin.
Baariin en voinut vuosiin lähteä ilman papereita myöskään, nykyään ei ole enää ollut ongelma.
Mua luultiin puistossa myös lasteni kesähoitajatytöksi. Kun sitten sanoin, että olen heidän äitinsä, tämä nainen päivitteli kuinka nuorena olenkaan lapseni saanut. Kun kerroin sitten, että tulin 28v.:na äidiksi, hän ei meinannut uskoa.
Täytän tänä vuonna 33v. ja nyt tuntuu, että olen viimeisen vuoden aikana rupsahtanut todella (en lihonut, vaan vanhentunut). Kädetkin on vanhentuneet, ei vain kasvot.
"kuinka nuorena oikein olet saanut lapset" annanpa poikien olla siinä uskossa
olen kohta 30v. ja viimeksi perjantaina kysyttiin alkossa paperit. eli näytän nähtävästi alle 23v.
ja töissä on luultu joksikin työharjoittelijaksi. tämä on todella raivostuttavaa kun luullaan että ei tuo tyttö mitään osaa. kerran asiakas on kysynyt tullessaan että oletko täällä yksin.
olen todella kurvikas naisen mitoissa oleva, huolellisesti pukeutava ja itsensä laittava mutta ei se vaan aina näytä auttavan sekään.
vapaalla pukeudunn vähän huolettomammin ja silloin mulle on ihan sama minkä ikäiseltä näyttän
multa kysyttiin aina joka paikassa papereita tuohon 27-v asti. 29v taidettiin mulle vielä tuputtaa lastenlippua uimahalliin. mutta kyllä se siitä. kun täytin 30, rupsahdin vuodessa ikäiseni näköiseksi. ei mitenkään että olisi tullut ryppyjäkään, jotenkin vain aikuistuin kasvoistani.