Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatko miehesi vaatteet?

Vierailija
12.06.2009 |

Ostaako miehesi sulle vaatteita? Me ostetaan kumpikin itse vaatteemme ja mä yleensä ostan lapsille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan osaa valita ja ostaa itse. Joskus pyytää mukaan makutuomariksi.

Vierailija
2/9 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mulle liian suuria eikä tuo varmaan mulle myisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan itselleni ja lapsille (tai yhteisistä rahoistahan nuokin menee) ja sit mä raahaan korvasta miehen vaatekauppaan ja vahdin, että se edes kerran 5 vuoteen hankkii päälleen jotain uutta :D (Se saa allergisia näppyjä jo ajatuksesta, että joutuu shoppailemaan...:p) Siis muutakin kuin metsästysvaatteita tai vastaavaa...

Vierailija
4/9 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan miehelleni suurimman osan hänen vaatteistaan. Ainoastaan kenkiä en osta, koska ne pitää sovittaa ennen ostoa.

Toki mieheni osaa itsekin vaatteensa ostaa. Hän ei vain viihdy vaatekaupoissa, joten ostan ne hänen puolestaan.

Joskus mieheni ostaa vaatteita lapsillemme, mutta aika harvoin. Viimeksi tosin osti työreissultaan kaikille t-paitoja ja kahdelle lapselle+ minulle sandaalit. Osti muuten minullekin urheilutopin, joka ei kuitenkaan ollut ihan oikean mallinen (muuten ihan kiva kuitenkin).

Vierailija
5/9 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osta ikinä :( Ja jos ostaa niin jostain second hand kaupasta kuluneita kauhtanoita. Miehen äiti joskus ostaa sille vaatteita ja en pistä yhtään pahakseni. Äiti on ranskalainen ja asuu pariisissa ja vaatteet joita lähettää on aivan ihania.

Vierailija
6/9 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän myös minulle. Duunivaatteet, kuten puvut jne ostaa toki itse. Se sijaan vapaa-ajan paitoja ja farkkuja ostan minä. Minulle mies ostaa ohjeiden mukaan, välillä myös itsenäisesti.

Vierailija
7/9 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan itselleni ja lapsille (tai yhteisistä rahoistahan nuokin menee) ja sit mä raahaan korvasta miehen vaatekauppaan ja vahdin, että se edes kerran 5 vuoteen hankkii päälleen jotain uutta :D (Se saa allergisia näppyjä jo ajatuksesta, että joutuu shoppailemaan...:p) Siis muutakin kuin metsästysvaatteita tai vastaavaa...

Vierailija
8/9 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jokin alepäivät. Työpaikkani on kauppojen vieressä ja miehen työpaikan lähellä ei ole kauppoja. Usein ovat sukkia, alkkareita, tai paitoja. Muut mies ostaa itse kaikki kaupasta uutena.

Muuten ostan itse omat ja lasteni vaatteet, koskapa ne on 90%:sti kirpparivaatteita ja mies ei kirppareille tule kiertämään. Itselleni se on oikein harrastus. Säästän paljon rahaa meidän perheessä ostamalla käytettynä ja myymällä eteenpäin taas käytön jälkeen.

Vierailija
9/9 |
13.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ostan miehelle sukkia/alusvaatteita jos on tarvetta. Tai jos löydän mielestäni erittäin kivoja t-paitoja tai huppareita niin sitten saatan intoutua ostamaan myös sellaisen. Muutoin olen tykännyt että mies osaa pukeutua omatoimisesti erittäin tyylikkäästi.