mistä nainen pariskunnan leikkihin
Iltaa,
minä (n) olen aina ollut bi-henkinen ja seurustelun alkaessa kerroin asiasta miehellenikin. Ikinä emme ole kuitenkaan toista naista saaneet/halunneet sänkyymme ja minäkin olen yhdessä olomme ajan ollut "kiltisti" ts. harrastanut tyttöseksiä. Olen muutaman kerran vihjaissut miehelleni, että minulle olisi ainakin ihan ok saada toinen nainen sänkyymme. Nyt ongelma on, että mistä tällaisen ihanan naisen löytäisi. Meillä ei ole mitään ns. kontakteja. ja tietysti hänen pitäisi olla sellainen, joka kiihottaisi minua ja minä kiihottaisin häntä. Esim. ketään ystävääni en halua sekoittaa tähän soppaan. Nettiä en ole koskaan tällaiseen hommaan käyttänyt, mille sivuille edes menisin? Ja haluan, että siinä ihmisessä on "jotain", ei vaan että pannaan yhdessä. Haluan tuntea vetoa häneen, haluan haluta hänen suutelemistaan, pillun nuolemistaan yms, enkä olla vain saava osapuoli. Heittäkää vinkkejä, jos löytyy. Kiitos!
Kommentit (6)
Nyt kyllä kantsis googlettaa jotain muuta sivustoa kuin vauva...
Nyt kyllä kantsis googlettaa jotain muuta sivustoa kuin vauva...
ööö..tuota...eikö lasten vanhemmat harrasta seksiä tai onko se jotenkin yksilöity, millaisesta seksistä täällä puhutaan? ei nuo kaikki muutakaan viestit ihan sitä lähetyssaarnaajassa lauantaina pimeessä peiton alla saunan jälkeen-osastoa ole...
Terv. ensimmäisen viestin kirjoittaja
Ota yhteyttä minuun niin kerron mistä olet jäänyt paitsi. ;) elisa piste kallio miuku mauku suomi kaksi kymmentä neljä piste f i
t.en antaisi koettua pois :D -77
piti siis vielä tarkentaa kun tuli kirjoitusvirhe, ETTEN ole harrastanut tyttöseksiä yhdessäolomme aikana...vaikka halut ovat kovat!