Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikki / Latokartano / Von Daehninkatu 6

Vierailija
13.06.2009 |

Onko kukaan muu hakenut kyseisiin asuntoihin?

Tai onko joku saanut jo asunnon?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kaupungin asuntoa taida kovin helposti saada varsinkin jos on vain vähän toivealueita ja kysytyimmän/halutuimmat asunnot lienevät kantakapungissa ja viikissä

t.2 kertaa kuukaudessa stadin kämpän saanut,toinen malmilta toinen vesalassa

Vierailija
2/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neliötä, mutta en saanut ja oon hurjan pettynyt. En tosiaan ymmärrä, kelle ne kaikki asunnot meni. Meillä oli tosi hyvät perusteet, mutta ei vaan saatu. Ne on jo päätökset tehneet, että jos ei oo puhelin vielä soinut, niin et ole saanut asuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten Muotoilijankadullekin.

Avioeronnut, joka joutuu asumaan eksänsä kanssa koska asuntoa en näköjään mitenkään saa..

Onko mun kriteerit huonot, max vuokra 830e 2-3h?

Vierailija
4/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokramäärä max. pois hakemuksesta. Ei ne kumminkaan kalliimpia ole, mutta ehkä jotenkin rajoittaa. Ei tajua, että kelle ne asunnot menee, meitäkin on 5 65 neliön kolmiossa, mutta ei vaan nappaa. Talvelle valmistuu kaksi taloa Arabianrantaan, sinne sitten taas yritän, mutta odotukset ei oo enää korkealla.

Vierailija
5/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun kriteerit huonot ole, mutta tilanteesi ei todennäköisesti ole valitsijoille täysin uskottava. Eli niin kauan kuin asut eksäsi kanssa, sinut varmaankin lasketaan hänen puolisokseen (asumismielessä) avioerosta huolimatta ja tilannettasi arvioidaan sen mukaisesti. Jos haluat, että todellinen elämäntilanteesi otetaan huomioon, niin joudut kaiketi muuttamaan ensin pois entisen puolisosi nurkista.

Näin luulisin, jos asiaa pohtii puhtaasti byrokraattisesta näkökulmasta.

Vierailija
6/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinut varmaankin lasketaan hänen puolisokseen (asumismielessä) avioerosta huolimatta ja tilannettasi arvioidaan sen mukaisesti.

Vierailija
7/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että muhun se viha kohdistetaan, kun esitän olettamuksen kaupungin byrokraattien ajatuksenjuoksusta. Ja sehän kannattaa, kun mulla ei mitään tekemistä asuntolautakunnan kanssa ole tai missään ole millään tavalla vihjannut, että kenenkään pitäisi kadulle muuttaa.

Hohhoijaa, koittakaa nyt kehittää sitä sisälukutaitoa jo pikkuhiljaa.

Vierailija
8/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat vanhemmat työttöminä, nykyinen vuokra yli tonnin eikä mitään mahdollisuuksia saada sitä maksettua. Sossu hengittää niskaan, Kelasta tulee pari sataa euroa as.tukea. Meillä oli mm. sosiaalityöntekijän lausunto joka puolsi asunnon saamista, mutta ilmeisesti joku mamuperhe oli taas kerran tärkeämpi...

Vierailija
9/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuullut, että jos laittaa alue yms. toivomuksia, niin asuntoa ei yleensä saa (eivät ota asunnontarvetta todesta).

Vierailija
10/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuullut, että jos laittaa alue yms. toivomuksia, niin asuntoa ei yleensä saa (eivät ota asunnontarvetta todesta).

Itse kävin kuutta koulua ennenkuin sain valkolakin ja en haluaisi että lapseni joutuvat vaihtamaan koulua vaan isompi asunto löytyisi samalta alueelta.

Se että ei halua vaihtaa lähiöstä toiseen ei tarkoita että olisi pullamössöä.

t. Herttoniemestä.

Vierailija
11/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sinne soittaa?

Vierailija
12/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halua alueelta pois mutta jos täällä haluaa asua vähänkään normaalilla alueella, on oltava yksityisellä ja se maksaa törkeästi :(. On raivostuttavaa että kaupunki jakaa mielivaltaisesti asuntoja mm. maahanmuuttajille ja juopoille, mutta ns. kunnollinen perhe ei sitten kelpaakaan asukkaaksi...ja minusta se on kyllä todellinen syy muuttoon että vuokra on ihan liian korkea!

Vierailija
13/14 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos ei omista autoa...Jos on vaik pk Konalassa, asunto Mellunmäessä ja työpaikka keskustassa

Vierailija
14/14 |
15.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti puhutte vuokra asunnoista. Täällä Viikki/Latokartano alueella on aika mielenkiintoinen tilanne. Omistusasunnot ihan sikakalliita ja me jotka olemme joskus tänne muuttaneet emme halua pois. Tästä seuraa se, että uudet asunnot lojuvat tyhjinä kun kukaan ei suostu ostamaan niitä ja toisaalta neli-viisihenkiset perheet asuvat varpaat suussa kun alueelta ei halua pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi