Miehen läppärin ennustavassa syötössä: seksiseuraa kouvola
Mitä tästä pitäis ajatella??? Mulla ei ole mitään syytä epäillä miestä, hän sanoi että työkaverin kanssa herjalla katsottiin. Niinhän mä haluan uskoakin...
Työkaveri käy ahkerasti deittisivuilla, ja ei olisi ihme jos olisivat katsoneet huvin vuoksi. Mutta miksi mieheni koneelta, ja miksi omasta kaupungista??
Meillä on kaksipientä lasta, mies aina töissä ja minä aina kotona. Tulevaisuuden suunnitelmat, haaveet ja arvot ovat meillä samat, siksi olen aina ajatellut että tämä rankka aika ei aiheuta kriisiä, olemme molemmat uskollisia ja uskollisuutta arvostavia.
Sanokaa mulle mitä ma tästä ajattelen?
Kommentit (33)
Noille seksisivustoille tulee AINA siltä paikkakunnalta missä ollaan nuo samat. Esin redtubeen jos vantaalta eksyy, siinä lukee seksiseuraa Vantaalta tms.
Ei siis ole miehesi etsinyt, ne tulevat automaattisesti sinne.
kissa pöydälle ja kysy missä mennään
ja miehesi käytöstä lähitulevaisuudessa. hiukan olisin varuillaan. mut ei kannata vielä hätiköidä.
Ei mulla ole mitään syytä kuvitella ettei olisi töissä. Ja on vähän loukkaantunut mun kysymyksistä, käyttäytyy kuin olisin hieman turhan nipo. Olenko? ap
Tollaset ennakoivat pitää siivota heti pois! Noin tyhmän miehen antaisin mennä ihan vapaasti jonkun toisen harmiks!
en kattelis jos oikeasti katsellut muuta seuraa.
"aikuinen mies tositarkoituksella Kouvola"
Mutta entä jos toiaan katselivat vaan vitsillä? Mitään muuta hälyyttävää en ole löytänyt, ton jälkeen tsekkasin kaiken mahdollisen!
ap
Luvan kanssa siis. Ja sanoin no tsekanneeni viestit, ei arvelluttavaa lötynyt.
ap
netistä tietyltä paikkakunnalta seksiseuraa. Ihan vain siksi että tunnistaisinko jonkun tutun. Ja aviomieheni pettäminen ei tulisi mieleenkään. Ehkä jopa yhdessä "kauhistelisimme" miten tuokin on tuollaiseen ruvennut. :)
ja kuvatkin :O
Kauheeta, ajatelkaa jos vaikka googlais jonkun vanhan tutun nimen ja se näkyis siellä otsakkeella "seksiseuraa kouvolasta" :DDDD
Näillä näytöillä sanoisin, että jos miehesi pettäisi sua, olisit jo saanut tietää siitä. Ei selkeästi ole ihan agenttigeenit. :D
Google (ainakin meillä) antaa eniten tai viimeksi haetut.
En usko että olisi pettänyt, mutta lähinnä ajattelin että olisiko ollut halukas siihen.. Eli jos olisi löytynyt sopiva naikkonen, olisiko mennyt? Vai oliko vaan ajatusleikki?
tän sortin tarjontaa? En mä ainakaan, miehistä en tiedä.
