Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt rehellisesiä mielipiteitä kiitos: Täytän itse kohta 29v ja

Vierailija
13.06.2009 |

olen nyt jokusen viikon seurustellut 21-vuotiaan miehen/pojan kanssa. Hän on aivan ihana, olen rakastunut! Todella empaattinen, herkkä, kiva ja kiltti, komea, täydellinen!

Mutta entäs tuo ikäero? Itselläni on 8v ja 6v lapset (lasten iskä, josta olen eronnut jo vuosia sitten, on nyt 32v), rakkaani tykkää lapsistakin kovasti ja odottaa kovasti näkevänsä heidät ensimmäisen kerran...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuiselle miehelle äiti saa vielä valita tyttöystävät.

Av-palsta on kyllä ihan oma maailmansa.

Vierailija
22/24 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap.n kuvailema ikäero ei ole edes suuri. Minä äitinä voin olla asiasta omaa mieltäni mutta mielestäni tärkeintä on, että lapseni on onnellinen. Haluaisin että hän löytäisi tasapainoisen parisuhteen ja nauttisi elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän mistä niitä sikiää. Täällähän niitä on useampia..

Vierailija
24/24 |
14.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti osaatte pitää turpane kiinni jos teidän murusten naisvalinta ei miellytä, kunnon mies kun mieluummin valitsee naisensa kuin äidin jos siihen tilanteeseen joutuu. miksi tuo ikäero toisin päin olisi hyväksyttyä, mutta nainen ei saa olla vanhempi??

vaikka itse en voisi kuvitella ottavani 21 vuotiasta miestä, tuntuu oma 27v ukkokin joskus liian lapselliselta :)

onnea ap:lle uudesta rakkaudesta. älä kuuntele muiden mielipiteitä, elä omaa elämääsi ylpeänä ja nauti rakkaudestasi.

-26v

en äitinä todellakaan haluaisi hänen seurustelevan jonkun toisen jämän kanssa, jolla on jo kaksi lasta ennestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän