Miehen läppärin ennustavassa syötössä: seksiseuraa kouvola
Mitä tästä pitäis ajatella??? Mulla ei ole mitään syytä epäillä miestä, hän sanoi että työkaverin kanssa herjalla katsottiin. Niinhän mä haluan uskoakin...
Työkaveri käy ahkerasti deittisivuilla, ja ei olisi ihme jos olisivat katsoneet huvin vuoksi. Mutta miksi mieheni koneelta, ja miksi omasta kaupungista??
Meillä on kaksipientä lasta, mies aina töissä ja minä aina kotona. Tulevaisuuden suunnitelmat, haaveet ja arvot ovat meillä samat, siksi olen aina ajatellut että tämä rankka aika ei aiheuta kriisiä, olemme molemmat uskollisia ja uskollisuutta arvostavia.
Sanokaa mulle mitä ma tästä ajattelen?
Kommentit (33)
Mun kone on vaan ja ainoastaan mun käytössä ja todellakin google ehdottaa kaikenlaisia sivuja haussa.... onhan siellä niitä, missä olen käynytkin mutta myös monia muita sivuehdotuksia...
Kaikki miehet pettävät, tai ainakin haluavat tehdä niin ja on vain ajan kysymys koska he tekevät niin. Mies kyllä haluaa parisuuhteen ja perheen ja rakastaa vaimoaan, mutta mikään ei muuta sitä asiaa että miehellä on seksuaaliset himot jotka vievät satunnaiseen seksiin sopivassa tilanteessa. On niitäkin jotka osaavat kieltäytyä useimmiten mutta sellaista miestä ei ole olemassakaan joka ei tuikkaisi jos olisi varmuus siitä että kukaan ei koskaan saa tietää.
Olen tavannut elämäni aikana paljon miehiä, ja kaikki miehet EIVÄT PETÄ.
Miehet, joilla on alhainen libido ja jotka halveksuvat pettämistä, eivät petä. Eivät edes pussaa naisia kännissä. Ne miehet, joilla seksi on jatkuvasti ja koko ajan mielessä, ovat herkempiä pettämään.
Nykyinen mieheni ei ole niin innoissaan ja jatkusti halukas. Seksi ei ole aina hänen mielessään. Hän ei koskaan takuuvarmasti minua petä. MUTTA olen ollut toisenlaisissakin suhteissa, joissa on sitten petetty. Mies, jota ns. "kulli kuljettaa" ovat alttiimpia pettämään. Se ei sulje pois sitä, etteikö hän rakastaisi vaimoaan ja lapsiaan, mutta ei vain voi alakerralleen mitään.
Mjoo, ihan hyvin hahmoitettu tilanne, jos olet nainen. Selvästi ymmärrät jonkun verran meitä miehiä. Mutta väitän edelleen että niitäkin tapauksia on todella paljon joista ei vaimo ikimaailmassa uskoisi että mies pettää. Maksullisissa naisissa käy todella paljon sellaisia miehiä. Minulla on ystäväpiirissäni tällaisia tapauksia useita. Heidän vaimoillaan ei taatusti ole mitään käsitystä siitä että miehet käyvät maksullisissa ja ovat valmiita vannomaan että heidän miehensä eivät petä. Oikeastaan asiat ovat aika hyvin niin. Mutta auta armias jos vaimo tietäsi. Sitten olisi helvetti irti ja avioero kehissä. En nyt halua rohkaista ketään naista selvittämään pettääkö mies, mutta pieni reality check arvojen suhteen. Ei miehen pettämisestä pitäisi niin suurta numeroa tehdä. Se on kaikilla miehillä luontainen vaisto hakea montaa seksikumppania, vaikka vain yhtä rakastaisikin oikeasti. Se on tietysti hieman väärin että pettävät miehet ovat kuitenkin kiukkuisia jos oma nainen pettää heitä. Osaavathan ne monet naisetkin. Itsellänikin on ollut perheellisten naistten kanssa suhteita vuosien varrella. Ihmisluonto on monimutkainen. Omalle kumppanille ei kerrota läheskään niin paljoa kuin parhaille kavereille jotka ovat samaa sukupuolta. Satun tietämään yhtä sun toista monesta miehestä joiden vaimoilla ei ole pienintäkään käsitystä siitä että heidänkin miehensä pettävät. On todella harhaista väittää että "minun mieheni ei 100% varmasti petä". Näissä luuloissa olevia naisia on tälläkin foorumilla paljon. Ja ei, en ole ollenkaan vahingoniloinen siitä, päinvastoin surullinen. On myös suhteita joissa vieraat kumppanit silloin tällöin ovat sallittuja ja nämä suhteet ovat niin paljon vahvemmalla pohjalla kuin sellaiset joissa halutaan uskoa että toinen ihminen on 100% omassa omistuksessa.
Eli nyt internet-yhteys katki ettei miehellä tule kiusaa etsiä helppoa seuraa ruokatunneiksi. Jos et tee mitään olet osaksi syyllinen. Miehesi ei voi mitään vetovoimaiselle miehisyydelleen.
Parempi vaihtoehto on hyväksyä totuus siitä että miehet pettää, olla penkomatta miehesti asioita ja antaa hänen olla mies muiden miesten joukossa. Kyllä hän illaksi kotiin tulee ja sinua ja perhettä rakastaa vaikka kävisi pikku seikkailulla Kouvolan lähiössä jonkun yh:n, kotirouvan tai sinkkunaisen luona. Tälle satunnaiskumppanille voi myös olla tärkeää että joku haluaa häntä seksuaalisesti, vaikka kyseessä olisikin "laina-Kalle". Laskeutukaa nyt hyvät ihmiset sieltä parisuhdepyhätöistänne maan pinnalle ja hyväksykää se millaiseksi luonto on miehen luonut.
samaa mietin minäkin. Ihanko tosi etes vitsillä joku alkais katsomaa tollasta tarjontaa, varsinkin jos on hyvä ja toimiva suhde.
Ei tulis mieleenkää vitsinä lähtee katsomaan ja ei ole mieskää katellu tietääkseni.
En usko että olisi pettänyt, mutta lähinnä ajattelin että olisiko ollut halukas siihen.. Eli jos olisi löytynyt sopiva naikkonen, olisiko mennyt? Vai oliko vaan ajatusleikki?
suomessa on juuri haettu. Ei juuri siltä koneelta haettuja. Eikö niin?
usko pois. Miehet juoruavat keskenään jopa enemmän kuin naiset. Ja jos kaverinsa on vielä haku päällä, ei ole suurikaan kumma jos uteliaisuuttaan kurkistavat kotipaikkakunnan tarjontaa. Vai onko? Jos et voi muuten kestää, ajattele noita kahta uteliaina pikkupoikina. Kyllä ne siitä vielä aikuistuvat.
se. olen pahoillani. ei kukaan tuolaista huvikseen katso, ei kukaan pystyisi koska tietää tuovansa vaimolle mielipahaa jos vaimo näkee. eli kyllä tuollaisia katsotaan vaan jos on oikeasti jotain hakusessa :(
teillä sitten outo google, ei meillä vaan
Google (ainakin meillä) antaa eniten tai viimeksi haetut.
kaikenlaista sellaistakin mitä en ole kyllä aiemmin hakenut. Eikä mies (kun siis usein olen hakenut sellaista asiaa mistä tiedän että mies ei ole kiinnostunut). Eli jostain Googlen omista "eniten haettu" -tiedoista noi ehdotukset saattaa tulla.