Kaikki miehet pettävät, tai ainakin haluavat tehdä niin ja on vain ajan kysymys koska he tekevät niin. Naiset eivät voi koskaan tajuta miehen sielunelämää täysin, etenkään tältä osin. Kyllä, myös teidän oma rakas miehenne En kirjoita omakohtaisista kokemuksistani enkä tunteistani, vaan siitä laajasta kirjosta tapauksia joita tiedän. Omassa ystäväpiirissäni on miehiä monesta eri yhteiskuntaluokasta. Jopa ne kilteimmiltä vaikuttavat tunnollisimmat ja kunnollisimmat perheenisät ovat pohjimmiltaan seksin nälkäisiä eläimiä. Emme me ihmiset olisi täällä maapallolla ellei näin olisi. Ne miehet joille ei yökerhosta lohkea, käyvät maksullisissa. Kaikki. Ne miehet jotka ovat toistaiseksi puhtailla, sortuvat joskus vielä. Ei niistä tietenkään kotona kerrota. Ei vaikka kuinka vannottaisi ja miten rehellisen kuvan mies itsestään antaisi. Loppuun asti kaikki kiistetään ja sanotaan en minä, mutta ne muut. Totuudesta puhuminen on mahdottomuus, koska se tarkoittaisi parisuuhteen tai avioliiton ja perheen menettämistä useammissa tapauksissa. Mies kyllä haluaa parisuuhteen ja perheen ja rakastaa vaimoaan, mutta mikään ei muuta sitä asiaa että miehellä on seksuaaliset himot jotka vievät satunnaiseen seksiin sopivassa tilanteessa. On niitäkin jotka osaavat kieltäytyä useimmiten mutta sellaista miestä ei ole olemassakaan joka ei tuikkaisi jos olisi varmuus siitä että kukaan ei koskaan saa tietää. Se on 100% fakta. Äläkä naisena yritä edes ymmärtää sitä. Äläkä masennu, asia vaan on niin. Myös isäsi, veljesi ja poikasi ovat miehiä ja rakastat heitä varmasti siitä huolimatta. Itse olen sinkku omasta valinnastani, mutta tunnen perheellisiä miehiä paljon ja tiedän että näin se vaan menee.
Et voi tuosta johtolangasta vetää mihinkään suuntaan varmoja johtopäätöksiä! Älä syyllisty kännyjen tai pc:n tutkimiseen. Se jos mikä loukkaa luottamusta!
Jos illat venyy aina pitkiksi tai tulee aiemmasta poikkeavia työmatkoja tai viikonlopputöitä tai oma seksinne saa uusia piirteitä, voit keksiä tapoja selvittää niiden todenperäisyyttä ja todellista luonnetta tietenkin jotenkin.
Olen mies. Nyt hyvässä parisuhteessa, enkä tarvitse mitään ulkopuolista lisäseksiä. Aikoinaan olen etsinyt kaikenlaista seuraa netistä. Nykyään saatan joskus aikani kuluksi tehdä joitakin hakuja tai vierailla jossain deittisivustoilla ihan vaan katsomassa missä maa nykyisin makaa tai vieläkö siellä roikkuu joitakin aiemmin kohtaamiani ilmoituksia. Ihan harmitonta miesten touhua. En voi pettää naista läppärin kanssa! Käsikin olisi sitä parempi :) Tietoyhteiskunta on nykyään tällaista ja kun luonnolliseen elämään kuuluu seksi ja seksuaalisuus ja se miehiäkin kiinnostaa, tulee siihen liittyvillä sivuilla joskus käytyä tarkoittamatta, että sieltä oikeasti haluaa etsiä mitään. Voi liittyä ihan yhtä hyvin vaikka johonkin iltapäivälehdistön seksiartikkeliin ja siihen liittyen ajatukseen kurkata, onko tuo artikkeli totta täällä meilläkin tai mitä tahansa ihan viatonta mielenkiintoa maailman menoon.
Sivuhistoria läppärissä? Puheluja, joiden takia vetäydytään ulommaksi? Seksisuhteenne muutokset?
En väitä, että ulkopuolinen seksi voi häntä oikeastikin kiinnostaa tai hän jopa pettää sinua tai olisi siihen valmis / halukas, mutta miehet voivat olla tällaisia ja sen vuoksi joskus etsiä mistä tahansa syystä jotain seksiin liittyvää netistä ilman että siinä on mitään tuomittavaa.
Jos hän on yrittäjä, ei voi kuulua osastoon typerykset. Olisi varmaan ymmärtänyt varoa tuon läppärijäljen jäämistä paljastamaan asioitaan, jos niissä olisi jotain tuomittavaa?
Juttele asiasta syyttämättä ja kerro siitä, miten asia sinua vaivaa, mutta miten et kuitenkaan halua häntä epäillä ulkopuolisista suhteista ja lopuksi, että haluat vain yhden naisen miehen ja se olisi laulun sanoin kerrasta poikki sanon suoraan sen, niin osaa tässäkin valossa harkita tekemisiään.
mies